• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

IN
"אמרתי לך לסתום את הפה או לא אמרתי?! תעמוד במקום, תזרוק את החרב, ותפסיק להיות כל כך בן זונה! אני רוצה את כל החברים שלך שקטים כמו גופות! תנועה אחת ואתם מתים!"
הנווד יכול להיות מאיים מאוד כשצריך. וכאשר לא אכפת לו להרוג ללא רחמים... והוא מתכוון לכך.
 
גל:
"חבורה של כשבעה אנשים מתפרצים לחדר"...

IN:

"או כן?!" צועק בפראות הקדמי ביותר. "בוא נראה מה תחשוב על אמא שלי שתהיה מבותר לגזרים!"
"בוא נגמור עם החבורת פוצים מנופחים האלה...חושבים שהם יכולים עלינו", אומר עוד בחור
מגודל מאחוריו של הדמי, מנופף בחרבו וחותך את האוויר בפראות.
 
זאוס
סתם אני מציק לך כי כתבת "כשבעה". תודה שזה נשמע אידיוטי. זה כמו שאני אגיד "היו שם בערך 1346 אנשים".


נחבא אל הצללים, אסט שולח סילון אוויר מדויק לעבר החרב של האדם המגודל כדי לשלוף אותה מידו ולהעביר אותה לידיו של אסט עצמו.
 
OUT:
גאלאן, לא שמתי לב להודעה שלך, סליחה.

IN:
חוזרים אחורה כמה מהלכים, טעות שלי.


הדלת נפרצת בבעיטה, והראשון מבין חבורת המלהכים מסתער לתוך החדר, כשאבן חדה פוגעת בחוזקה
בראשו. הוא נופל מדמם על הרצפה, בעוד שחבריו נמנעים בנתיים מלהכנס לחדר.
אתם שומעים שוב קריאה "תהיו מוכנים הפעם!" עוד כמה מילים חרישיות שאתם לא מצליחים להבין,
ואז עוד מלחים מתפרצים לחדר, מסתדרים במהירות במבנה שלכל אחדפנים למקום אחר.
גאלאן משחרר מטח של אבנים חדות, אך להפתעתו הרבה במיוחד, האבנים מתחילות לחזור הישר לכיוונו.
הדבר קורה במהירות רבה, אך גאלן חוזר לפיקוס מלא במהירות, ומסיט את האבנים החדות מגופו ופניו
רגע לפני שהן פוצעות אותו קשות. המלחים שולפים חרבות, אך נשארים עם יד אחת פנויה מושטת לפנים.
 
"אני די לא במצב של להפסיק, ואישית אני מעדיף שלא יהיו כשפי אדמה עוינים בסביבתי, כי זה ממש מנטרל את הפיסה היחידה שיש לי בגהנום הצף הזה" לירו מדבר די מקוטע, כנראה כי הואהולך מכות עכשיו ולא ממש במצב של סתם לסגת!
 
IN
"אנחנו לא נסוגים ואם הם ימשיכו עם השטויות שלהם הם יקבלו אש לבנ- חרב לבטן. אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להרוג אותם. מי ישיט את הספינה? אני אחד בתור מלח וכשף המים בקושי מסוגל להשיט כלי כזה לבד אם יציקו לו. אז אני מציע שנשאיר את הטיפשים בחיים ואחר כך נהרוג את חסרי התועלת והמרדניים."
הנווד מדבר בנינוחות, הודף מכות אם הן מגיעות אליו, ואז פונה אל המלחים.
"סליחה על ההפרעה, בני זונות. הסיכום של הדברים שלי הוא כזה: תפסיקו עם המכות, בואו נדבר ואז, אם תמשיכו, נהרוג אתכם, טוב? כרגע אני רוצה לדבר. אז כולכם, תפסיקו עם החרא הזה!"
 
IN:
(הדברים לפי סדר התרחשותם)


לירו ההמום זורק את שק האבנים מידיו, שולף את חרבו ומסתער אל המלח הקרוב אליו ביותר.
הוא מכה בעוצמה רבה, אך המלח הודף אותה די בקלות, בשל חוסר ההפתעה. לירו נותן עוד חבטות
זריזות, גם אותן המלח בולם, אך בקושי יותר רב. המלח משיב במהלומה מעל ראשך, אתה בולם את
את המתקפה בקלות. בקלות מדי. לפני שאתה מספיק להגיב אתה חוטף בעיטה חזקה באשכייך ונופל
בחוזקה אחורה תוך כדי אנחת כאב קלה ועצבנית. המלח הבועט מסתער על לירו ומתכוון לנעוץ בו את חרבו,
איך סילון אוויר חזק ומדוייק מידיו של אסט פוגע בחרב, ומעיפה מדיו של המלח המבולבל. בינתיים לירו
מגשש בידיו אחרי חרבו ומתחיל לקום. "לירו, תפסיק את החרא הזה מיד!" קורא בעצבנות זוקו,
ותוך כדי שהוא קם צועק בעצבנות "אני כבר לא במצב של לסגת!" מרים את חרבו בזריזות מהריצפה.
זוקו פולט קללה בעוד שלירו מסתער בשנית על המלח שמחפש אחר חרבו האבודה, ותוקע את חרבו החדה
בין צלעותיו. המלח צורח צרחה מעוררת רחמים כאשר לירו מסובב את החרב שבתוך גופו להגברת הנזק.
לירו שולף את החרב המגועלת בדם, והמלח נמצא שוכב מלא בדם על הרצפה. לירו מתכונן להסתער
על אחד המלחים הבאים, כשזוקו נושא את נאומו בעצבנות. כולם בחדר מקשיבים לו בחרבות שלופות.
"מי אתם לעזזל?!" צועק אחד המלחים הגדולים בזעם בעודו סורק את החדר בעיניו, כמו שאר המלחים.
 
IN
"אני שמח שאתם מקשיבים, חבורת דובים מגודלים שכמוכם, ייקח אתכם השיניגאמי וישרפו נשמותיכם באפר הטמא של השאול. עכשיו כולם צריכים לשתוק כדי שאני לא אתעצבן ואתם, התוקפים, תמותו בכאב. אז ככה - אנחנו נוסעים סמוים שקפצנו לתוך הספינה כי אמא של הקברניט הייתה ממש טובה ורצינו עוד. אנחנו רוצים לשוט לאן שאתם שטים כרגע, ויהיה נורא נורא נחמד אם לא תהיו טיפשים ותשלחו שליח בדרך המים או האוויר, כי אז הבחורים פה ימצאו אותם ויחסלו אותם. אנחנו נמשיך לנסוע איתכם, נפצה אתכם על חוסר הנעימות בכך שנסענו בספינה שלכם בלי אישור של אמא של הקברניט, ואתם תשתקו. אולי אפילו תצטרפו למטרה שלנו כשנסביר לכם מה קורה פה. אנחנו ניקח אתכם לחקירה והכל, שיהיה ברור. אבל אני רוצה נאמנות מלאה מעכשיו, ואני והחברים שלי מסתובבים פה בקבוצה ויש שמירות בלילה אז אל תחלמו אפילו על התנקשות בנו."
הוא מביט בהם בשעמום, ואז מסיים במשפט אכזרי:
"או שתסכימו בהסכמה מלאה לכל מה שאמרתי כרגע... או שתמותו. פשוטו כמשמעו. אולי הבוסים שלכם ישרדו, אבל לכם יהיה חרא בשאול אז חבל. יש לכם דקה לחשוב על זה, מולנו. כל אחד לעצמו. אני לא מחכה יותר מזה. אם יש סירוב או השהייה אתם תסבלו."
ואז הוא שולף את החרב השחורה שלו מהנדן, בתנועה רבת משמעות, ומתחיל לספור בקול רם. הוא מסמן לחבריו להיות מוכנים ומורה להם להתקבץ מסביבו ולידו ולחכות להוראות נוספות, כדי שלא יהיו טעויות קטלניות. הוא אומר במהירות ללירו "אל תהיה טיפש. תעזוב את החרב הארורה ותהיה מוכן להדוף את כישוף האדמה שלהם ולהתקיף באחד משלך. אתה לא כל כך טוב עם החרב בהשוואה למיומנות שלך באדמה."
ואז הוא חוזר לספור בקול רם, מדלג על השניות שבהן דיבר.
 
IN:
"תפסיק כבר עם הספירה המחורבנת שלך, אתה לא עושה רושם על אף אחד" אומר אחד המלחים בלגלוג.
אחרי השתהות קלה בדבריו הוא ממשיך: "קודם אתם תדברו, אחר כך נשקול את ההצעה שלכם",
אומר ויורק בגסות על רצפת העץ של החדר "כי אם אתה לא שם לב, אנחנו שישה ואתם רק" הוא עוצר,
ומונה במבטו את הנמצאים בחדר "שלושה או ארבעה". ככל הנראה הוא לא שם לב לאחד מכם שמתחבא היטב.
"אז אנחנו פה אלה שמציבים את התנאים, לא אתם"
 
IN
"היי, סיפרת בדיחה. הזהרתי אתכם לא לעצבן אותי."
צעד אחד קדימה, ותחילת ההרג. פשוטו כמשמעו.

הנווד מסתחרר מולם כמו מטורף, חג ומתכופף, מתגלגל וקופץ. זו הייתה יכולה להיות הצגת ראווה נחמדה אלמלא החרב הייתה עובדת כל הזמן, חותכת גידים וקורעת עור ובשר. הנווד מתקרב לנקודת השבירה שלו... רק לא את הלבן הבוהק...

הוא מותיר אחד מהם מחוץ לטווח החרב שלו. אם המלחים משתמשים בקסם אדמה הוא מתחמק ממנו או שובר אותו בעזרת כוח וטכניקה מהירה. הוא יותר זז מאשר תוקף, אבל בכל זאת מצליח לפגוע בהם בנשקו השחור.

כאשר הוא נכשל וסופג מכה של כישוף יסודות כלשהו, המעטפת השומרת עליו רגוע מתחילה להתפורר. עדיף למלחים למות בכבוד מאשר להפוך לעיסות מדממות.
 
אווח זה לא עבד... אסט חוזר להשתמש בטריק הקודם. הוא מלקט מכל אחד מהבחורים את החרבות שלהם ועורם אותם לידו. כאשר מתפנה ממלאכה זאת, הוא לוקח כל אחד מהחרבות, ועם הרבה עזרה וכוונון של הרוח, הוא זורק אותם ומנסה לפגוע בכל אחד מהבחורים. בבטן בצוואר או בראש, אסט מכוון לגוף ולא אכפת לו משום דבר אחר.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top