לפעמים זה בשביל להשאיר מסר.
לעיתים קרובות בני תמותה עושים מהלכים כאלה, דברים שנראים שוליים ולא שקולים, או שהחשיבות שלהם למערכה נמוכה. כמו לכבוש את עיר הולדתו של הגנרל האויב, לא בגלל שיש לה נכס אסטרטגי, אלא כדי לתקוע לו אצבע בעין.
הוא קרא לעצמו ברון החטאים, והיו לכך סיבות. חלק מהן היו להעביר מסר: זו הייתה המלחמה הגדולה ביותר שהעולם ידע, ובסופה יישאר רק תופת. הוא היה המנצח, בכל מובן.
כשכינס את שלושת האחרים, במקום שנקרא "פנתיאון הצללים," הוא הגיש להם תוכנית: מלחמה אחת ארוכה שבסופה הם יהפכו לשליטים, והאלים ירקבו.
הם קראו לו מטורף. הם טענו של"כוחות הטוב" היה דבר שלהם לא היה — הם היו מאוחדים במאבק מול האופל. בני האור תבעו בעלות על היום ועל פני האדמה, וגירשו את האפלים מתחתיה. הם יכלו לריב, אבל אם צל יעלה על הארץ, הם יתאגדו, יחד עם האלים וצבא גן העדן.
הוא ביקש מבני החושך לעשות אותו דבר — להתאחד. תקופה אחת של סינרגיה מוחלטת, ובסופה הם יחלקו את העולם הזה בחלקים שווים.
אבל הם התנגדו. הם הרגישו שיש להם יותר מדי להפסיד. אם הוא רוצה לשרוף את עצמו מול האויב — שיעשה זאת, אך שלא יגרור אותם.
הם היו צריכים מסר.
כי לעיתים אתה כובש את עיר הולדתו של הגנרל האויב לא כדי להכעיס אותו, אלא כדי לגרום לאחרים להבין שהוא לא בלתי מנוצח. לעיתים אתה מנפץ את פסלו של האל כדי להראות שלא יכה בך ברק, ולעיתים אתה לוקח מבני אור את הדבר החשוב להם ביותר, כדי לקרוא לבני החושך להתאגד.
לכן הוא יצא מהצללים, מתעלם מהכאב, מהאש ומהאור.
הוא היה צריך להתעלם מהימים שהיה אחד מהם, מימי בני האור, מבנו של השחר. מהימים שבהם לא היה בן תמותה.
הוא הרים את חרבו אל עבר השחר, והעולם השתתק.
"ויהי חושך," אמר ברון החטאים.
ודקר את השמש.
כשהאור החל לדמם מתוכה, כל בני אור ובני חושך ראו את הנעשה. והוא גרר את כולם — למלחמה.
לעיתים קרובות בני תמותה עושים מהלכים כאלה, דברים שנראים שוליים ולא שקולים, או שהחשיבות שלהם למערכה נמוכה. כמו לכבוש את עיר הולדתו של הגנרל האויב, לא בגלל שיש לה נכס אסטרטגי, אלא כדי לתקוע לו אצבע בעין.
הוא קרא לעצמו ברון החטאים, והיו לכך סיבות. חלק מהן היו להעביר מסר: זו הייתה המלחמה הגדולה ביותר שהעולם ידע, ובסופה יישאר רק תופת. הוא היה המנצח, בכל מובן.
כשכינס את שלושת האחרים, במקום שנקרא "פנתיאון הצללים," הוא הגיש להם תוכנית: מלחמה אחת ארוכה שבסופה הם יהפכו לשליטים, והאלים ירקבו.
הם קראו לו מטורף. הם טענו של"כוחות הטוב" היה דבר שלהם לא היה — הם היו מאוחדים במאבק מול האופל. בני האור תבעו בעלות על היום ועל פני האדמה, וגירשו את האפלים מתחתיה. הם יכלו לריב, אבל אם צל יעלה על הארץ, הם יתאגדו, יחד עם האלים וצבא גן העדן.
