Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
בעע.. קראתי קצת..
באמת נהנתי לכתוב את המיתולוגיה של העולם.. קיבינימאט- עמק ו2-3 מקומות אחרים לא מספיק לי!!!
מצד שני בתור מטלה שקב"ן נתן לי- אולי זה באמת לא מספיק..
אבל אם כבר אתה שואל- בכמה מילים פשוטות מה שמייחד את העולם שלי מעולמות מערכה אחרים- מפורט בעוד סקשיין שכתבתי- שמסביר מה ההווה של...
אבל יש היסטוריה אופי וצורת התנהגות..
אני פשוט לא מפרט בתיאור לדמות, אני מפרט אותם בבריאה ובהיסטוריה, בהווה של העולם שקיים..
אבל אתם לא רוצים לקרוא- אז מה אני יגיד לכם...
אז מה אתה בעצם שואל אותי? מה מייחד את הגזעים שלי מגזעים אחרים קיימים?
כלום- הם פשוט בנויים על מאפיינים קיימים כדי להתאים לעולם בידיוני ספציפי שאני כתבתי- ולא שאלתי אם זה חומר למשהו בסגנון שר הטבעות- שאלתי אם מישהו מוכן לשחק בזה..
עשיתם את זה כאילו אני כותב סרט...
לא אמרתי שזה טכני.. זה דווקא די ספרותי ויצירתי..
תיאור הגזעים הוא אכן טכני כי הוא נועד למשחק..
אבל הסיפור שמאחוריי הדמויות הוא ספרותי לחלוטין..
אני מוכן לפרסם אבל אם יהיה מישהו שיקרא אותו- ולא סתם לכיף P:
חשבתי עליהם בזמן היותי בצבא במסגרת טיפול פסיכולוגי שעברתי- יצא לא רע לדעתי P:
נכון שהגיידליינס של הדמויות זהה לשל כאלה שכבר קיימות- אבל פירטתי ונתתי קצת יותר טכני לכיף..
*****חלק ד'- גזעי העולם*****
תיאור הגזעים החיים בגרינדור:
-גזעי הטריטוריה הכסופה-
1)מורטאל:
גיל בגרות: 20
גיל תמותה...
"כל מה שאני יודע- זה שאני ואתה עדיין יודעים טוב מאוד שיש בצורת.." הוא הסתכל על התאומים וחייך לרגע ואז חזר לשיחה "התאומים האלה מצאו אותי יום אחד במצב קשה- ומאז אני שומר עליהם- עד שהם נעלמו במסתוריות בבה סינג סה..." הוא שוב הביט עליהם "לא היה להם שם כשמצאתי אותם- אז קראתי להם סבסטיאן ודוריאן- על...
OUT:
סליחה.. הAION הזה יהרוג אותי בסוף.. כמו המשמרות לילה בתחנת דלק המז$%^#$^ הזאת.. P:
IN:
"זה מה שאני יודע" כריסטיאן התחיל בקול חרישי בעוד התאומים התרוצצו להם בצדי המקום- נרגשים למצוא את "אביהם", "למרות תקופת הבצורת הקשה- האנשים מפגינים סימנים כאילו המצב שונה- כאילו גשמים שוטפים את האדמה כל...
IN
כריסטיאן מביט באדם שפנה אליו בארשת פנים רגועה אך מבולבלת מעט..
הכל מסביבו נראה טיפה חשוד מכדי שיוכל להבין מה בדיוק הוא צריך לחשוב..
כל מה שידע זה שעכשיו כשמצא את התאומים- חצי מהעבודה שלו נגמרה, עכשיו רק נשאר להבין מה קרה להם..
הוא פנה אל עבר האדם שרתח מזעם וניסה להרגיע אותו עד כמה שיכל...
אז רגע.. אל תעשה לפי שמירת מקומות.. תעשה לפי מי ששולח לך דמות- אמרת בעצמך.. המגניבות של הדמות תתרום לעניין.. ושה5 הטובות ביותר ייבחרו..
