• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פורום "המגדל הלבן" גאה להכריז על תחילת תחרות כתיבת הסיפורים

השמיעה היא החוש השני בחשיבותו אחרי חוש הראייה.
בלי השמיעה, אנחנו לא יכולים לחוש את האדם במלואו. במהלך הדורות, האנשים שמעו קולות שווא, חיקו קולות, זיהו אנשים לפי קולם בלבד וכדו'. התחרות עוסקת בחוש השמיעה על השפעותיו השונות על ההווייה האנושית.

השופטים הם הלדין, אולדמן וסקיפי

בין התאריכים 30.7.2011-21.7.2011 עליכם להעלות סיפור פנטסיה הקשור ל-"שמיעה" בפורום "המגדל הלבן וקלדאריה" בפורטל "הפונדק".

נא שימו לב לכללי התחרות:
1. על הסיפורים להיות כתובים בשפה העברית בלבד.
2. אורך הסיפורים: 3,000-2,000 מילה על פי ספירת המילים של מעבד התמלילים וורד. סיפור שאורכו יחרוג מגבולות אלה – ייפסל. משתמשי "אופן אופיס", שימו לב – מונה המלים במעבד תמלילים זה מזייף כלפי מעלה! אם הסיפור שלכם קרוב אל מכסת המילים העליונה, ספרו את המילים גם באמצעות תוכנה אמינה יותר.
3. אין להגיש יותר מסיפור אחד.
4. התחרות מוגבלת לסיפורים מקוריים שטרם פורסמו בכל דרך, בדפוס או ברשת.
5. אין להגיש סיפורים המבוססים על יצירות מוכרות ("פאנפיקים"), או שיש בהם משום הפרה של זכויות יוצרים.
6. אין להגיש סיפורים המתרחשים בהווה או בהיסטוריה המוכרת של עולמנו.
7. הדירוג של הסיפורים יהיה PG – מתאים לילדים מעל גיל 10.
8. חובה להגיה את הסיפורים לפני ההגשה ולהקפיד על תקינות הסגנון והפיסוק.
9. הגשת הסיפורים תחל ביום חמישי, 21.7.11. המועד האחרון להגשת סיפורים: יום שבת, 30.7.11 בחצות. לא תינתן הארכת זמן.
10. שיטת השיפוט תיקבע על ידי הנהלת התחרות. כל החלטות חבר השופטים הן סופיות ואינן ניתנות לערעור.
11. השופטים יעריכו את הסיפורים על סמך תוכנם בלבד ולא ידעו את זהות מחבריהם.
12. פרסים יוענקו לזוכים בשלושת המקומות הראשונים בדירוג.
13. השגות בנושא חוקי התחרות, שאלות, והערות יש לשלוח בדוא"ל - [email protected] - או בה.פ. למנהל התחרות.
14. זכויות היוצרים על הסיפורים תישמרנה למחבריהם. לא ייעשה פרסום ללא הסכמת המחבר.
15. הסיפורים יפורסמו כתגובות להודעה זו.
16. כל הסיפורים בתחרות זו הם סיפורי פנטסיה כנכתב למעלה.
17. בשליחת סיפור לתחרות מביע המחבר הסכמה מלאה לתקנון זה, על כל סעיפיו.

נא הודיעו להשתתף על כוונתכם בתחרות להשתתף בפתיל הזה. ב-21.7.2011 ייפתח פתיל נפרד לפרסום הסיפורים.
 
בלי להיות פוץ, בפעם הבאה שלח את השאלה בה.פ. ולא תפרסם אותה בפתיל הזה, בבקשה.
לגבי שאלתך, מדובר בתחרות כתיבת סיפורי פנטסיה. ציינתי את זה בשורה הפותחת של התקנון והוספתי עכשיו סעיף לתקנון.
 
לא נראה לי שאני מתכוונת להשתתף בתחרות. אני רק אקרא את היצירות שלכם :o
למה לא מתכוונת להשתתף? כי אני מרגישה שאני לא מוסמכת מספיק לכתיבת סיפור רק בארבעה ימים.
בהצלחה לכל הנרשמים :P
 
אבל אני לא טובה בכתיבת סיפור...
כלומר יש לי שלל רעיונות, אבל השפה היא מה שמפריעה.
אם אני אשלח סיפור פנטזיה עם רעיון מקורי, אבל שפה ירודה אתם ישר תשללו אותו.
זאת הסיבה :|
 
אני מאמין שזה שווה את הנסיון. תחרויות הן הזדמנות מצוינת למתוח את כישורי הכתיבה שלך ולעשות משהו גם אם הוא לא הכי נוח לך, וזה מאוד עוזר לאימון. נכון שלא יצא סיפור מושלם, אבל מתי כן יוצא? ואת תזכי במשוב שאומר לך איפה את טובה ואיפה להשתפר. רווח נקי.

חוץ מזה, את תומכת בקהילה מעט מדדה. גם, רווח נקי.
 
קודם כל התאריכים לא הגיונים (ה-21 בהחלט לא היה יום ראשון וה-30 לא יהיה יום רביעי) ועוד לא פתחתם פתיל לסיפורים - אני מניח שהתכוונתם לאוגוסט?
 
9. הגשת הסיפורים תחל ביום חמישי, 21.7.11. המועד האחרון להגשת סיפורים: יום שבת, 30.7.11 בחצות. לא תינתן הארכת זמן.
התחרות הזאת נגמרה מזמן, כמו שאתה יכול לראות בפתיל הסיפורים https://www.pundak.co.il/forums/threads/30284 אף אחד חוץ מת'ור לא שלח סיפור. מפתיע..
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top