הוא ביקש מבני החושך לעשות אותו דבר — להתאחד. תקופה אחת של סינרגיה מוחלטת, ובסופה הם יחלקו את העולם הזה בחלקים שווים.
אבל הם התנגדו. הם הרגישו שיש להם יותר מדי להפסיד. אם הוא רוצה לשרוף את עצמו מול האויב — שיעשה זאת, אך שלא יגרור אותם.
הם היו צריכים מסר.
כי לעיתים אתה כובש את עיר הולדתו של הגנרל האויב לא כדי להכעיס אותו, אלא כדי לגרום לאחרים להבין שהוא לא בלתי מנוצח. לעיתים אתה מנפץ את פסלו של האל כדי להראות שלא יכה בך ברק, ולעיתים אתה לוקח מבני אור את הדבר החשוב להם ביותר, כדי לקרוא לבני החושך להתאגד.
לכן הוא יצא מהצללים, מתעלם מהכאב, מהאש ומהאור.
הוא היה צריך להתעלם מהימים שהיה אחד מהם, מימי בני האור, מבנו של השחר. מהימים שבהם לא היה בן תמותה.
הוא הרים את חרבו אל עבר השחר, והעולם השתתק.
"ויהי חושך," אמר ברון החטאים.
ודקר את השמש.
כשהאור החל לדמם מתוכה, כל בני אור ובני חושך ראו את הנעשה. והוא גרר את כולם — למלחמה.
אי אפשר להרוג מלאכים.
תאמינו לי, ניסיתי.
זה כבר מעבר לקטע של בני אור ובני חושך — נראה שמלאכים מחוברים באופן ישיר למארג הבריאה. הם נוצרו מתוך... ובכן, בהיעדר מילה טובה יותר, "הקיום עצמו". אין להם צורה גשמית, מצחיק בהתחשב בעובדה שלאלים שיצרו אותם, או לפחות ניהלו את היצירה שלהם — יש.
זה אומר שאני מסוגל להרוג אלים, ואני מתכנן לעשות זאת, אבל לא הצלחתי למצוא פתרון לאיך להשמיד את המלאכים.
הפתרון המבוקש הוא למצוא דרך להוציא אותם משדה הקרב, או לפחות את אלה ששווה להוציא משדה הקרב. אני לא צריך שהכרובים יושמדו — חלקם הגדול מוודא שהבריאה הזו מתפקדת, והם לא יותר ממכונות שמצייתות לתכנות שלהם. השרפים הם סיפור אחר, אבל הם תלויים בהנהגה שלהם, וזה מצמצם את גדר המחלקות למספר מצומצם של ארכי-מלאכים.
רזיאל מחוץ למשוואה גם ככה — הוא עמוק כל כך בגיהנום שגם אם יקראו לו ברגע שהמלחמה תתחיל, הוא יופיע הרבה אחרי שהיא תיגמר. מיכאל, רפאל ואוריאל... אני מניח שלא תהיה ברירה.
אוריאל, הצדקן המעצבן הזה, הולך להוות את המכשול הראשוני. לפגוע בשמש יהיה קריאת תיגר ישירה עליו, כמלאך העליון של האור והרקיע. לתקוף את המקור העיקרי של האור בעולם יהיה שווה ערך לתקוף אותו, ולכן אני אצטרך לבחון כיצד להתמודד איתו.
שלא תבינו לא נכון, אני מסוגל להביס את אוריאל בכל פעם שבה אפגוש בו. זה נכון גם לשלושת האחרים, וזאת בתקווה שהפרעה בן האלמוות לא יחליט להתעלם מהמלאך המטריד. אבל אני רוצה שהנצח שלי יהיה יותר מלבלות את חיי בהריסה שיטתית וקבועה של ההתגלמות שלו על פני האדמה.
אני מניח שזה משאיר רק ברירה אחת, ואולי היא גם תהיה הפתרון לכל מלאך אחר. אבל אני אצטרך את העזרה של המכשפה בשביל זה, ואני בטוח שבשלב הזה היא יודעת שזו הסיבה העיקרית שהכנסתי אותה למועדון האקסולביסי שלנו. היא יודעת כל דבר בעולם הזה, והיא לבטח יודעת גם מי אני באמת ומה המטרות שלי.
