Who you gonna call?
ברוך/ה הבאה לפורום, חלחלה!
לחשי לוכד נשמות – למה בעצם הלחשים אחיזת אדם ואחיזת מפלצת? איך הם מסתדרים מבחינה תמתית? (גם חזיז מכשפות מרגיש קצת לא במקום, אבל אני מניח שהוא אמור לדמות את ה-Proton Stream של מכסחי השדים).
שליטה בכלים – כל ארטיפיסר מתחיל עם שליטה ב-Tinker's Tools, כך שהיכולת של דרגה 3 לעולם לא תהיה רלוונטית. מה לגבי שליטה במיומנות דת דווקא? (לדוגמה כדי ללמוד על גזר הגוזרי.)
סוללה –
1. כמה זמן לוקח להפוך בקבוק לסוללה?
2. הסוללה לא יכולה ללכוד אל-מתים?!?!?! (אלא רק בדרגה 5 ורק אם הצלחת להפחית אותם ל-0 נקפ עם היכולת המיוחדת המסוימת שלך?!)
3. הסוללה משמידה לחלוטין את נשמות המתים? מעניין מה האלים חושבים על כך?
4. ביום ממוצע, הדמות צפויה להשתמש בסוללה 1+PB פעמים, כך שדה פקטו היכולת הזו נותנת לדמות עוד 3 לחשים מהדרג הכי גבוה שזמין לה. זה הפוך מהיכולת של רוב הארטיפיסרים האחרים, ש"מבזבזים" לחשים בשביל להשתמש ביכולת ולא להיפך, אבל זה לא ביג דיל – זה רק אומר שלוכד הנשמות הוא קצת יותר מטיל לחשים מהממוצע.
5. לעומת זאת, היכולת לרענן את כל המטענים של חפץ קסום מוגזמת, כי היא לא מוגבלת בידי יכולות המקצוע האחרות וכמעט תמיד תאפשר להחזר בפועל יותר מלחש אחד בבת אחת. נחשוב לדוגמה על החפץ הקסום "טבעת שלוש משאלות", שאפשר לטעון איתו שלוש משאלות בדרך הזו. אבל זה נכון אפילו לחפץ פשוט כמו מגן דוחף (שכל ארטיפיסר יכול ליצור עם infusion בדרגה 6) או לחפצים שיש להם לחש חלש אבל עם המון מטענים ממנו (שרביט קליעי קסם למשל).
6. יצירת infusion מיידית מביא לאותה בעיה, ויותר מזה – מאחר שהיכולת תוכננה לכלול הכנה מראש, חלק מהחפצים באים עם מטענים לשימוש יומי. כאשר החפץ נוצר לשעה אחת, הדמות מקבלת משאבים של יום מלא ומנצלת את כולם הרבה יותר בפזרנות.
יתר היכולות נראות סבבה (אבל להיות הוגן – הן משדרגות את אותה יכולת בסיס). הבעיה העיקרית שלי היא עם יכולת ה-capstone שפתאום מאוד supporty בסיום נתיב די תוקפני.