• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקוניקון 2009 – משחקים ראשונים באתר וקריאה אחרונה למנחים

chaosblack אמר/ה:
מישהו קרא לי?
בן אדם, אתה עתיק! אולדמן? איך הוצאת אותו מהארון שלו חזרה לפורום? :P

ופלאפי שים אותו בסבב צהריים כי בא לי לשחק איזה אקשן מהיר, טוב? (זה לא וושו נכון?)
 
דון גובלאונה אמר/ה:
chaosblack אמר/ה:
מישהו קרא לי?
בן אדם, אתה עתיק! אולדמן? איך הוצאת אותו מהארון שלו חזרה לפורום? :P

ופלאפי שים אותו בסבב צהריים כי בא לי לשחק איזה אקשן מהיר, טוב? (זה לא וושו נכון?)
זה דווקא לא ממש יהיה אקשן מהיר, זה יהיה אקשן ארוך וטקטי עם מלא חוקים וקוביות. ואני לא ממלא בקשות לסבבים, כי תמיד יש אנשים שלא נוח להם.
 
שלומות
עקב ביטול של אחד ממנחי צוות הסערה, אנחנו מחפשים בהתרעה קצרה עוד מנחה שיצטרף לצוות המובחר :)
אז אם את/ה מכירים מו"ד 4 ובא לכם להנחות בכנס - שלחו אליי ה"פ/אימייל. ההרפתקה היא הרפתקה מוכנה כך שרק צריך לדעת להנחות, את שאר העבודה אנחנו עושים.
 
The oldman אמר/ה:
שלומות
עקב ביטול של אחד ממנחי צוות הסערה, אנחנו מחפשים בהתרעה קצרה עוד מנחה שיצטרף לצוות המובחר :)
אז אם את/ה מכירים מו"ד 4 ובא לכם להנחות בכנס - שלחו אליי ה"פ/אימייל. ההרפתקה היא הרפתקה מוכנה כך שרק צריך לדעת להנחות, את שאר העבודה אנחנו עושים.
טוב,בוטלה לי העבודה.אני מוכן לפעולה!
 
אמממ.. אני מתכנן להגיע- אבל פעם ראשונה שאני משתתף בכנס מסוג זה..
פעם ראשונה שאני מתכנן להשתתף בכנס בכלל..

נניח ואני לא נרשם לאחד המשחקים מראש.. מה אני עוד יכול לעשות שם במידה ואני בא? כמה עולה לי כל העסק ו... מה המצב? :)
 
יי! מי שמחפש משחק מהד' 4 שהוא הרבה משחק תפקידים, אני מנחה בצוות הסערה. אני יודע את שם המשחק ואני חושב שאני יודע את הסבב, היתי רוצה לראות את ההרפתקה כדי שאוכל להתכונן, אבל בשביל זה צריך לשלוח לי אותה...
קיצר אני אשמח אם אנשים מהפורום ישחקו בהרפתקה שלי. תחפשו הרפתקה שמנחה דניאל שהוא לא אולדמן XD.
 
הי,
יהיו הרבה פעילויות במקביל, אם תבדוק באתר יהיו סדנאות, יהיה משחקי הדגמה, יהיה טורניר מנצ'קין ועוד. למרות שהמטרה העיקרית היא לשחק :)
עלות הכנס היא 25 ש"ח לכל היום, ו-10 ש"ח לחברי מועדון פריק. אם אתה רק מבקר ולא משחק, זה חינם. אז שווה בכל מקרה להגיע ולבדוק.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top