• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ שטויות מרחבי הרשת

דון גובלאונה אמר/ה:
שר הטבעות מונדיאל וווזלות... גאוני-
אין מילים. זה חכם הרבה יותר מכל דבר שאי פעם ראיתי שם.

האמת היא, שיש משהו הרבה יותר חכם. זה לא יצחיק אתכם, זה יגרום לכם לגחך. ולרדוף אחר קומוניסטים ארורים.

קבלו את... The Cloak!!!!!!!!אחדאחדאחד11111אחד!!!
[מבית היוצר של Charlie The Unicorn]

ואם אתם אוהבים דרקונים או מבוכים...
DND-resize-file.png

ferocious.jpg
 
גארל אמר/ה:
בטח הרבה מכירים, בכל מקרה, אני חולה עליו.
http://www.flashy.co.il/games/online/Playing-with-fire-2/223/
גועל נפש. הספיק לי הראשון.

יותר טוב -
http://www.miniclip.com/games/castle-corp/en/

מי שמסיים... טוב, גם אתה תקבל ממני שנקל. לא הצלחתי לעבור את 20 או 21 או משהו.
 
גארל אמר/ה:
בטח הרבה מכירים, בכל מקרה, אני חולה עליו.
http://www.flashy.co.il/games/online/Pl ... ire-2/223/
נחמד.

בכל מקרה,עכשיו למלך...

רמי גילארד!!!
האיש הכי מטומטם ומצחיק שקיים עלי אדמות,ונכנס כמה פעמים לכלא בגלל השטויות שהוא עושה...
קנגורו

מריו מרוצים!

רוקי!

פקמן!

עטלף!

אסטרונאוט!

טרזן!

ויש עוד מלא סרטונים שלו ביוטיוב וברשת.

הייתי חייב. אני די בטוח שמישהו כבר הראה את זה,אבל הוא ממש ממש מצחיק.
סול
(אני מרגיש כמו פרסומת מהלכת)
 
Ashardalon אמר/ה:
גארל אמר/ה:
בטח הרבה מכירים, בכל מקרה, אני חולה עליו.
http://www.flashy.co.il/games/online/Playing-with-fire-2/223/
גועל נפש. הספיק לי הראשון.

יותר טוב -
http://www.miniclip.com/games/castle-corp/en/

מי שמסיים... טוב, גם אתה תקבל ממני שנקל. לא הצלחתי לעבור את 20 או 21 או משהו.
הא, אומר גועל נפש ומביא חירבון של משחק.
 
משחקים באש זה בערך משחק הפלאש הכי טוב שקיים.

אשר, עוד משחק משעמם? הגעתי לשלב השלישי ועזבתי. האמת שפעם די אהבתי משחק מיניקליפ, אבל בתכלס הם ממש משעממים.
 
אני לא רואה מה הקשר בין GTA ולבין הקורפ המשעמם הזה. תביא משחקים טובים, נגיד שהם טובים. אתה מביא משחקים משעממים, אז מה אתה רוצה שנעשה?

וGTA זה אחד המשחקים הטובים. SSX לא שיחקתי.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top