• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

זאוס השני

פונדקאי ותיק
הטיזר כולל מעט ספויילרים לסוף הסדרה.

מים.
אדמה.
אש.
אוויר.


לפני שנים רבות חיו ארבעת האומות בשלום והרמוניה.
אבל אז הכל השתנה כשאומת האש תקפה.
רק האווטאר, השולט בכל ארבעת היוסודות יכול היה לעצור אותם.
אך דווקא ברגע שהעולם הזדקק לו יותר מכל: הוא נעלם.
מאה שנים חלפו והאווטאר החדש התגלה בקוטב הצפוני.
הוא היה אז רק ילד, מכשף אוויר בשם אנג.
אנג היה מכשף האוויר האחרון ששרד את מתקפותיהם האכזריות של אומת האש.
שנה שלמה האווטאר הצעיר וחבריו היו עסוקים באימונים ובחיפוש אחר
המפתח להבסת אומת האש והשבת השלום לעולם.
אחרי שלמד את כל סודות האווטאר, ניצח אנג את שליט האש בקרב מכריע
שבסופו ניוון את כוחות כישוף האש של השליט האכזר.
זוקו, בנו המוגלה והמורד של שליט האש, מונה לתפקיד אביו המובס.
ארבעת האומות חזרו לחיות בשלום והרמוניה.



אחרי שנים רבות של שלווה ורוגע, אחרי שהשילטון החליף ידיים כבר כמה פעמים,
אנג הזקן הצהיר בפני הממלכה שזאת השעה, שהוא עומד למות, אך לא לפני שימצא לו מחליף.
והוא אכן מצא, תינוק בין יומו שנולד ביום ציון קץ המלחמה הנוראה, אי שם בממלכת האדמה.
לאחר שמצא את יורשו לתפקיד, שכב אנג במיטתו, ולא התעורר יותר לעולם.
כעבור שנתיים מאותו יום, פרצה מהומה בממלכת האדמה.
האווטאר העולל נמצא ללא רוח חיים בחדרו, שני כתמי דם על כותנתו.
אך על גופו הקטע לא נמצא שום פצע וחבלה.



השנים חלפו, אך המתח ברחבי הממלכות רק עלה.
טרם נמצא האווטאר החדש, ושמועות עיקשיות טענו שזהו קיצו של התפקיד הקדום.
תנוע רבה של ספינות החלה לכיוון אי מדרום לאומת האש, (מערב לאומת האדמה)
ספינות מכל רחבי העולם ועל סיפוניהן שכירי חרב ופיראטים צמאים לכסף.
פשוטי העם הריחו סכנה, אך נדמה היה שהשלטונות מעלימים עין מהמתרחש.
כפרים שלמים בשולי הממלכות התרוקנו מתושבים באופן מסתורי.
השמועות ברחבי העולם זרמו כמו מים, כל שמועה וניחוש פרועים ומפחידים מקודמיהם.




ואז הגיע שנת בצורת.

מעט יבול צמח, והביקוש אליו רק הלך וגדל.
שליטי האומות קבעו חוקים נוקשים בנוגע לשימוש במים, והמהומה גברה.
האלימות התגברה ברחובות, ושודדים נהיו מחזה הרבה יותר שכיח.


השילטונות טענו שהכל תחת שליטה, פשוטי העם דרשו מושיעים.
חמישה כושפים צעירים מרחבי הממלכות חברו למשימה,
ונשבעו בינם שיגלו מה הגורם לסירחון הנורא שכולם מריחים...


נשארו עוד ארבעה מקומות לשחקנים.
כל שחקן שרוצה לשחק שיכתוב כאן,
ויש לו שבוע לשלוח לי הודעה פרטית עם הדמות שהוא יצר.
מי שרוצה לשחק לא חייב לראות את כל הסדרה,
אבל חייב לראות לפחות כמה פרקים כדי להבין את העולם,
אבל כמובן שרצוי כמה שיותר, ורצוי במיוחד לראות את הפרק המאוד כפול
(באורך של סרט) של סיום הסדרה.
בחבורה צריכה להיות דמות אחת מכל אומה, ועוד אחת חופשית.

