• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקים פיראטיים באייקון

בואו נרכז כאן את מה שאנחנו מתכננים לעשות.

אני רוצה להריץ משחק של מיקרוסקופ ביום ראשון, בשעה ארבע, אחרי ההרצאה שלי.
אני חושב לעשות משהו גם ביום שני, אחרי הוורהאמר שלי, אבל אני לא בטוח מה. מחשבות? הצעות?
 
הערה לגבי מיקרוסקופ- מהנסיון שלי זה משחק שמתקדם מאוד לאט ומדי פעם כדאי לעשות הפסקה באמצע. אלא אם גבולות ההיסטוריה שנקבעו הם קצרים מאוד ומגבילים מאוד ("עלייתה של מדינה יהודית במזרח התיכון החל מעזיבת הממשל המנדטורי ועד הסכם השלום הראשון שלה עם מדינה שכנה"), המשחק לוקח הרבה זמן פשוט בגלל שהשחקן מבולבל מכל האפשרויות העומדות בפניו.

המשחק המשותף שלנו עם גיא ומושקין הגיע לשלב מתקדם הרבה יותר מכל משחק "לייב" שנתקלתי בו. כן, חמישה סיבובים זה "מתקדם".
 
המשחק לייב שאני שיחקתי עם שלושה שחקנים היה ממש אחלה. דווקא השחקנים שלי היו מפוקסים למדי, ועזרתי להם כל הדרך. שיחקנו רק שעתיים, וזה לגמרי הספיק כדי להבין את האופי ולהעביר את הקונספט. זה מה שאני מתכנן גם בכנס.
 
כבר הרבה זמן שיש לי בבית את הספר של Weapons of the Gods, שהיא שיטה שאמורה לתאר גיבורי קונג-פו אפיים (עד כמה שהבנתי היא מבוססת של קומיקס באותו שם). קראתי את הספר אבל מעולם לא הרצתי משחק שלה, ואייקון יהיה הזדמנות מצוינת אם מישהו מעוניין.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top