"אני לא מגיב בכעס, אבל איך נדע שלא מדובר באספסוף בלבד? יכול להיות שכל העניין הזה יסתיים בחיזוק היחסים ביניניו בכך שמקס יעניש את מי שפגעו במייקל, אנחנו באים לשם בטוב, בלי כל רצון לפגוע באף אחד, אבל אנחנו צריכם להראות שאנחנו רציניים, שאנחנו לא גילדה שאם יפגעו באחד מאנשי הצוות שלנו אז אנחנו נבליג אם זה, מי כמוך יודע שאני לא אתן לאף אחד לפגוע בכם, יכולתי לזנוח אותך באותו לילה, ולא צריך להיות גאון כדי לדעת שאני ואתה בעלי דעות מנוגדות בחלק מהמקרים, אבל אתה חלק מהגילדה שאני המנהיג שלה, וגם אם תעמוד פה ותירק לי בפנים בטענה שכל מה שאני עושה זו טעות, אני עדיין יעמוד במילה שלי ואגן אליך.
אנחנו נבוא לשם בטוב, נבקש ממקס לטפל באנשים שלו באותה צורה שאני הייתי צריך לטפל בכם אם המצב היה הפוך. כל מה שאנחנו עושים זה מה שסיכמתי אם מקס מהרגע הראשון, יש לכל גילדה זכות להתלונן על השנייה במקרה של אי צדק. כל מה שאנחנו עושים זה ללכת למורה שלהם ולהתלנון שהתלמידים שלו הרביצו לתלמידים שלנו. אני יחדד ויאמר שגם אם נגלה שמקס נגדנו, אני ממש לא אתחיל במסע הרג של כל הירוקים, בעיקר מהסביה שאני מאמין שרובם בסך הכל רוצים לחיות בשלום, ללא כל אלימות. אבל, אם נגלה שהאספסוף לקח איתו גם את הצד השפוי, אני חושב שזו זכותנו להגן על עצמנו. תגובה נמהרת הייתה לפקוד על כולם לעלות על ציוד ולתקוף את מי שתקף את מיכאל, ואז לשרוף את הבית של מקס. אמרתי שאני חושב שצריך לצוד את החיות כי אנחנו עלולים להיכנס לאמברגו, ואני מעדיף שיהיה לנו האוכל שלו אנו זקוקים עכשיו במחסן ולא אחר כך ביער."