• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

OUT
טוב, אז אני מצטרף לחגיגה.

IN
הסכין נשלפת בתנועת קריעה מנדנה, והנווד מיירט את כתפו של אחד מהמלחים האצים רצים.
"נו?"

זוקו טס לעברם עם חרב שלופה.
 
אסט:
כמו שאמרתי מקודם, הוא מתחיל לרוץ במעלה המדרגות בצעקות: "קפטן קפטן!" קולניות.
אתה רץ לפתח המדרגות, והוא כבר כמעט בחצי כאשר אתה שולח סילון אוויר מלפניו שמכשיל
אותו. הוא מועד, מגדף קלות, וממשיך לרוץ כשאתה ממש מאחוריו. אתה מזנק קדימה ותופס בגבו
ומיל אותו לפנים. אתה חובט בראשו קלות פעמיים, אך כאשר אתה מתכונן לחבטה השלישית הוא
מסתובב, תופס את ידך ומנסה לחבוט בעוצמה בפניך, אך אתה מטה את ראשך בחינניות ומתחמק מהמכה.
מה אתה עושה?
 
לכאורה זה נראה שאסט לא מסתכל על יריבו, אך הוא יודע בדיוק היכן נמצא הפרצוף של הבחור המגודל. בזמן שאסט מזיז את ראשו הצידה הוא שולח זרם סילון לתוך פרצופו של הבחור כדי שהוא ירפה מידו. אסט קופץ קפיצה גבוהה במיוחד בעזרת שליטתו באוויר. הוא מכוון את רגלו לתוך פרצופו של המלח, ובשילוב עם זריזות, דחיפה קלה של אוויר וקצת כוח אסט משגר לתוך פרצופו של הבחור בעיטה עוצמתית.


אסט חוזר באיטיות אל החדר כשגופו של הבחור חסר ההכרה נע מאחוריו בכוח הרוח. "זה עשה הכי הרבה צרות, חסלו גם אותו." אסט גורם לגופו של הבחור לעופף באוויר, והוא מפיל אותו בכבדות לצד זוקו.
 
אני שלחתי:
לירו רץ במהירות, ושולח אבן גדולה אל ראשו של הבורח
ואתה כתבת:
זאוס השני אמר/ה:
אסט:
כמו שאמרתי מקודם, הוא מתחיל לרוץ במעלה המדרגות בצעקות: "קפטן קפטן!" קולניות.
אתה רץ לפתח המדרגות, והוא כבר כמעט בחצי כאשר אתה שולח סילון אוויר מלפניו שמכשיל
אותו. הוא מועד, מגדף קלות, וממשיך לרוץ כשאתה ממש מאחוריו. אתה מזנק קדימה ותופס בגבו
ומיל אותו לפנים. אתה חובט בראשו קלות פעמיים, אך כאשר אתה מתכונן לחבטה השלישית הוא
מסתובב, תופס את ידך ומנסה לחבוט בעוצמה בפניך, אך אתה מטה את ראשך בחינניות ומתחמק מהמכה.
מה אתה עושה?

איך הפעולה שלי נכנסת לתמונה?
מכיוון שזה כבר לא משנה אני יעשה משהו רלוונטי:
לירו יוצר סוג של שיריון אבן מסביב למלחים החיים (מהשק) ככה שברגע שהוא רוצה הם מתים. לאחר מכן הוא שואל את האחרים "לחסל או לא? לא ממש הבנתי מה החלטתם שכדאי. בכל מקרה אל תצפו שאני ישאיר עליהם את זה הרבה זמן, כי אני צריך את האבנים שלי בגיהנום הנורא הזה".
 
OUT:
כל אחד שמנסה ליירט את הבורח באבן\סכין\וואטאבר מסתכן בלפגוע באסט, שנמצא במרדף צמוד
מאחוריו, וברגע זה נמצא מעליו בסוג של קרב. מעכשיו אני לא אתעלם מפעולות טיפשיות.
מי שיעשה פעולה טיפשית ישא בתוצאות.

IN:

אסט-

רגע לפני שהבעיטה העוצמתית פוגעת בפרצופו, המלח מספיק לצעוק בחוזקה "קפ..." לפני שהוא מתעלף.
אתה נושא אותו על גבך במורד המדרגות, ואתה שומע ברקע צעקה ממורמרת:
"אוחחחחחח...איפה החלאות האלה?"


מה כולכם עושים?
 
