• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

IN
"אוי, זה כשף האוויר המגלומן הדביק ממקודם. יש לו בטח משהו חשוב לומר, ואנחנו יוצאים רק מחר, אז אני חושב שאפשר לחזור חזרה."
והוא מסובב בפשטות את בהמות הרכיבה וחוזר חזרה לאזור שבו אסט נמצא.
 
אשרדאלון גל זיוג ולייטסוורד:

זוקו ומוסאשי ורוכבים במהירות על בהמות הרכיבה של זוקו אל המקום שסומן בטורנדו שמיימי.
הם מגיעים כעבור מספר דקות, ורואים את אסט, שנמצא ביחד עם אדם קרח מצולק ובעל מספר רב של עגילים לאוזניו.
האדם שלא מוכר לכם מלטף בכל אחת מידיו את שני האחים שמצאתם באיזור הפונדק.
 
IN
"מי זה הפדופיל הזה?"
זוקו מפטיר בלחש עד שרק מושאסי יכול לשמוע אותו, ומתקדם בעצלתיים.
"נו, גיליתם מה שלומו של ידידנו כשף הדם האצילי?"
הוא בועט בשבוי.
"תגיד, איך קוראים לבוס שלך?"
 
IN:
גאלאן-
"שום דבר משמעותי במיוחד" הבחור אומר בבהלה מועטה. "אני זוכר רק שהייתי בבית לבד ומצאתי את עצמי
בעיר מלאת האדם.". בעודך משוחח עם האדם האקראי מרחובות העיר, אתה רואה במרחק של מספר מטרים
ממך את החבורה שפגשת בפונדק, בלווית זוג האחים אותם מלטף ברכות אדם זר ומצולק ואת השבוי המפורסם שלכם.
 
אסט מרים את מבטו ורואה את מוסשאי ואת אשרלדון.

"איפה היית? מה עשית?" אסט מפנה את שאלותיו למוסשאי.
"גילתם משהו חדש?" אסט ממשיך לדלות פרטים.

"אני לא מצאתי הרבה, רק את דודם של התאומים" לחש אסט והסתכל על הדוד במבט מזלזל.
 
"אוקי" אני אומר בקול מעט מהורהר, ואז אני לוקח פנקס או פתק ורושם עליו תוך כדי מילמול של מה שאני כותב (בכוונה כדי שהוא ישמע) "החשוד אינו משתף פעולה, אך יכול להיות כי תקפו אותו והוא לא ראה, ואז הוא איבד את ההכרה. צריך לבדוק" אחר כך אני שואל את האיש "יש כינוי מסוים שמכנים אותך פה,או דרך מסיומת לבטא את שמך, כי רשמו לי את שמך בצורה מעט לא ברורה"
 
"אתה חושב שזו הפעם הראשונה קיבל פקודה למצוא אותך? אתה חלק מקבוצת אנשים שנמצאת במעקב תמידי," אני מסמן טיפה עם הראש לעובר אורח שהיסתכל עלינו לכמה רגעים "ואני יודע עליך די הרבה, והסיבה היחידה שאתה לא בכלא זה שבינתיים אף אחד לא בטוח שזה שאתה אשם".
 
galv2 אמר/ה:
אסט מרים את מבטו ורואה את מוסשאי ואת אשרלדון.

"איפה היית? מה עשית?" אסט מפנה את שאלותיו למוסשאי.
"גילתם משהו חדש?" אסט ממשיך לדלות פרטים.

"אני לא מצאתי הרבה, רק את דודם של התאומים" לחש אסט והסתכל על הדוד במבט מזלזל.
"מצאתי את מושי ואת הטורנדו שלך. פרט לכך, תתכוננו למחר - אנחנו יוצאים בשיט לכיוון האי של הבוס של השבוי שלנו."
הוא מעניק צ'אפחה ידידותית לשבוי.
"בקיצור - כל מי שאינו מושאסי צריך להתגנב לספינה הלילה, וכולנו נצטרך להסתתר היטב. אני מציע שנהיה בתוך הסירה, מוסתרים בתוך חלק מהקיר, או שאנחנו ננוע ליד הספינה, מתחת למים או רחוק מאחוריה. אם אף אחד מההצעות לא עובדת, כשף האדמה יבוא עם מושאסי, משום שהוא הכי חלש וחסר יכולת לנוע בעצמו באזור מים. אני יכול להסתדר, כשף האוויר יכול להסתדר... את השבוי נזרוק איפשהו."
הוא שולף את החרב.
"כשף אוויר! אתה מסוגל למצוא בשבילי איזו מכונת תעופה קלאסית? אני... ובכן... פשוט תשיג לי כזו, בבקשה."
 
OUT

זה אומר שאני יכול לקרוא את הספוילרים של מוסשאי?

IN

"אה... אני לא ממש רואה איך אני אשיג בשבילך מכונת תעופה, זה שאני כשף אוויר לא הופך אותי לחברת תעופה. אני אנסה לקחת אותי ואותך ביחד על זרם אוויר, אולי זה יעבוד."
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top