היא לבטח תדע כיצד לחתום את המלאכים ולכלוא אותם.
אני רק צריך לקוות שהם יוכלו להתמודד עם הצבאות בזמן שאני אכנס לפנתיאון...
ואדקור את השמש.
("ויהי חושך" - מתוך ספרו של ברון החטאים כפי שמוצג באוינבריסטת הסינטנדל.)
תאמינו לי, ניסיתי.
זה כבר מעבר לקטע של בני אור ובני חושך — נראה שמלאכים מחוברים באופן ישיר למארג הבריאה. הם נוצרו מתוך... ובכן, בהיעדר מילה טובה יותר, "הקיום עצמו". אין להם צורה גשמית, מצחיק בהתחשב בעובדה שלאלים שיצרו אותם, או לפחות ניהלו את היצירה שלהם — יש.
זה אומר שאני מסוגל להרוג אלים, ואני מתכנן לעשות זאת, אבל לא הצלחתי למצוא פתרון לאיך להשמיד את המלאכים.
הפתרון המבוקש הוא למצוא דרך להוציא אותם משדה הקרב, או לפחות את אלה ששווה להוציא משדה הקרב. אני לא צריך שהכרובים יושמדו — חלקם הגדול מוודא שהבריאה הזו מתפקדת, והם לא יותר ממכונות שמצייתות לתכנות שלהם. השרפים הם סיפור אחר, אבל הם תלויים בהנהגה שלהם, וזה מצמצם את גדר המחלקות למספר מצומצם של ארכי-מלאכים.
רזיאל מחוץ למשוואה גם ככה — הוא עמוק כל כך בגיהנום שגם אם יקראו לו ברגע שהמלחמה תתחיל, הוא יופיע הרבה אחרי שהיא תיגמר. מיכאל, רפאל ואוריאל... אני מניח שלא תהיה ברירה.
אוריאל, הצדקן המעצבן הזה, הולך להוות את המכשול הראשוני. לפגוע בשמש יהיה קריאת תיגר ישירה עליו, כמלאך העליון של האור והרקיע. לתקוף את המקור העיקרי של האור בעולם יהיה שווה ערך לתקוף אותו, ולכן אני אצטרך לבחון כיצד להתמודד איתו.
שלא תבינו לא נכון, אני מסוגל להביס את אוריאל בכל פעם שבה אפגוש בו. זה נכון גם לשלושת האחרים, וזאת בתקווה שהפרעה בן האלמוות לא יחליט להתעלם מהמלאך המטריד. אבל אני רוצה שהנצח שלי יהיה יותר מלבלות את חיי בהריסה שיטתית וקבועה של ההתגלמות שלו על פני האדמה.
אני מניח שזה משאיר רק ברירה אחת, ואולי היא גם תהיה הפתרון לכל מלאך אחר. אבל אני אצטרך את העזרה של המכשפה בשביל זה, ואני בטוח שבשלב הזה היא יודעת שזו הסיבה העיקרית שהכנסתי אותה למועדון האקסולביסי שלנו. היא יודעת כל דבר בעולם הזה, והיא לבטח יודעת גם מי אני באמת ומה המטרות שלי.
היא לבטח תדע כיצד לחתום את המלאכים ולכלוא אותם.
אני רק צריך לקוות שהם יוכלו להתמודד עם הצבאות בזמן שאני אכנס לפנתיאון...
ואדקור את השמש.
("ויהי חושך" - מתוך ספרו של ברון החטאים כפי שמוצג באוינבריסטת הסינטנדל.)
