"מצאתי את מושי ואת הטורנדו שלך. פרט לכך, תתכוננו למחר - אנחנו יוצאים בשיט לכיוון האי של הבוס של השבוי שלנו."galv2 אמר/ה:אסט מרים את מבטו ורואה את מוסשאי ואת אשרלדון.
"איפה היית? מה עשית?" אסט מפנה את שאלותיו למוסשאי.
"גילתם משהו חדש?" אסט ממשיך לדלות פרטים.
"אני לא מצאתי הרבה, רק את דודם של התאומים" לחש אסט והסתכל על הדוד במבט מזלזל.