• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צביעת דמויות

היי, קודם כל כיף לראות בפונדק עוד ועוד אנשים שצובעים :)
אז אני יכול לומר לך שיש המון סרטונים ביוטיוב לכל הרמות של הצביעה, לימוד טכניקות בסיסיות ומתקדמות ואפילו סרטונים לגבי איך לצבוע יצורים ספציפיים.
תתחיל בבסיס, על איך שומרים יד יציבה, צבעי בסיס, wash, drybrush, wet blending ועוד...

אתה מוזמן גם להעיף מבט על המון מיניאטורות מבוכים ודרקונים שצבעתי ופרסמתי ממש כאן בעץ על מיניאטורות, בעיקר כי בחלק מהצביעות שיתפתי תהליכים שעברתי וגם טיפים שלמדתי.

בהצלחה וגם מוזמן לשאול דברים ספציפיים לפני הצביעה עצמה.
 
היי, קודם כל כיף לראות בפונדק עוד ועוד אנשים שצובעים :)
אז אני יכול לומר לך שיש המון סרטונים ביוטיוב לכל הרמות של הצביעה, לימוד טכניקות בסיסיות ומתקדמות ואפילו סרטונים לגבי איך לצבוע יצורים ספציפיים.
תתחיל בבסיס, על איך שומרים יד יציבה, צבעי בסיס, wash, drybrush, wet blending ועוד...

אתה מוזמן גם להעיף מבט על המון מיניאטורות מבוכים ודרקונים שצבעתי ופרסמתי ממש כאן בעץ על מיניאטורות, בעיקר כי בחלק מהצביעות שיתפתי תהליכים שעברתי וגם טיפים שלמדתי.

בהצלחה וגם מוזמן לשאול דברים ספציפיים לפני הצביעה עצמה.

*Paint boy * : dis gud 'nuff boss?
 
*Paint boy * : dis gud 'nuff boss?
נראה סבבה לגמרי! קח בחשבון שלצבוע/לצייר עיניים זה חלק שקשה גם למקצוענים, אבל אפשר להשתפר בזה.
אגב אני זוכר שהייתה גם סדרת סרטונים קצרה אפילו בעברית, ממש של הבסיס:

 
נראה סבבה לגמרי! קח בחשבון שלצבוע/לצייר עיניים זה חלק שקשה גם למקצוענים, אבל אפשר להשתפר בזה.
זה למה צובעים רק אלפים שאין להם אישונים :ninja:
 
זה למה צובעים רק אלפים שאין להם אישונים
צחוק, צחוק, אבל פעמים רבות אני פשוט מוותר על האישונים, זה מסתדר טוב, כי רוב המפלצות שאני צובע מאיימות ומתאימות להם עיניים אדומות מרושעות או צהובות בוהקות ללא אישונים :)
 

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

תוכן מומלץ

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
לאחר דחיות רבות, הצלחנו תחת מטר הטילים, לקיים עוד סשן מטלטל של קת'ולהו: אימה על האוריינט אקספרס.
עולמות השנה, פיזי או בזום?
חזרה
Top