(המסע לעוצמה לא חייב להתחיל באלוהות או בקסם שדי. בני תמותה יכולים להשיג דברים שהיצורים העליונים יכולים רק לחלום עליהם. אלים הם יצורים שהגיעו לשלמות בני תמותה נועדו לפרוץ את גבולות השלמות. וזה מה שהברונים עשו, כל אחד מהם היה בן תמותה בעבר הרחוק, וכל אחד מהם שבר את הגבולות של בני התמותה, עד ליום שבוא הוא גבר על אלים. והפך לברון. ארבעת הברונים יושבים בערי הבירה של הברונות שלהם, נהנים מאוטנטמיה מוחלטת בתוך הגבולות של הברונות, לאף ברון אסור להתערב אקטיבית בנושאים של ברון אחר. למעשה מעטים הם הסוכנים או השליחים שיכולים להיכנס לברונות אחרת ללא הסכמה. הברונים חיים במאזן אימה הגובל בשלום, הם לא ילחמו אחד בשני, אבל הם לא חברים, הם בני ברית ישנים. רמת הכוח של הברונים הפכה אותם לקצת יותר מסתם בני תמותה, הם מסוגלים להעניק כוח לאלה אשר נאמנים להם, הם מסוגלים להעתיק כמעט את היכולת של האלים להעניק לסוכנים שלהם כוח. אם יש דבר אחד שכל בן תמותה יודע, היא שנאמנות לברון היא אינסופית, היא מוחלטת, והיא מתגמלת. הפרעה בן האלמוות, הגבירה בלבן, המכשפה וברון החטאים הם השליטים של סיאן. הם מי שיקבע את גורלו של העולם, הם הרגו את האלים. והם הכוח האדיר שמחליף אותם.)
לפני חודש, הגבירה בלבן נלחמה באוריאל. זה היה קרב מרשים — קרב אחד על אחת שהשאיר חלק לא קטן מסרגנדיה הרוס, ואת הצורה הגשמית של אוריאל הרוסה — שוב.
מאז שהמלחמה התחילה, אוריאל היה מטרד. הוא הפך למנהיג דה-פקטו של כל כוחות בני האור עלי אדמה. זה אומר שכל אביר קודש, כל כוהן ממוצע וכל חצי-מלאך שנולד לאיזה בן אלים היו תחת פיקודו. היו לו כמה שרפים שסייעו לו, אבל צבא גן העדן נשאר אצל אחיו הבוגרים יותר, ובראשם מיכאל.
רוב המערכה הנוכחית היא בין בני התמותה, צבאות גן העדן — יהיו היכן שיהיו — עדיין לא הצטרפו למאבק באופן ישיר. כלומר, המלאך היחיד שנמצא אקטיבית במערכה ופועל ישירות נגד הברונים היה אוריאל, שנשבע להאיר מחדש את העולם מהחשיכה שהברונים הטילו.
לכן, מלבד מספר קרבות מפורסמים בין אחד הברונים לבין אוריאל עצמו, הקרבות העיקריים מתרחשים בין צבאות. הפרעה בן האלמוות שילח את צבא האלמתים העצום שלו על היבשת, ואלה בולעים את כוחות האור כגל לא נגמר של בשר ועצם.
עם זאת, לא כל הקרבות מתרחשים בשדה הקרב, וההבנה ששלטון הברונים עלול להגיע גורמת לעוד ועוד בני תמותה להבין שעדיף לכרוע ברך מאשר לאבד את הראש. בעיקר כי אחרת הם ימצאו עצמם נלחמים — בין אם בחיים או במוות. למעשה, ערים וממלכות נמצאות בזמן שאול — עליהן להחליט האם הן מוכנות להיכנע ולהכריז על נאמנות לברונים, או לנסות את מזלן מול הגל שימחק אותן מזיכרון ההיסטוריה.
בעוד שכוחות בני האור עדיין עומדים, וישנם מקומות שלמים שהגל עדיין לא הצליח לבלוע, ואף הוא נחלש בהם, ישנם מי שהבינו שאת המלחמה הזו עליהם להילחם מהצללים ומהחושך. תמו הימים של צבאות זוהרים באור המגרשים את החשיכה מפני הארץ. כתות ותנועות מרי הוקמו לאורך היבשת — חלקן חסרות כוח, חלקן מאמינות ברעיונות משובשים, וחלקן מאורגנות כצבא מחושב ומיומן.
