Ashardalon
פונדקאי ותיק
איך היה?
טוב, לא ממש הייתי פעיל. צפיתי במשחקים ואפילו שיחקתי עם כמה חברים, אבל לא יותר מזה. דיברתי עם אנשים, ובעיקר נהנתי לראות דם חדש וצעירים בכנס - מו"ד לא גווע, הוא רק משגשג יותר ויותר. היה כיף לדבר עם אנשים לגבי מו"ד והדברים שקשורים אליו. לא ידעתי שהרעיון של נק"ן כנסים הגיע מוויזארדס.
לי היה כיף. הגעתי בבוקר, הסתובבתי עם חבר ליד פריק ואז התיישבתי איתו למשחק קצר של מו"ד 3.5. כיסחתי אותו במיניאטורות אחרי שקיבלתי מיניאטורה של שטן תהום [310 נק', אפי, מגניב], והסתובבתי ליד השולחנות. דיברתי עם כמה אנשים לגבי הרבה דברים. אחר כך עשיתי הפסקה בדיזנגוף - הלכתי לקנות TOB [מגניב! מגניב! שוחט!], וניהלתי וויכוח לגבי קיום של הארגון שלי. ניצחתי בו תיאורטית כאשר אני חמוש בStances ובSwordsage. ואז חזרתי לפריק, הסתובבתי עוד קצת שם, ראיתי משחקים וקניתי דברים, וזהו, נגמר. חזרתי מותש מהליכה. הספקתי לדבר קצת עם מיכאל, לדבר עם chaosblack שהחליט לרדת עליי, להתווכח עם דניאל ולהתבונן במו"ד 4. לא נוגע בזה.
היה נחמד, והיה מעניין - לא בכל יום הולכים לכנס קטן, קונים ספר גדול ומסתובבים הרבה. איך היה היום שלכם?
טוב, לא ממש הייתי פעיל. צפיתי במשחקים ואפילו שיחקתי עם כמה חברים, אבל לא יותר מזה. דיברתי עם אנשים, ובעיקר נהנתי לראות דם חדש וצעירים בכנס - מו"ד לא גווע, הוא רק משגשג יותר ויותר. היה כיף לדבר עם אנשים לגבי מו"ד והדברים שקשורים אליו. לא ידעתי שהרעיון של נק"ן כנסים הגיע מוויזארדס.
לי היה כיף. הגעתי בבוקר, הסתובבתי עם חבר ליד פריק ואז התיישבתי איתו למשחק קצר של מו"ד 3.5. כיסחתי אותו במיניאטורות אחרי שקיבלתי מיניאטורה של שטן תהום [310 נק', אפי, מגניב], והסתובבתי ליד השולחנות. דיברתי עם כמה אנשים לגבי הרבה דברים. אחר כך עשיתי הפסקה בדיזנגוף - הלכתי לקנות TOB [מגניב! מגניב! שוחט!], וניהלתי וויכוח לגבי קיום של הארגון שלי. ניצחתי בו תיאורטית כאשר אני חמוש בStances ובSwordsage. ואז חזרתי לפריק, הסתובבתי עוד קצת שם, ראיתי משחקים וקניתי דברים, וזהו, נגמר. חזרתי מותש מהליכה. הספקתי לדבר קצת עם מיכאל, לדבר עם chaosblack שהחליט לרדת עליי, להתווכח עם דניאל ולהתבונן במו"ד 4. לא נוגע בזה.
היה נחמד, והיה מעניין - לא בכל יום הולכים לכנס קטן, קונים ספר גדול ומסתובבים הרבה. איך היה היום שלכם?