בגלל שנשחק חופשיטה, אין פרטים טכניים על הדמות, אבל חייבים להיותה דברים הבאים:
המקום בעולם ממנה הדמות באה (מפה כללית של העולם מצורפת),
יסוד הכישוף של הדמות,
גיל, מראה, ותכונות שהדמות מאופיינת בהם,
ורקע, רצוי מפורט (לא צריך מגילות, אבל שיהיה מספיק,לא שורה וחצי).


מפת העולם (לא מפורטת, יעודכן בהמשך):
23861859.png


כמובן שאם יש לכם שאלות על המשחק אתם מוזמנים לשאול כאן. בהצלחה :wink:

עריכה:

השחקנים במשחק:

Ashardalon
גאלאן
galv2
ziog93
Warlock

LightSword (בשלב מתקדם של המשחק יכנס בתור דמות מיוחדת)


מתחילים אמצע עמוד 2!
 
אגב, הכוונה בדמות אחת מכל אומה ואחת חופשית זה אומר שיהיו בחבורה
אחד ממים, אחד מאוויר, אחד מאדמה, אחד מאש, ועוד שחקן אחד שיבחר אומה שכבר יש שחקן אחד כזה.
 
דון גובלאונה אמר/ה:
tbh חושב שאם יש אוויר אתה תהיה חייב להסביר מאיפה לעזאזל הוא צץ לא?
אם היית קורא את הטיזר לעומק הייתי מבין שאנג גידל דור חדש של כשפי אוויר,
ובגלל שעברו כמה עשרות שנים מאורעי הסדרה, אומנם הכשפי אוויר לא שכיחים כמו שאר היסודות,
אך זה ממש ממש לא מעורר פליאה לראות אחד כזה.


בכל מקרה, לכל השאר שרוצים להשתתף במשחק,
הייתה התנפלות, ואני שמח שאהבתם את הרעיון, אבל כבר יש יותר שחקנים שרוצים לשחק
מאשר כמות השחקנים שאני רוצה שישחקו.
מקום אחד שמור לחבר שלי שהבטחתי לו, והוא המקום התפוס.
עכשיו, כל מי שכתב בת'רד\בהודעה פרטית שהוא רוצה להשתתף,
אז שישלח לי דמות, ואני אבחר את הדמויות שנראות לי הכי מושקעות ומעניינות.
מי שעדיין לא אמר בת'רד או בפרטי שהוא רוצה לשחק, שלא ישלח, כי כבר יש לי מספיק שחקנים.

קודם כל, רק שתדעו לשליחת הדמויות, כשף האוויר תפוס (אי אפשר להיות אוויר),
ונשלחו שתי דמויות של כשפי אדמה (לא בטוח שהם ייכנסו למשחק, אבל יקבלו עדיפות כי שלחו כבר דמות).
בכל מקרה, עדיף שתשלחו או כשף מים או כשף אש, אבל בכל מקרה לא אוויר.

יום טוב, וסליחה שלא נשאר מספיק מקום לכולם. לפי הביקוש אולי יהיה עוד משחק.
 
בגלל הביקוש אני לא יכול לשמור מקומות, כי אין. אני ממש מצטער, לא ציפיתי לכזאת התנפלות :S
מי שרוצה לשחק שישלח דמות, ככל שהדמות תהיה יותר מגניבה הסיכוי שלה לשחק יהיה גדול יותר :)
 
טוב מה זה משנה?
זה לא שאני כותב פה עונה חדשה לסדרה וזה חייב להיות הגיוני.
זה רק משחק, אם אתה רוצה להתעקש שזה לא הגיוני מבחינה עלילתית, שיהיה לך בכיף.
 
האמת היא,שמעולם לא צוין במפורש שכשפות עוברת בירושה.יותר מזה,זה לא ממש הגיוני,היות ונזירי האוויר הם נזירים,כך שאני לא רואה איך הם מעמידים צאצאים.זה לא בלתי הגיוני שלכל אחד יש סיכוי להפוך לכשף ושלכשפים יש פשוט סיכויי גבוה יותר להוליד כשף.
 
אז רגע.. אל תעשה לפי שמירת מקומות.. תעשה לפי מי ששולח לך דמות- אמרת בעצמך.. המגניבות של הדמות תתרום לעניין.. ושה5 הטובות ביותר ייבחרו..
(חחח כן אני כבר שלחתי.. מקווה לטוב :))
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top