סרגנדיה, "מדינת" ביצות גדולה, עדיין נחשבת למעוז של כוחות בני האור, אולם המנהיגים שלה כבר קיבלו דיווחים על הממלכות אשר כרעו ברך, ועל הממלכות אשר נבלעו בגל. השמועה אומרת שהמלך של העיר קיבל נציגות ראשונית מטעם הברונים, ואף הרחיק את נציגות בני האור מארמונו בזמן שהחל לנהל שיח עם המשלחת.
כך או כך, ההפסד של אוריאל היווה מכה נוספת לכל בני האור, שכן הגבירה בלבן הצליחה ללכוד את הרסיס של אוריאל, ובעשותה כן כלאה אותו בתוך כלוב צללים.
כלוב הצללים נמצא כעת בדרכו לעבר המכשפה, שכן השמועה אומרת שיש בידה לחש עתיק שנועד להתמודד עם בני האלמוות, ובכוחה לחתום את אוריאל אחת ולתמיד — ואולי אפילו להכריע את המערכה הזו.
הברונים לא יכולים להיות בכל מקום ובכל זמן. ברון החטאים נעדר כעת, ולחישות מספרות שהוא מכין את עצמו לקרב הגדול מול האלים עצמם. אבל בטרם נעלם מעיניהם, כינס ברון החטאים את הארבעה בפנתיאון השחור — המפקדה הסודית של הברונים אשר נאמר עליה שנמצאת בין המחשבות של בני התמותה והרחק מעיני בני האלמוות. אלה הסכימו שהסיכוי לחסום סופית את אוריאל וליצור תקדים אשר ירתיע אפילו את המלאכים הוא גדול מכדי להסתכן כעת, ולכן הם שלחו את האלופים שלהם ללוות את כלוב הצללים בדרכו אל המכשפה.
האלופים של הברונים קיבלו משימה פשוטה — עליהם לוודא כי כלוב הצללים יגיע ליעדו ולסייע למכשפה בכל אשר תידרש על מנת להשלים את הטקס שיחתום את אוריאל. ובעשותם כן, עליהם לוודא כי סרגנדיה תשלים את התהליך שהחלה, ותכרע ברך בפני נציג הברונים אשר נמצא בה — וזאת בכל דרך אשר ימצאו לנכון.
בעולם שבו השמש אינה מפיצה אור, ויצורי אפלה מהלכים על האדמה ללא חשש, אנו קרובים ביותר לרגע בו החשיכה תאפוף את העולם.
אלו הם הזמנים שלפני אינפרניה.
בעוד כמה מאות שנים, הברונים ינצחו סופית במערכה נגד האלים. העולם הזה ייקרא "סיאן" והיבשת תיקרא "אינפרניה". כל האירועים הללו החלו לפני חמש שנים, כאשר ברון החטאים דקר את השמש והכריז על המלחמה הגדולה – מלחמה שעתידה להסתיים בניצחון שלו ושל בני בריתו, במותם של כל האלים ובהרס חסר תקדים של היבשת הזו.
אבל אנחנו נמצאים הרבה לפני האירועים הללו. בני האור ובני החושך רק בתחילת המאבק, והברונים עסוקים בלחימה בכוחות האלוהיים ואינם נמצאים בשדה הקרב עצמו – בשביל זה קיים הצבא שלהם.
אתם חלק מהנבחרים של הברונים. אמנם אינכם קרובים לעוצמתם של חצי-אלים ורבי-מגים, אבל אתם שועלי קרבות ותיקים שנבחרו בקפידה על ידי מפקדיכם ומנהיגיכם. חלקכם אולי קרובים לברונים יותר מרוב בני התמותה האחרים.
לכן אתם כאן. המשימה שלכם די פשוטה: בחלקה החשאי, עליכם להוביל את השיירה דרך הביצות הבוגדניות הללו, שבחלקן עדיין מתנהלים קרבות בין כוחות האור לכוחות הברונים, ולהביא את כלוב הצללים אל המכשפה – הברונית שיש בכוחה לחתום את המלאך הלכוד בכלוב.
