• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קח / תן (Math Trade) באייקון - יש עניין?

עדכנתי את הרשימה עם הדברים של שאמאן וגם ערכתי את זה של 2much?
קצת לא ברור לי מה בדיוק צריך להוריד, הורדתי כרגע את:
"כופרי חולית /פרנק הרברט- ספר המשך של "חולית" האגדי. מצב:טוב
הרפתקת אנחאתון /פיליפ קר- הספר שחולק את הז'אנר עם פרסי ג'קסון. הוא לא מפורסם במיוחד כמה שאני יודע. מצב:מעולה.
כל סאגת הבלגריאד (חייל הנבואה, מלכת הכישוף, קורבן הקוסם, טירת הכישוף, סוף משחק המכשפים) /דיוויד אדינגס- כולם במצב די טוב, אבל עם כמה אוזני חמור והכריכה קצת חלשה (פגם מלכתחילה של הספר).
שיבומי /טראוויניאן- לא לטעמי אבל ספר יחסית נדיר (נמכר בזאפ רק במקום אחד), מצב טוב מאד
"
זה היו הדברים שלך?

רסטלס, שאלה - אתה רוצה להשאיר את הדברים ברשימה ופשוט לדאוג לחילופים בדרכים חילופיות ולא באייקון? או להוריד לגמרי?
 
ערכתי את ההודעה של שלב 2 : לכל פריט כתוב גם מי מעוניין בו, עד להודעה הזו שלי.

אם הבלגריאד יצוץ לפתע שוב, אני מעוניין בו.
בכל אופן אני מעוניין בספרים הבאים:
ג'ונתן סטריינג' ומר נורל\סוזנה קלארק (כרך א) - אבקש את הספר שמצבו טוב יותר ויראה יפה יותר על המדף שלי. אני מרשה לעצמי להיות חצוף כל כך רק בגלל שהפריטים שאני מציע נחטפים כמו לחמניות טריות, בשעה שהפריטים שאני מבקש נחטפים ממני (עיין בלגריאד).
בני החורין העליזים - אם יהיה לי אותו, אוכל לשלב עם כובע מלא שמים ליצירת ספר ראשון ושני ואהיה בלתי מנוצח בקח\תן של הכנס הבא! מוחעחע!
 
the Nerubian אמר/ה:
ערכתי את ההודעה של שלב 2 : לכל פריט כתוב גם מי מעוניין בו, עד להודעה הזו שלי.

אם הבלגריאד יצוץ לפתע שוב, אני מעוניין בו.
בכל אופן אני מעוניין בספרים הבאים:
ג'ונתן סטריינג' ומר נורל\סוזנה קלארק (כרך א) - אבקש את הספר שמצבו טוב יותר ויראה יפה יותר על המדף שלי. אני מרשה לעצמי להיות חצוף כל כך רק בגלל שהפריטים שאני מציע נחטפים כמו לחמניות טריות, בשעה שהפריטים שאני מבקש נחטפים ממני (עיין בלגריאד).
בני החורין העליזים - אם יהיה לי אותו, אוכל לשלב עם כובע מלא שמים ליצירת ספר ראשון ושני ואהיה בלתי מנוצח בקח\תן של הכנס הבא! מוחעחע!
אגב פריטים שאתה מבקש - שמתי לב פתאום שהספר המגניב* פחות נמצא בירושלים, ומאחר ואני לא אעבור בירושלים לפני הכנס, זה אומר שאני יכול להביא רק את המגניב* יותר ^^!

*מגניב - פריט בעל ערך סנטימנטלי מסויים, שנשפך עליו צבע לבן.
 
אהלן
אני רוצה לסגור את הרשימה, אז אנא לא להוסיף דברים חדשים (אחרי פלאפי) ואם עוד לא אמרתם במה אתם מעוניינים - אמרו עכשיו - בשבת אני אפרסם את הסופי ומי נותן למי,מה.

(מצטער על העיכוב בלו"ז, מחלה + תינוקת שואב לי את הזמן...)
 
המקורות העלומים והאפלים שלי (אחותי שמתנדבת איפשהו באייקון) מוסרים לי שיהיה באייקון דוכן יד-שנייה.
במקרה הכי גרוע, אלו מכם שלא יהיה להם למי להעביר פריט, יוכלו לאכסן אותו בדוכן היד השנייה.

אם הדוכן יהיה כמו מה שהיה בביגור, אז זה אחלה דוכן.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top