Out
המשחק אבל לא באמת מתנהל שם. שום שיחה לא נעשתה דרך הסקייפ, אבל זה טבעי שהשחקנים ירצו להכיר אחד את השני יותר אישית. הסקייפ הוא מקום לבדיחות ולהכיר את השאר קצת. אני יודע כבר שאת הילה פגשתי מחוץ לפורום בזכות המשחק. אני מבטיח לך, המשחק ממש לא מתנהל בשתי חזיתות. כול מה שקשור לאינגיים קורה רק בפורום. הסקייפ זה לצחוקים מסביב ובשביל להכיר אנשים חדשים דרך המשחק.
המשחק אבל לא באמת מתנהל שם. שום שיחה לא נעשתה דרך הסקייפ, אבל זה טבעי שהשחקנים ירצו להכיר אחד את השני יותר אישית. הסקייפ הוא מקום לבדיחות ולהכיר את השאר קצת. אני יודע כבר שאת הילה פגשתי מחוץ לפורום בזכות המשחק. אני מבטיח לך, המשחק ממש לא מתנהל בשתי חזיתות. כול מה שקשור לאינגיים קורה רק בפורום. הסקייפ זה לצחוקים מסביב ובשביל להכיר אנשים חדשים דרך המשחק.