בנוסף לכך, עליכם להכניע את הממלכה. לברונים אין בעיה שהגל יבלע אותה וישמיד הכל, אבל המתים פחות יצרניים מהחיים. לא ברור האם הברונים רוצים לשבת על כס העצמות כשהם ימלכו על העולם הזה. לכן, אם תצליחו להכריע את לבו של המלך לטובת הברונים – זה לבטח יהיה עדיף על הבאת כולם למוות.
מאז שהמלחמה התחילה, אוריאל היה מטרד. הוא הפך למנהיג דה-פקטו של כל כוחות בני האור עלי אדמה. זה אומר שכל אביר קודש, כל כוהן ממוצע וכל חצי-מלאך שנולד לאיזה בן אלים היו תחת פיקודו. היו לו כמה שרפים שסייעו לו, אבל צבא גן העדן נשאר אצל אחיו הבוגרים יותר, ובראשם מיכאל.
רוב המערכה הנוכחית היא בין בני התמותה, צבאות גן העדן — יהיו היכן שיהיו — עדיין לא הצטרפו למאבק באופן ישיר. כלומר, המלאך היחיד שנמצא אקטיבית במערכה ופועל ישירות נגד הברונים היה אוריאל, שנשבע להאיר מחדש את העולם מהחשיכה שהברונים הטילו.
לכן, מלבד מספר קרבות מפורסמים בין אחד הברונים לבין אוריאל עצמו, הקרבות העיקריים מתרחשים בין צבאות. הפרעה בן האלמוות שילח את צבא האלמתים העצום שלו על היבשת, ואלה בולעים את כוחות האור כגל לא נגמר של בשר ועצם.
עם זאת, לא כל הקרבות מתרחשים בשדה הקרב, וההבנה ששלטון הברונים עלול להגיע גורמת לעוד ועוד בני תמותה להבין שעדיף לכרוע ברך מאשר לאבד את הראש. בעיקר כי אחרת הם ימצאו עצמם נלחמים — בין אם בחיים או במוות. למעשה, ערים וממלכות נמצאות בזמן שאול — עליהן להחליט האם הן מוכנות להיכנע ולהכריז על נאמנות לברונים, או לנסות את מזלן מול הגל שימחק אותן מזיכרון ההיסטוריה.
בעוד שכוחות בני האור עדיין עומדים, וישנם מקומות שלמים שהגל עדיין לא הצליח לבלוע, ואף הוא נחלש בהם, ישנם מי שהבינו שאת המלחמה הזו עליהם להילחם מהצללים ומהחושך. תמו הימים של צבאות זוהרים באור המגרשים את החשיכה מפני הארץ. כתות ותנועות מרי הוקמו לאורך היבשת — חלקן חסרות כוח, חלקן מאמינות ברעיונות משובשים, וחלקן מאורגנות כצבא מחושב ומיומן.
סרגנדיה, "מדינת" ביצות גדולה, עדיין נחשבת למעוז של כוחות בני האור, אולם המנהיגים שלה כבר קיבלו דיווחים על הממלכות אשר כרעו ברך, ועל הממלכות אשר נבלעו בגל. השמועה אומרת שהמלך של העיר קיבל נציגות ראשונית מטעם הברונים, ואף הרחיק את נציגות בני האור מארמונו בזמן שהחל לנהל שיח עם המשלחת.
כך או כך, ההפסד של אוריאל היווה מכה נוספת לכל בני האור, שכן הגבירה בלבן הצליחה ללכוד את הרסיס של אוריאל, ובעשותה כן כלאה אותו בתוך כלוב צללים.
כלוב הצללים נמצא כעת בדרכו לעבר המכשפה, שכן השמועה אומרת שיש בידה לחש עתיק שנועד להתמודד עם בני האלמוות, ובכוחה לחתום את אוריאל אחת ולתמיד — ואולי אפילו להכריע את המערכה הזו.
