שעת הכישוף: מתנות ברית חדשות

שעת הכישוף: מתנות ברית חדשות

Information
פורסם ב17 נובמבר 2019
נכתב על ידי חגי

warlock pact giftsרבים מהמכשפים מוכרים את נשמתם בתמורה לכוח וגבורה בקרב או בתמורה לידע אסור, אבל המכשפים רבים ומגוונים. כולם צמאים לקיצורי דרך שיקרבו אותם לשאיפות שלהם, אך אלו לא תמיד מתבטאים בספר צללים או בלהב ברית. התוכן המוצע כאן נועד להוסיף למשחק שלכם גם מכשפים שביקשו לקבל דבר אחר.

כתבה זו היא ההמשך השני של פרויקט שעת הכישוף המתמקד במקצוע המכשף במהדורה החמישית של מבוכים ודרקונים. התוכן פתוח לחוות הדעת, לביקורות ולהצעות שלכם, הקוראים, שכן בסופו של דבר אאגד את סדרת הכתבות כולה לקובץ אחד, שיהיה זמין להורדה באתר. יש לכם הזדמנות להשפיע על התוכן!

מתנות ברית חדשות

כאשר המכשף מגיע לדרגתו השלישית ועליו לבחור במתנת ברית, הוסיפו את המתנות הבאות לרשימת המתנות האפשריות, אם הדבר מוסכם על הקבוצה שלכם:

ברית הגורלות. גם מבין אלו הצמאים לידע, יש מכשפים החושקים בידע העבר האסור, ואחרים המעוניינים לדעת את שעתיד לבוא. כאשר מהמרים ושרלטנים מפצירים בכל אשר ישמע ומבקשים לדעת את העתיד, ייתכן שיקבלו נבואה חלקית, שבורה. אם יש ליקום גורל הקבוע מראש, הרי שהמושך בחוטים אינו מוכן לחלוק את תוכניתו עם בני תמותה. קוביות המהמרים והקלפים המכושפים יודעים להראות רק אפשרויות שאינן-סופיות, ולעתים: אסונות שמגשימים את עצמם.

ברית הנגינה. לצד אלו החושקים ביציר-סוד שישרת אותם, יש אחרים שכל רצונם הוא בכשרון שאינו שלהם. ואיזה כשרון נחשק יותר מהיכולת לנגן נגינה מופלאה שכמותה לא נשמע עוד בעולם החומרי? כאשר מוזיקאים כושלים מאבדים את נכסיהם בנסיון להשיג ראיון אצל האציל המקומי, או כאשר מספרי סיפורים צעירים מוצאים את דלתות מועצת הפייטנים סגורות בפניהם, ייתכן שדלת אחרת תיפתח. אלו שהקנאה אוכלת אותם מבפנים יפסעו דרך הדלת, שם יגלו שלפעמים לא הכשרון הטבעי הוא שעושה את האומן.

ברית הגורלות

אתה מקבל מהפטרון שלך כלי חיזוי. אם כלי החיזוי אובדים או מושמדים, אתה יכול לתקן אותם או להכין חדשים באמצעות טקס הנמשך שעה אחת, אותו אתה יכול לבצע במהלך מנוחה קצרה או ארוכה.

כאשר אתה מבצע בדיקת תכונה עם חוכמה (הישרדות או תובנה) או עם תבונה, אתה זוכה ביתרון לבדיקה, בתנאי שאתה מקדיש לפחות דקה כדי להיעזר בכלי החיזוי שלך.

בנוסף, כאשר אתה משתמש בכלי החיזוי שלך, אתה יודע להטיל את הלחש סימן משמיים בתור טקס. לחש זה אינו נספר במגבלת הלחשים הידועים שלך.

ברית הנגינה

כפעולה, אתה מסוגל לזמן אל ידיך הריקות כלי נגינה מופלא שאינו מהעולם הזה. כלי הנגינה המופלא נעלם אם הוא מורחק ממך ב-½1 מטרים לפחות למשך דקה. הכלי נעלם גם אם אתה משתמש במאפיין זה שוב, אם אתה מעלים אותו (לא נדרשת פעולה) או אם אתה מת. אם כלי הנגינה מושמד, אתה יכול לזמן כלי נגינה חדש וזהה באמצעות טקס הנמשך שעה אחת, אותו אתה יכול לבצע במהלך מנוחה קצרה או ארוכה.

כאשר אתה אוחז בכלי הנגינה, אתה זוכה בשליטה בו (אך לא בכלי נגינה אחרים מאותו הסוג). בנוסף, אתה יכול להשתמש בכלי הנגינה כמוקד להטלת לחשי מכשף ומסוגל להטיל לחשים או להפעיל את מאפייני המקצוע שלך גם כאשר אתה אוחז בו בשתי ידיך.

לבסוף, כאשר אתה אוחז בכלי הנגינה המופלא, אתה יכול לעורר השראה באחרים באמצעות נגינה, בדומה למאפיין המקצוע השראת הפייטן של פייטן בדרגתך. כדי לעשות זאת, אתה יכול כפעולה נוספת בתורך לנצל יחידת לחש מכשף ולבחור יצור אחד מלבדך, בטווח 18 מטרים היכול לשמוע אותך. היצור מקבל קוביית השראה מכושפת אחת: ק4.

לאחר מכן, במשך 10 הדקות הבאות, היצור יכול לגלגל את הקובייה ולהוסיף את התוצאה לבדיקת תכונה אחת, גלגול התקפה אחד או זריקת הצלה אחת שהוא מבצע. היצור יכול לחכות עד לאחר גלגול ה-ק20 לפני שהוא מחליט אם להשתמש בקוביית ההשראה המכושפת, אבל הוא צריך להחליט לפני שהשה״ם אומר אם הגלגול הצליח או נכשל. לאחר שהיצור גלגל את קוביית ההשראה המכושפת, לא ניתן להשתמש בה שוב. ליצור יכולה להיות רק קוביית השראה מכושפת אחת או קובית השראה פייטנית אחת בכל זמן נתון.

קוביית ההשראה המכושפת שלך משתנה כאשר אתה עולה לדרגות מסוימות במקצוע זה. הקוביה הופכת ל-ק6 בדרגה 5, ק8 בדרגה 10 ול-ק10 בדרגה 15.

ברכות הברית שלך

בדומה למתנות הברית המוצעות בספר החוקים לשחקן ובקובץ הרישיון הפתוח החינמי של מבוכים ודרקונים, גם צורתו של כלי הנגינה המופלא יכולה להיות שונה בהתאם לפטרון שנתן אותה.

ברית הגורלות. כלי החיזוי של אדון האופל הם סט קלפי-משחק עם איורים משונים, אכזריים. כלי החיזוי של הארכי-פיה הוא מראה קטנה המציגה השתקפות מעוותת. העתיק העליון מעניק כלי חיזוי שהם לא יותר מאוסף עצמות, עליהן נחרצו סימנים בכתב יתדות.

ברית הנגינה. כלי הנגינה של אדון האופל הם לרוב כלי-מיתר העשויים מתכת יקרה, כגון כינור זהב. הארכי-פיות מעניקים בדרך כלל כלי נשיפה העשויים מעץ, כמו חלילי פאן או חלילי רועים. אם הפטרון שלך הוא העתיק העליון, כלי הנגינה המופלא יכול להיות כלי הקשה העשוי מתכת גולמית ומחוספסת, למשל גונג מברזל.

פטרונים נוספים. בהמשך סדרת הכתבות הללו, יפורסמו מספר פטרונים נוספים. לצד כל סוג של פטרון, יפורסם גם תיאור מוצע עבור כל מתנות הברית האפשריות שלו - כולל ברית הגורלות וברית הנגינה.

השבעות ברית

השבעות אלו מתאימות במיוחדת למכשפים שבחרו בדרגתם השלישית בברית הגורלות או בברית כלי הנגינה, וזאת בתנאי שהקבוצה שלכם הסכימה לשלב אותן במשחק:

חיזוי מדויק

דרישות קדם: ברית הגורלות

כאשר אתה משתמש במאפיין ברית הגורלות שלך כדי לקבל יתרון בבדיקת חוכמה או תבונה, אתה רשאי במקום לוותר על גלגול הקוביה ולהתייחס אליה כאילו גלגלת 10.

חיזוי סכנה

דרישות קדם: ברית הגורלות

כאשר אתה נדרש לבצע גלגול יוזמה, אתה רשאי לקבל יתרון לגלגול.

לאחר שהשתמשת במאפיין זה, אינך יכול לעשות זאת שוב עד שתסיים מנוחה ארוכה.

נול הגורלות

דרישות קדם: דרגה 7, ברית הגורלות

כאשר אתה משתמש בכלי החיזוי שלך, אתה יכול להטיל את הלחש התנבאות בתור טקס, וללא שימוש במרכיבים חומריים. לחש זה אינו נספר במגבלת הלחשים הידועים שלך.

כשרון לא טבעי

דרישות קדם: ברית הנגינה

כאשר אתה מנגן בכלי הנגינה המופלא שלך, הכפל את תוסף השליטה בו.

בנוסף, אתה רשאי להפעיל את מאפיין ההשראה המכושפת שלך פעם אחת מבלי לנצל יחידות לחש מכשף. אתה משיב את השימוש ביכולת כאשר אתה מסיים מנוחה קצרה או ארוכה.

לחן צורם

דרישות קדם: ברית הנגינה

כאשר אתה אוחז בכלי הנגינה המופלא שלך, אתה רשאי לנצל את פעולת התגובה שלך ושימוש אחד במאפיין ההשראה המכושפת כדי להפריע ליצורים בטווח 18 מטרים ממך ברגע שהם מבצעים גלגול התקפה, בדיקת תכונה או גלגול נזק. גלגל את קובית ההשראה המכושפת שלך והפחת את התוצאה מסכום הגלגול שלו אתה מנסה להפריע. אתה רשאי להפעיל יכולת זו לאחר שבוצע הגלגול אבל לפני שהמנחה הכריז על השלכותיו.

ההפרעה שלך לא תשפיע על יצורים חירשים או כאלו החסינים להשפעות הקסמה.

נעימה רודפת

דרישות קדם: דרגה 9, ברית הנגינה

כאשר אתה אוחז בכלי הנגינה המופלא, אתה רשאי לנגן נעימה מוזרה במשך דקה אחת. הנגינה הקסומה מעוררת תחושה מלחיצה ביצורים ערים, אך אינה מסוגלת לעולם להעיר את הישנים. כאשר אתה מנגן את הנעימה הרודפת וחושב על יצור שאותו אתה מכיר, אתה מטיל עליו את הלחש חלום מבלי לנצל יחידת לחש. אתה חייב להיות השליח הנכנס אל חלומות המטרה. אם אתה מטיל את הלחש כסיוט, המטרה סובלת חיסרון לזריקת ההצלה אם אתה מנגן בטווח 18 מטרים ממנה. השבעה זו אינה משפיעה על יצורים חירשים.

לאחר שניגנת את הנעימה הרודפת, אינך יכול לעשות זאת שוב עד שתסיים מנוחה ארוכה.


כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.