בן אדם, אתה עתיק! אולדמן? איך הוצאת אותו מהארון שלו חזרה לפורום?chaosblack אמר/ה:מישהו קרא לי?
זה דווקא לא ממש יהיה אקשן מהיר, זה יהיה אקשן ארוך וטקטי עם מלא חוקים וקוביות. ואני לא ממלא בקשות לסבבים, כי תמיד יש אנשים שלא נוח להם.דון גובלאונה אמר/ה:בן אדם, אתה עתיק! אולדמן? איך הוצאת אותו מהארון שלו חזרה לפורום?chaosblack אמר/ה:מישהו קרא לי?![]()
ופלאפי שים אותו בסבב צהריים כי בא לי לשחק איזה אקשן מהיר, טוב? (זה לא וושו נכון?)
טוב,בוטלה לי העבודה.אני מוכן לפעולה!The oldman אמר/ה:שלומות
עקב ביטול של אחד ממנחי צוות הסערה, אנחנו מחפשים בהתרעה קצרה עוד מנחה שיצטרף לצוות המובחר
אז אם את/ה מכירים מו"ד 4 ובא לכם להנחות בכנס - שלחו אליי ה"פ/אימייל. ההרפתקה היא הרפתקה מוכנה כך שרק צריך לדעת להנחות, את שאר העבודה אנחנו עושים.