(חחח כן אני כבר שלחתי.. מקווה לטוב :))
חחח אני מתחיל ללמוד מסלול עיצוב גרפי בויצו.. ומשום מה שם הם התלהבו לא בגלל משהו שציירתי, אלא בגלל עולם משחק שכתבתי.. :P
וקניתי 2 סטים של קוביות אתמול בדרקוניקון.. :) אז מגניב (עזוב שיש לי את שלושת ה3.5 אצלי בבית ואני עצלן מכדי לקרוא אותם..)
בחור מעכו שהתנסה רק פעם אחת במשחק- לא יודע בדיוק איך לשחק- אבל מאוד אוהב את הקונספט, נורא יצירתי, ולומד מהר..
בקרוב סטודנט בויצו אז בכלל יהיה באיזור חיפה..
[email protected]
אני מעיין אגב..
לא.. אני לא רוצה את כל החוקים למשחק.. רק דברים ספציפיים..
שוב- אם מישהו מקבל מפלצת.. מה הוא עושה איתה?
ולגבי מכירת קלפים? איך זה מתבצע.. איך אתה עוקב אחרי מאגר זהב?
וואלה היה כיף לא נורמלי.. פעם ראשונה שלי בכנס אי פעם- בהתחלה סתם הסתובבתי ובהיתי בשחקנים, קניתי לעצמי ערכת מנצ'קין לשחק כי זה קל ומצחיק, הסתכלתי בספרי אומנות, שיחקתי קצת פרוטוטייפ.. ואז בסבב צהריים השתתפתי במשחק המצוף- שהפך ממשחק אימה למשחק קומדיה מטורפת P:
בהפסקת צהריים ישבנו כמה חבר'ה עם איתי...
לא מבין איך לשחק מנצ'קין..
דבר ראשון- אתה מרים 4 קלפים בהתחלה- שחלק מהם קלפי מפלצת... מה אתה עושה איתם?
דבר שני שיחקתי עם שני חבר'ה וכל המפלצות שהוצאנו היו ברמה גבוהה- לא מתחת ל6- והאוצרות שהיו לנו לא הוסיפו כלום -רק דברים נגד קללות וכאלה... איך אתה יכול לנצח בקרב שהאופציות היחידות בהתחלה הם...
אמממ.. אני מתכנן להגיע- אבל פעם ראשונה שאני משתתף בכנס מסוג זה..
פעם ראשונה שאני מתכנן להשתתף בכנס בכלל..
נניח ואני לא נרשם לאחד המשחקים מראש.. מה אני עוד יכול לעשות שם במידה ואני בא? כמה עולה לי כל העסק ו... מה המצב? :)
הערפד שמעליו נעלם ראשון, ודאז'יראל הספיק להבחין שהגבירה והערפד היחיד שהיה נאמן לה- השתלטו על המצב.
ברגע ששמע את התובנה שהצמידים שומרים עליהם מוגנים מאור השמש- הוא הרים את אחד מכפלי חולצתו המינימלית ושלף קנה במבוק קצר וחלול, ותלש אחד מהחיצים שהיו תלויים על חגורה פנימית שלבש על חזהו.
"שמעתם מה היא...
"ציידים?? חהה!!".. דאז'יראל לא היה יכול להידהם יותר ממה שיצא לו מהפה- הוא היה כל כך הרבה דברים בו זמנית כרגע- עצבני על היחס המשפיל שחרבו של אביו מונחת בידיו הלא טמאה של ערפד, מבוהל עד לשד עצמותיו מהעובדה שדמו יתרוקן מגופו בעוד כמה רגעים ושליו- בידיעה שאולי הקץ קרוב, ולא נשאר לו הרבה זמן לסבול את...
"תסלחי לי.." דאז'יראל מתפרץ אל עבר הליצנית וקוטע את בקשתה.. "לך יש תינוקת בחיכך להשגיח ולטפל, ולהתמודד עם דם לא נראה לי משהו שנמצא בסדר עדיפויות גבוה כל כך מבחינתכם..".
הוא עשה זאת די בחוצפה, אבל הוא התכוון לכך.. הוא ניסה להרחיק אותה, ואולי, באמת דאג לשלומה ולשלום התינוקת?
באמת אולי, אבל יותר...