הברונים לא יכולים להיות בכל מקום ובכל זמן. ברון החטאים נעדר כעת, ולחישות מספרות שהוא מכין את עצמו לקרב הגדול מול האלים עצמם. אבל בטרם נעלם מעיניהם, כינס ברון החטאים את הארבעה בפנתיאון השחור — המפקדה הסודית של הברונים אשר נאמר עליה שנמצאת בין המחשבות של בני התמותה והרחק מעיני בני האלמוות. אלה הסכימו שהסיכוי לחסום סופית את אוריאל וליצור תקדים אשר ירתיע אפילו את המלאכים הוא גדול מכדי להסתכן כעת, ולכן הם שלחו את האלופים שלהם ללוות את כלוב הצללים בדרכו אל המכשפה.
האלופים של הברונים קיבלו משימה פשוטה — עליהם לוודא כי כלוב הצללים יגיע ליעדו ולסייע למכשפה בכל אשר תידרש על מנת להשלים את הטקס שיחתום את אוריאל. ובעשותם כן, עליהם לוודא כי סרגנדיה תשלים את התהליך שהחלה, ותכרע ברך בפני נציג הברונים אשר נמצא בה — וזאת בכל דרך אשר ימצאו לנכון.
בעולם שבו השמש אינה מפיצה אור, ויצורי אפלה מהלכים על האדמה ללא חשש, אנו קרובים ביותר לרגע בו החשיכה תאפוף את העולם.
אלו הם הזמנים שלפני אינפרניה.
בעוד כמה מאות שנים, הברונים ינצחו סופית במערכה נגד האלים. העולם הזה ייקרא "סיאן" והיבשת תיקרא "אינפרניה". כל האירועים הללו החלו לפני חמש שנים, כאשר ברון החטאים דקר את השמש והכריז על המלחמה הגדולה – מלחמה שעתידה להסתיים בניצחון שלו ושל בני בריתו, במותם של כל האלים ובהרס חסר תקדים של היבשת הזו.
אבל אנחנו נמצאים הרבה לפני האירועים הללו. בני האור ובני החושך רק בתחילת המאבק, והברונים עסוקים בלחימה בכוחות האלוהיים ואינם נמצאים בשדה הקרב עצמו – בשביל זה קיים הצבא שלהם.
אתם חלק מהנבחרים של הברונים. אמנם אינכם קרובים לעוצמתם של חצי-אלים ורבי-מגים, אבל אתם שועלי קרבות ותיקים שנבחרו בקפידה על ידי מפקדיכם ומנהיגיכם. חלקכם אולי קרובים לברונים יותר מרוב בני התמותה האחרים.
לכן אתם כאן. המשימה שלכם די פשוטה: בחלקה החשאי, עליכם להוביל את השיירה דרך הביצות הבוגדניות הללו, שבחלקן עדיין מתנהלים קרבות בין כוחות האור לכוחות הברונים, ולהביא את כלוב הצללים אל המכשפה – הברונית שיש בכוחה לחתום את המלאך הלכוד בכלוב.
בנוסף לכך, עליכם להכניע את הממלכה. לברונים אין בעיה שהגל יבלע אותה וישמיד הכל, אבל המתים פחות יצרניים מהחיים. לא ברור האם הברונים רוצים לשבת על כס העצמות כשהם ימלכו על העולם הזה. לכן, אם תצליחו להכריע את לבו של המלך לטובת הברונים – זה לבטח יהיה עדיף על הבאת כולם למוות.
אז אחרי כל הפלאפ הזה, קצת קראנץ' והגדרות.
- ברוכים הבאים וכו' וכו' ל… טוב זו לא אינרפניה, עדיין לא, המשחק מתרחש 2000 שנה לפני ה"הווה" של סיאן, אנחנו בעיצמוה של המלחמה הגדולה, הברונים והאלים נלחמים והעולם צריך לסבול את זה בשקט.
