אני שואל את זה מתוך סקרנות גרידה ולא רצון לעורר מהומה.
אני מודע לכך שמדובר בנושא מאוד טעון אבל אני רוצה לדעת את האמת.
הרבה אנשים שנתקלתי בהם (חלקם רעילים) טוענים שזיהום אוויר הרס עבדות מלחמות וכולי הם צעדים הכרחיים לבניית סיבולזציה לפחות עד לנקודה מסוימת שמשם היא מתפתח למשהו טוב יותר בסופו של דבר.
אז בסופו של דבר עם כמה שאנחנו בזמננו ברי מזל לחיות בתקופה שמנסה להתקדם מהם האם באמת יש לנו זכות למתוח עליהם ביקורת?
הרבה מאוד מההשגים הגדולים ביותר של האנושות בעבר היו תלויים באופן עקיף או ישיר בכך.
רומא נבנתה על מלחמות ועבדות ואם נירצה להודות בזה או לא ההישגים שלהם היו מדהימים וחלק מהם מהווים בסיס להתקדמות של החברה העולמית בסופו של דבר.
המהפכה התעשייתית לעולם לא הייתה קורות בלי אנרגיה מלוכלכת והיא גם אחראית בסופו של דבר לגילוי ושיפור אנרגיה נקייה
שהיה ברור אני לא תומך בשום דבר מזה ואני מתנגד לזה בתוקף. השאלה שרודפת אותי היא האם בעבר זה היה הכרחי?
אני מודע לכך שמדובר בנושא מאוד טעון אבל אני רוצה לדעת את האמת.
הרבה אנשים שנתקלתי בהם (חלקם רעילים) טוענים שזיהום אוויר הרס עבדות מלחמות וכולי הם צעדים הכרחיים לבניית סיבולזציה לפחות עד לנקודה מסוימת שמשם היא מתפתח למשהו טוב יותר בסופו של דבר.
אז בסופו של דבר עם כמה שאנחנו בזמננו ברי מזל לחיות בתקופה שמנסה להתקדם מהם האם באמת יש לנו זכות למתוח עליהם ביקורת?
הרבה מאוד מההשגים הגדולים ביותר של האנושות בעבר היו תלויים באופן עקיף או ישיר בכך.
רומא נבנתה על מלחמות ועבדות ואם נירצה להודות בזה או לא ההישגים שלהם היו מדהימים וחלק מהם מהווים בסיס להתקדמות של החברה העולמית בסופו של דבר.
המהפכה התעשייתית לעולם לא הייתה קורות בלי אנרגיה מלוכלכת והיא גם אחראית בסופו של דבר לגילוי ושיפור אנרגיה נקייה
שהיה ברור אני לא תומך בשום דבר מזה ואני מתנגד לזה בתוקף. השאלה שרודפת אותי היא האם בעבר זה היה הכרחי?
עריכה אחרונה:
