• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

IN:

אשרדאלון-
אתה מתיישב ליד השולחן שהבחור עמד לשבת עליו לפני שפרצת לביתו. האישה מגישה לך ספל דהוי
ובו חצי מן הכמות תה חמים. "איך הוא?" היא שואלת בנעימות עוד לפני שהספקת ללגום.

גל-
אתה מסתובב ברחוב ההומה אדם ושואל אנשים ומתאר להם את דמותו של מוסשאי. אך ללא כל תשובה ראויה.
בה סינג סה עיר גדולה, והסיכוי לזכור פנים של מישהו שחלף על פניך ברחוב הוא קטן מאוד.
רוב האנשים מתנצלים בנימוס על חוסר הידיעה, ושבים לדרכם שלהם.

זיוג-
אחרי שעה או שעתיים של סירחון ועבודה קשה, אתה סוף סוף מסיים בהצלחה לנקות את הצרכים.
אתה יורד אל חדרו של הקפטן במבט מרוצה ואומר בכל שמח: "סיימתי קפטן!".
הוא סוקר אותך במבטו במשך דקה שלמה. "טוב" הוא אומר. "התקבלתי?!" אתה שואל בקול מלא תקווה.
הקפטן צוחק בקול. "חשבת שיש לך רק מבחן אחד? זאת הייתה רק ההתחלה..." הוא צוחק ברשעות ובגועליות.
 
לאחר שאסט ניסה הכל הוא מנסה את הנשק האחרון שלו. הוא משחרר טורנדו קטן לשמיים למשך 5 דקות כל שעה עגולה ומקווה שזיוג יראה אותו ויגיע אליו. בזמן שהוא מחכה שכולם יתאחדו, הוא מדבר עם אחד האנשים שמסתובבים ברחוב ושואל אותו לגבי דברים מוזרים שקרו לאחרונה ולגבי הארוע בנמל.
 
OUT:
גל-
שוב, בגלל שאני לא רוצה ליצור בעיות בקו זמן, בכלל שאתה עושה את זה כל שעה עגולה אז אני אומר לך
רק אם קורה משהו מיוחד שקשור לטורנדו. בנתיים אתה מוזמן לעשות משהו אחר.

IN:

אשרדאלון-
"אני שמחה מאוד" האישה אומרת בקול חביב. "מה התחלת לשאול מקודם?"
היא שאלה בהיסוס, אך רצתה להקדים תרופה למכה.
 
IN
"שאלתי על מה שקרה היום. כולכם חזרתם לבתים חסרי זיכרון ומחויכים, כמו אנשים שעברו שטיפת מוח."
זוקו מביט בתדהמה אל מאחורי האישה. הוא מצביע על פריט כלשהו מאחוריה.
"מה זה, לעאזאזל?"
והוא מאדה את התה בפרץ אש לבנה וזעירה כ"כ, עד שהכוס לא ניזוקה.
 
IN:

זוקו ואסט-

האישה פולטת זעקה קטנה. נראה שמעט הקפצת אותה. היא נושמת לרווחה בכבדות ואומרת:
"או, זה..." היא מחייכת. "זהו פסלון שאמי הביאה לי מביקורה האחרון באדמות של שבטי המים.
הזקנה החביבה הזאת אהבה לטייל.." היא מביטה למעלה ונראה שהיא מתרפקת על זכרונות העבר.
כאשר אתה מביט בפסלון לעומק, אתה רואה שם גל בעבודת יד, עשוי עץ וצבוע בכחול עדין. הוא נהדר.
לפתע אתם שומעים צעקה מחוץ לבית. "דוד כריסטיאן!!!" אתם רואים את שני התאומים רצים בשמחה אל עבר
אדם קרח בגיל העמידה, חסון מאוד ובעל עור קהה. האדם מעוטר בצלקות מלחמה מעל עינו ועל ידיו,
ועל אוזניו עשרות עגילים שונים ומשונים. למרות המראה הקשוח, המבט על פניו ועל עיניו השחורות נטולות
האישונים היה חם ואוהב במיוחד. הוא פתח את ידיו וחיבק את שני התאומים יחדיו בחוזקה. על גבו של האיש
היה תיק מסע, ובחגורתו היה תלוי סכין חד. אחרי דקה ארוכה הוא מוריד אותם מידיו, ומתחיל לדבר איתם בשקט.
התאומים נראים שמחים מאוד למצוא אותו, אך הבחור נראה מוטרד מאוד, אף על פי החיוך הקטן על פניו.
 
הילדים המעצבנים האלה! הטורנדו שמעל ראשו של אסט כבה והוא הסתכל לאחור. הוא ראה את שני הילדים רצים לעבר אדם זקן. אסט בוחן את האיש ומיד לאחר מכן הוא ניגש אל האיש.
"אז אלה האחיינים שלך?" שאל את הזקן בארשת קשוחה.


"שמרתי עליהם קצת... מה קרה לך? למה לא שמרת עליהם?" אסט נראה עצבני מעט על הדוד הזה שהשאיר את הילדים האלה איתו.
 
אני מתחיל לשאול אנשים ברחוב בפנים של נער מסכן שחטף מכות (לא כל כך רחוק מהאמת) "אני חייב לדעת איפה היית לפני כמה שעות" כאילו חיפשתי את האדם הזה כבר ימים ואני מאושר שמצאתי אותו
 
IN
"נפלא, בהחלט. ועכשיו, התואילי לענות על שתי שאלות? האחת - האם יש קשר כלשהו לכשפות יסודות, וחשוב יותר - מה אומרת לך המילה "דם"? השנייה - מה קרה היום לכולם?"
 
galv2 אמר/ה:
הילדים המעצבנים האלה! הטורנדו שמעל ראשו של אסט כבה והוא הסתכל לאחור. הוא ראה את שני הילדים רצים לעבר אדם זקן. אסט בוחן את האיש ומיד לאחר מכן הוא ניגש אל האיש.
"אז אלה האחיינים שלך?" שאל את הזקן בארשת קשוחה.


"שמרתי עליהם קצת... מה קרה לך? למה לא שמרת עליהם?" אסט נראה עצבני מעט על הדוד הזה שהשאיר את הילדים האלה איתו.

IN
כריסטיאן מביט באדם שפנה אליו בארשת פנים רגועה אך מבולבלת מעט..
הכל מסביבו נראה טיפה חשוד מכדי שיוכל להבין מה בדיוק הוא צריך לחשוב..
כל מה שידע זה שעכשיו כשמצא את התאומים- חצי מהעבודה שלו נגמרה, עכשיו רק נשאר להבין מה קרה להם..
הוא פנה אל עבר האדם שרתח מזעם וניסה להרגיע אותו עד כמה שיכל: "קוראים לי כריסטיאן, אני האחראי על שני התאומים האלה.
אם שמרת עליהם אני מודה לך מקרב לב ומוכן לשלם אם תרצה בכך."
ואז הוא עוצר מעט, מסתכל לצדדים במחשבה מהירה וממשיך- "אבל הכסף שאני אתן ידרוש המשך לתמורה- אני צריך קצת מידע על איך התאומים הגיעו לידיך ומה בדיוק התרחש בזמן שבו הם היו איתך?"
 
In
מוסאשי מנפח את חזהו ומתקרב אל הקפטן.
"עוד שלבים? אני רוצה לעבוד מעכשיו. גם כן הגשמת גורל, להיות נער סיפון על מעבורת ניקוי פסולת בפיקוד כישלון מאקדמיית הצי"
 
"אני לא זקוק לכסף, אני גם זקוק למידע" אמר אסט בקול החרישי והמוכר שלו.
"אני ועוד כמה אנשים שכרגע לא פה מצאנו אותם ליד הפונדק ששם" אמר אסט והצביע על הכיוון שבו החבורה לנה את הלילה הקודם שלהם, "הם לא דיברו הרבה, והם רק הצליחו להציק לנו" סיים אסט את דבריו בעניין הזה.

"ובעניין אחר, לאן אתה נעלמת? למה לא שמרת עליהם? מה קרה כאן בכמה שעות האחרונות? אתה זוכר?" אסט המטיר על הזקן שאלות רבות.


OUT

אם ההסבר הקצר שנתתי לך לא מספק אותך, אתה מוזמן לקרוא ספוילרים בעמ' הקודמים.

ברוך הבא להרפתקה!
:D
 
IN:

גאלאן-
רוב האנשים מביטים בך בחיוך ושבים לדרכם. חלקם חושבים זמן מה ואז אומרים בנימוס שהם ממהרים.

זיוג-
"אם תעמוד במשימה הבאה בהצלחה" הוא אומר בקול מחוספס כשחיוך על פניו "תהיה רשמית
חלק מהצוות הנהדר שלנו" הוא מתחיל לגחך. אחרי כמה שניות הוא אומר בקול רציני: "תצתרך להפטר מהמפלצת
שבמרתף הספינה...". אתה לא יודע מה יש שם, אבל אתה מבין שכל מי שעל הספינה מפחד מזה.
 
זיוג-

הקפטן קם מכיסאו. אתה שם לב שהוא לא גבוהה במיוחד, אבל עדיין מאיים דוחה ושרירי.
"בוא אחרי" הוא קורא בקול. הוא מוביל אותך אל הסיפון, ואז מוביל אותך למדרגות אחרות המובילות
אבל בטן הסיפון.הוא מוביל אותך עד לאמצע המדרגות, ואז אומר בשקט, שלא כהרגלו:
"אתה כבר תזהה אותה שתראה אותה" הוא מגחך בחיוך מריר, ומסתלק משם.
אתה יורד עוד עד שאתה מגיע לחדר חשוך. החדר מסריח מאובש, ונראה לך באפלה כמו מחסן נטוש
וחסר שימוש. אתה יכול להבחין בחביות יין פתוחות שכבר לא ניתנות לשתיה עקב ריקבון.
אתה מבחין שם גם בחלקי ספינה שבורים, מפות קרועות, וריח רע המגיע מצואת חיה.
לפתע אתה מבחין בעיניים אדומות גדולות בורקות באפלה. הן מסתכלות ישר אליך.
כעבור כמה דקות שעיניך מסתגלות לחשיכה, אתה מבחין ביצור בעל העיניים האדומות כדם:
החולדה-עכברוש הכי גדול שראית מימיך. גודל החיה כדוגלו של כלב ציד, ושיניו הרכובות חדות כסכינים.
אך עיניו לא רואות דבר. אתה שומע בשקט את נשימותיה הכבדות והחולות של החיה. ואז רחרוח קצר מפי אפה.
לראשונה היצור המבחיל והמסריח הבחין בקיומך. הוא משמיע קולות גרגור. מה אתה עושה?
 
לעזאזל, שינוי טקטיקה אני הולך כמה רחובות משם (כדי שלא יזהו אותי) ומרים מעט את הרצפה שלפני איש כלשהו. לאחר מכאן אני אומר לו "עצור, אני ממשמר מלך האדמה, ויש חשד שאתה משתף פעולה עם קבוצת שודדים, אם לא תומר לי תחף ומיד איפה היית בזמן האחרון יהיה זה מספיק בשביל לשלוח אותך לכלא למשך חודש! דבר!" (כמובן שבמבט סמכותי ותקיף)
 
OUT:

זיוג-
לא. והדלת פתוחה.


IN:

גאלאן-

החיוך נמחק מפניו של עובר האורך התמים כאשר האדמה נפערת מולו.
"אמממ..אני..." הוא מגמגם. "אני יודע שזה ישמע כמו תירוץ" הוא אומר בקול מפוחד מעט "אבל אני לא זוכר..."
 
In
מוסאשי סוגר מעט את הדלת, משאיר רק חריץ קטן פתוח, אחר שולך ממימייתו מעט מים, מקפיא אותם.
הוא מפצל את הקרח לכמה גושים קטנים ומיידה אותם על הרצפה בצידו הרחוק של החדר, כל גוש קרח קרוב יותר לעכברוש-חולדה בזמן שאני הולך בנתיב הנגדי, מנסה להיות שקט כמה שיותר.
in (בהנחה שההטעייה עובדת ועכברוש-חולדה עם גבו אליי)
מוסאשי שולף מחגורתו את הלהב שלו,מזנק על גב החיה ומנסה לרתק אותה לרצפה בעודו חותך אותה באזור צלעותיה.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top