- כאמור בכותרת, המשחק רץ במהדורה 4. האמת שאין לי המון ניסיון במהדורה 4 כשה"מ, עשיתי המון שיעורי בית והכנה אבל חבלי לידה הם דברים מאוד סבירים ואני מתנצל עליהם מראש
- בעוד המשחק הוא פריקוול לכל הקטע של "ויהי חושך" - אין צורך לקרוא את העצים הישנים מעבר להיכרות קצרה עם הברונים כמפורט בספוילר למעלה
- כמו כן, אין נקודות קבועות בזמן, מלבד העובדה שהברונים ינצחו את האלים בסוף, העתיד לא באמת ידוע, כלומר- לא יהיו מקרים שבהם אני אגיד "אבל ההיסטוריה נקבעה מראש" או משהו בסגנון ואכפה משהו על השחקנים בצורה הזו, רוצים להראות שכל הזמן הזה המידע היה שגוי ומי שיהיו הברונים בעתיד הם בכלל הדמיות שלכם שהדיחו את הברונים הקודמים ? be my gust
- כאמור בכותרת, למשחק כבר יש 3 כיסאות מובטחים ואנחנו מחפשים שחקן רביעי ואולי חמישי שיצטרף (ולכן אנחנו מדברים על 3/4). אם יהיה ביקוש ונראה שהדבר פרקטי, אני אכן מוכן לקחת גם שחקן חמישי, נשרוף את הגשר הזה כשנגיע אליו.
- .זהו משחק נבלים אני מדגיש את זה מ2 סיבות חשובות, הראשנה היא שאם אתם רוצים לשחק פאלדין של אלי הטוב שנלחם בברונים… אני חושב שזה פחות יעבוד, מהצד השני אם מישהו רוצה לשחק פשוט רוצח סדרתי שהתכונית שלו להרוג את כולם, אז אני חושב שעדיף לשקול מחדש. הדמיות שאני מחפש הם לא החפשי"ם שנלחמים בגיבורים במטרה למות בסיטונאות, אני רוצה את האלופים של האופל, מפקדים וחיילי עלית של החשיכה אשר יכולים להפוך לדמיות מפתח בהיסטוריה/בעתיד של היבשת הזו.
- קצת תגובות - רגיל, אשמח ללא פחות מתגובה בשבוע, יהיה נהדר אם מצליחים יותר, אבל כולנו אנשים מבוגרים עם חיים ותוכניות. אני לא אתבע אף אחד מכם על הפרת חוזה אם לא תגיבו.
- מה אני רוצה מהחיים שלכם? -
- בשלב הזה אני מוכן להסתפק בקונספט, אנחנו נוכל לעשות קצת Q&A על הקונספטים, לראות מה יעבוד הכי טוב ואז אפשר לגשת לרקע סופי וד"ד.
- יש לכם רקע מלא ואתם רוצים לרוץ לעשות ד"ד כבר עכשיו? נהדר, אין בעייה. תגישו את מה שאתם רוצים להגיש, אפשר לעשות את הQ&A גם על דמות מוכנה לחלוטין, פשוט לא רוצה לגרום לאנשים לעבוד על "פארש"
- אני רוצה רקע שאוכל לעבוד איתו, כלומר אל תספרו לי ב3 עמודים על אילן היוחסין של הדמות שלכם רק בשביל ש2 השורות האחרונות יסתיימו בכך שהחלטם לקחת חרב ולהילחם בשאול. ככל שתיתנו לא אירועים, דמוית ודברים חשובים בסיפור שלכם, אני אוכל ביותר קלות לשלב אותם בתוך העלילה של המשחק.
- ת'מות עיקריות של המשחק (לא חקוק בסלע) - צללים, אור וחושך, פוליטקה,אלמוות, מלחמה,כתות ופוליטקה.
- חומרים מאושרים - כל תוכן רשמי ל4. לרבות דרגונס וכו'. אם יש לכם משהו שאתם לא סגורים על האם הוא בפנים או לא, מוזמנים לשאול. אבל ברמת העיקרון כל הגזעים, המקצועת, הכשרונות (גם סימני הדרקון, אבל אם מישהו רוצה לקחת אותם לדבר איתי על זה בבקשה), הת'מות, הרקעים והכוחות מאושרים. (שימו לב, המשחק עם ת'מות ורקעים) על הדרך, זה כולל גם את חחוקים של inherent enchantment bonuses
- דמויות בדרגה 11, זה אומר שאתם צריכים גם לבחור נתיב מופת.
- התוכנית היא שהמשחק ירוץ מדרגה 11 עד 21, בכפוף לשינוייום
עריכה אחרונה:
