"בוקר טוב לכולם." אני אומר אחרי שסיימנו את מטלות הבוקר.
"אני רוצה להעלות הצעה לדיון, כי זה הליך שהולך להיות ארוך, מייגע, יש סיכוי לא רע שזה לא יעבוד. אבל אם זה כן. אז יהיו לנו פה מים זורמים. הרעיון העיקירי הוא לשאוב מים מהאגם. אנחנו נעשה את זה בעיקר באמצעות בורג ארכימדס, מה שאומר שנצטרך כלים וציוד להכנת הבורג, לחפור לנו מאגר מים אישי פה בגילדה. ואם מישהו יהיה בעניין ויחשוף שיש לו ידע באינסלטציה, אני אשמח שהוא יכין לנו צינורות... אנחנו נצטרך לעבוד יחד בשביל זה, כולנו. אבל אם נצליח, יהיה לנו יתרון גדול על שאר האנשים, מה שאומר שיותר אנשים ירצו להיות עורבים, מה שאומר יותר כוח אדם, והפיכה של משימות כאלה בעתיד לפשוטות יותר. אני מעלה את ההצעה להצבעה, הקול שלי בעד, מי בעד? ומי נגד?, כמו כן, אני רוצה להציע את הילה לאחראית הפרויקט הזה."
OUT
כריזמה למקרה הצורך
[dice seed=44744 secure=242eef1d_0]6d4[/dice]
IN
כשנקסטרול נכנס- אני מביט בו, "זה לא בדיוק עובד ככה כאן." אני אומר באנגלית. "בחיי שהייתי שמח להעביר לך הרצאה על המשחק הזה ועל כמה היה טעות לקנות אותו, אבל כרגע אנחנו... קצת באמצע דיון... מה שמך דרך אגב?"