IN
"חברים, אני חושב שכדאי שנלך לדבר עם הקברניט. נחשוף בפניו את הכל, ונסיים את זה עכשיו. כשף מים, אתה תלך ולסרוק את הים במקרה שהבחור ישלח שליחים כשפי מים בדרך המים. כשף אוויר - תסרוק את האוויר. אם יש עוד אוויר או מים, תסרקו גם את הים. אדמה - אתה בא איתי, נפטפט קצת עם הקברניט. אני לא מאמין ששיחה ישירה עמו לא תפתור את הכל. גם חקירה תעזור. אולי הוא בעצם כשף הדם שמסתתר בדמות קברניט, או שהוא שולט בו מרחוק. אני יודע?! אני עם חרב שלופה ואתה עם חול ואדמה, תודה. נחקור אותו. נעמיד בפניו את האפשרות שאנחנו ניסע לבד והאנשים שלו ימותו או שהם יביאו אותנו יום שייט מהאזור. אנחו נטוס לאזור של אומת האש, ונבוא מסביב במקרה שיקרה משהו. בקיצור - אנחנו חושפים את עצמנו. מה אתם אומרים?"
 
אסט נכנס במהירות לחדר וסוגר אותו, משאיר את המלח חסר ההכרה על הרצפה. "טוב, הם כנראה הזמינו תגבורת או משהו, כי אני שומע עוד חבורה של עובדי הספינה מאחור הדלת." אומר אסט.

אסט מקשיב לרעיון של אשרלדון ומחייך חיוך רחב. "לסרוק את האוויר?" אומר בקול לא רציני. "מה אני אמצא באוויר? אבק?" אסט ממשיך עם הנימה הצינית.
"מה זאת אומרת לחשוף בפני הקברניט הכל? אפילו אנחנו לא יודעים מה אנחנו עושים כאן. ומה פתאום שיחה עם הקברניט תפתור הכל? אנחנו הורגים כאן חצי אונייה ובסוף הולכים לדבר עם הקברניט? מה קרה ששינית את דעתך פתאום?" אסט מוחה על הרעיון של זוקו.
 
IN
"מותק, הרגנו אדם אחד וזה קרה אחרי שהוא תקף אותנו, הבן זונה. הקברניט במילא לא יכול לעשות כלום. בקיצור - למה אני אומר לסרוק את האוויר והמים? אני אומר את זה כי בטח יש כאן איזה שליח מיוחד שיעבור חצי עולם כדי לספר לכושף הקקי שאנחנו בדרך. בקיצור - צריך להיות בטוחים שאין כזה, ואם יש אז באסה לו. קדימה, אין הרבה זמן."
 
אסט-
אתה יוצא מהחדר, ושומע צעדים מתקרבים במהלה המדרגות. אתה מחכה בדממה כמה רגעים ומקשיב.
לפי כמות הצעדים אתה מבין שזה לא איש אחד. אחרי עוד כמה רגעים אתה שומע צעקה מרחוק:
"יותר מהר! אני רוצה לדעת מה לכל השדים והרוחות קורה שם למטה!" אתה ממשיך למעלה
בכל זאת או עושה משהו אחר?
 
"נהדר, משהו לעשות!" לאחר מילים אלו לירו מכשף מספר אבנים מהתיק שלו ונמצא במצב הכן. ברגע שאויב יעבור בפתח או יחטוף אבן מחודדת באופן לא הגיוני בחזה, בזמן ששאר האבנים מתנגשות בו ובחבריו, ומעלפות אותם במקרה הטוב, והורגת במקרה הרע (בשבילם)
 
OUT:
סליחה שלא הגבתי כבר כמה ימים, היה לי היום מבחן חשוב במתמטיקה.

IN:

אסט נכנס לחדר, ומספר לכם על האורחים הצפויים להגיע בתוך זמן קצר.
אתם מחכים בשקט, מוכנים להתפרצות. אחרי כמה שניות אתם מתחילים לשמוע צעדים רבים
במורד המדרגות שמתגברים בכל רגע תוך התקרבותם. לפתע אתם שומעים קריאה רמה:
"בשלוש, שתיים, אחת!" והדלת מועפת ממקומה בחוזקה,מבעיטה משולשת של חברי צוות.
מה בדיוק אתם עושים?
 
IN
"טוב, אני יודע שזה אולי לא הגיוני, אבל אם לא תפגעו בנו לא נפגע בכם. זוזו אחורנית או שהפלדה שלי תשטוף את הליבידו שלכם כמו סערה ביום בהיר. תסתמו את הפה ואל תזוזו."
החרב נשלפת, הנווד מוכן...
 
חבורה של כשבעה אנשים מתפרצים לחדר בחרבות שלופות. הם נראים מעט מבולבלים מדבריך,
ומהססים לתקוף, כשהקדמי מבינהם שפרץ לחדר שואל בנימה קשוחה ומרתיעה למדי:
"מי אתם לעזזל?!", וצועד צעד קדימה באיום כשחרבו הגדולה מושטת קדימה.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top