"אני יכול, פחות או יותר. אבל זה מקום לא ישר ועד עכשיו לא ירד גשם וצמחים גדלים יפה מאוד. לפחות אנחנו לא מגדלים עצי דקל." הוא אומר בשעשוע.
"מה שאנשים מגדלים כרגע- צנוניות, חיטה, תפוחי אדמה וכרובים, זה גידול טוב ומשביע. בהתחשב בסחר נוכל גם להחליף עם עיירות. ועם קצת טכנולוגיה ועקרונות חקלאות אולי נוכל לגדל יותר. הבעיה הגדולה היא שכל צמח שונה במהות גידולו, הכנתו ותוצרו. יש כמה דברים שאפשר לעבוד עליהם ביחד. פרות, למשל, מייצרות דשן, והן ניזונות משאריות של הירקות. זה טוב לכולם, אבל יש מונופול על הפרות.יותר פרות אומרות יותר דשן ויותר גידול, וכמובן גם יותר חלב."