• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההודעות האחרונות של Shaman

  1. S

    מהדורה 3 / 3.5 כשרונות נגועי לחש

    אוסף כשרונות שתורגמו לעברית על-ידי Shaman ומציגים בפניכם מגוון קסום של אפשרויות למו"ד 3.5
  2. S

    קח / תן (Math Trade) באייקון - יש עניין?

    אני אישית לא מגיע היום אז אני אתאם למחר עם מי שאני מחליף איתו.
  3. S

    קח / תן (Math Trade) באייקון - יש עניין?

    אז אני אוותר על ה-Fiend Folio, ואבקש את ה-Elder Evils.
  4. S

    משחקים פיראטיים באייקון

    כבר הרבה זמן שיש לי בבית את הספר של Weapons of the Gods, שהיא שיטה שאמורה לתאר גיבורי קונג-פו אפיים (עד כמה שהבנתי היא מבוססת של קומיקס באותו שם). קראתי את הספר אבל מעולם לא הרצתי משחק שלה, ואייקון יהיה הזדמנות מצוינת אם מישהו מעוניין.
  5. S

    קח / תן (Math Trade) באייקון - יש עניין?

    לאחר עיון קצר, אני מעוניין ב: Fiend Folio Anima Advanced Bestiary Monster Manual 3
  6. S

    קח / תן (Math Trade) באייקון - יש עניין?

    רעיון מגניב. אני יכול להציע: Creature Collection Revised - Sword&Sorcery Portals & Planes - Legends & Lairs Lost Empires of Faerun - WotC (כולם 3.5) שער תלמי/Ptolemy's Gate (השלישי בטרילוגית ברטימאוס, יש לי גם בעברית וגם באנגלית). Percy Jackson and the Lightning Thief בני החורין הקטנים - טרי...
  7. S

    פורום "המגדל הלבן" גאה להכריז על תחילת תחרות כתיבת הסיפורים

    קודם כל התאריכים לא הגיונים (ה-21 בהחלט לא היה יום ראשון וה-30 לא יהיה יום רביעי) ועוד לא פתחתם פתיל לסיפורים - אני מניח שהתכוונתם לאוגוסט?
  8. S

    A Dance with Dragons - ה-12 ליולי

    אני לא ממש בטוח, אבל אני יודע שלפחות במקרה שלי הספר יצא כבר ביום שני משם (כלומר יום לפני השחרור הרשמי), אז אני מניח שזה אכן כך ברוב המקרים. הזמנת מ-BookDepository?
  9. S

    A Dance with Dragons - ה-12 ליולי

    הספר הגיע היום, הלכתי להביא אותו מהדואר וסיימתי כבר את הפרולוג. עד כאן אין טענות - הכתיבה זורמת והסיפור בפרולוג מעניין. כמובן שזה לא אומר הרבה על שאר הספר, אבל אני סומך על מרטין. מה שממש שימח אותי הוא שראיתי בוויקיפדיה שגם הדמויות ממעלה מלך וווסטרוז בספר הזה. בהקדמה מרטין כתב שהספר מקביל למשתה...
  10. S

    מה מושפרץ מהרמקולים שלך?

    The Beatles - Rocky Raccoon אני אוהב את החריזות בשיר...
  11. S

    A Dance with Dragons - ה-12 ליולי

    טוב, הזמנתי מראש את הספר. כריכה קשה, 1040 עמודים מכאן (משלוח חינם). יש להם עוד גרסה של הוצאה אחרת שעולה 5 דולר יותר, אבל יש בה רק 704 עמודים והכריכה טיפה שונה. אני מניח שהספר עצמו גדול יותר (פיזית) וכך בכל עמוד יש יותר מילים. עוד מישהו הזמין/מתכנן להזמין, או שכולם מחכים לעברית/להגעה של האנגלית...
  12. S

    שוקל להתחיל פודקאסט

    Hell Yeah! אני ממש בעד. ממש אהבתי את פרויקט חשיפה ואני מצטער מאוד שהוא התפורר. אני אישית הפסקתי לעקוב אחר המשחקיה מכיוון ששעה בשבוע זה לא מעט זמן (ולמען האמת, הפסקתי לעקוב גם אחרי ספק סביר מאותם סיבות). אני אישית מאוד אהנה מפודקאסט כזה ואני מכיר עוד כמה אנשים שיהנו.
  13. S

    A Dance with Dragons - ה-12 ליולי

    קיבלתי מייל מעניין מאמאזון - http://www.amazon.com/gp/product/0553801473.
  14. S

    מה מושפרץ מהרמקולים שלך?

    Tower of Power - What is hip שמעתי Fאנק ממש מגניב שלהם, אז הורדתי את האלבום הזה, ובסוף מתברר שמה ששמעתי היה אלבום שלהם משנות התשעים שהיה הרבה יותר קרוב לרוק מזה. האלבום הזה לא הכי מוצלח, אבל הוא נחמד.
  15. S

    סגנונות מוזיקליים - מה שלכם?

    אם אתה באת רק כדאי להראות לכולם שאתה ממש מגניב בזה שאתה אוהב את כל הסגנונות, זה לא מעניין. אני לא ממש בטוח למה אתה מתכוון שאתה מדבר על סגנון "מודרני" או "ישראלי" (ופופ זה לא ממש התחום שלי), אבל תראה לי עוד סגנון (אולי חוץ מקלאסי), שיש בו כל-כך הרבה נדבכים וכל-כך הרבה אומנים שמוצאים בו עניין -...
חזרה
Top