הכריכה של אלופי האור הגיעה!

הכריכה של אלופי האור הגיעה!

Information
פורסם ב24 נובמבר 2015
נכתב על ידי האיש הזקן

הכריכה של אלופי האור כבר כאן, וכמו שנאמר תמונה אחת שווה אלף מלים!

כריכה אלופי האור פאת'פיינדר הרפתקה

בעיניי היא מעבירה מצויינת את התחושה של ההרפתקה - חרבות וכשפים עם חקירה ודיפלומטיה.

הדרך אל אלופי האור הייתה ארוכה, והתחילה לפני קרוב לשנה. בהתחלה התלבטתי האם לכתוב הרפתקאות חדשות לחלוטין, או להתמקד בהרפתקת המשך למגילות העוצמה, שיצאה במהדורה חדשה לפאת'פיינדר בפסח. אלופי האור ניצח (האופציה האחרת נקראת אגדת להב הדרקון, ואולי גם תופיע יום אחד).

זה המשיך לקמפיין מימון ההמונים הראשון שלי, עליו כתבתי בהרחבה בבלוג על מימון המונים. בזכות התומכים אלופי האור תגיע לחנויות בשבועות הקרובים. התרגום לעברית של פאת'פיינדר הוא הימור, ולמרות שספר החוקים הבסיסי יצא לאור באוקטובר, עדיין מוקדם לקבוע האם מדובר בהצלחה או לא. אני מחזיק אצבעות, וכותב הרפתקאות לשיטה, כי חשוב שיהיו משחקי תפקידים בעברית. אך ללא 51 התומכים המסורים, לא הייתי משקיע את הזמן הרב באלופי האור אלא משאיר את ההרפתקה במגרה בשנתיים הקרובות. אז תודה!

כשאני מסתכל על התוצאה הסופית, בקובץ המוכן לדפוס, לדעתי המשוחדת בעליל אלופי האור היא הרפתקה מצוינת, טובה יותר מאשר מגילות האור, ומציע משהו שונה לחלוטין שלא ניתן למצוא בעברית - הרפתקה המשלבת ארגז חול עם דיפלומטיה, ומעמידה אתגרים שאינם קרב בפני הדמויות.

כבר ראיתם את המפה של פריהולד, וגם יתר מפות הקרב יצאו נפלאות. איורי הפנים מוסיפים לאווירה, ובקרוב עם צאת ההרפתקה לחנויות אתחיל גם לשחרר הרחבות רשת להרפתקה:
- ההרחבה המובטחת על הארגונים הפעילים בפריהולד, אליהם הדמויות יכולות להצטרף.
- המרה של ההרפתקה למבוכים ודרקונים 5.
- כרטיסי דב"שים שיקלו על השחקנים לזכור את מי הם פגשו
וכמובן גם את ההרפתקה הקצרה קללת אדון התוהו, שמומנה גם היא בזכות התומכים במימון ההמונים. מדובר בהרפתקה שתקח אתכם לרחבי איי הסערה.

עדכון סטטוס אחרון (טפו-טפו) לפי היציאה לאור

טקסט - מוכן וסגור

איורים - מוכנים!

מפות - סגורות!

עריכה ופלייטסטינג - הסתיים מזמן!

הכנת קובץ לדפוס ול PDF - בתהליך, צפוי להסתיים בימים הקרובים.

הפצת PDF - המטרה לפני תחילת ההדפסה. תלוי בזמינות חנות גיבורים.

הדפסה - נתחיל בשבוע הבא.

שליחת התמורות לתומכים - אמצע דצמבר.

הספרים יתחילו להגיע לחנויות לקראת סוף דצמבר, בין שבוע לשבועיים לאחר שהספרים נשלחו לתומכים בדואר. לפני משלוח הספרים לתומכים בדואר, תקבלו ממני אימייל ובו בקשה לעדכן במידה שהכתובת שלכם השתנתה.

אז זהו, המסע מגיע לקצו. הוא היה מהנה ומאתגר, אבל התוצאה מופלאה - תודה לכם, ללא הקמפיין כנראה שהיו לוקחים עוד חודשים רבים אם בכלל עד צאת אלופי האור בדפוס.

כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.