למי שלא יודע או מכיר אותי, עבדתי במשך 9 שנים בחברת ההוצאה לאור "סטלאגאמה" בבעלותו של עומר גולן יואל, כך שצברתי ניסיון עשיר באיור ספרים (כולל איורי כריכה) וכמו כן גם בתרגומם לעברית או אנגלית. כך שיש לי שאלה: האם מישהו פה מעוניין באיורים או תרגומים עבור הספרים שלו? לצורך העניין, צירפתי כמה דוגמאות של איורי הכריכה שלי.






