• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

לירו בריכוז מרבי, הוא מעיף לאוויר את כל אבניו ויוצר שדה קטל. ברגע שמופעלת נגדו כשפות אדמה, הוא הודף אותה ומחסל קודם את הכשפים החזקים. להתקרב עליו תיהיה התאבדות, בעקבות אבנים שנעות במהירות של מאות קמשי"ם שמסתובבות סביבו. הוא כבר לא נראה כמו בנאדם, הוא נראה כמו מכונה שנעה במהירות עצומה ואפילו כשפי האדמה שיכולים לנצח אותו בדר"כ כנראה יפסידו נגדו כי הזמן שלוקח לך להסיט את כיוון האבן ארוך מהזמן שלוקח לאבן לפגוע בך- ולהרוג אותך.
 
OUT:
גאלאן, מאות קמ"שים? הדמות שלך חזקה מאוד, אבל הפעולה שלך דורשת הרבה יותר מזה :wink:

IN:

תוך כדי דבריו של זוקו, אסט משתמש בכשפות אוויר בכדי לנסות להשתלט על חרבות המלחים.
אסט שולח סילון אוויר אל חרבו של אחד המלחים, ומנסה להחליק אותה מבלי שירגיש.
לרוע מזלו של אסט, המלח אוחז בחרב בחוזקה, כנראה בשל המתח, וכאשר הוא מרגיש את התנועה המוזרה
של החרב בכף ידו הוא מנפנף בה בכעס, וצועק: "זונות ארורות! ארגוס, אחד מהחבורת מניאקים פה הוא כשף אוויר,
והמזדיין שכל הזמן חופר בשכל מנסה להסיח את דעתנו בזמן שהכשף אוויר המחורבן מנסה לנטרל את כולנו!"
"מנוולים.." אמר המלח שייצג את החבורה בדבריו עד עכשיו. לפתע עשרות אבנים מתרוממות ומתחילות להסתובב
במהירות מסביב ללירו. "אידיוט" אומר אחד המלחים. הוא לוחש לחבורת המלחים משהו בקצרה, וכעבור מספר
שניות אתם שומעים קריאה מפיו: "עכשיו!". האבנים החגות מסביב ללירו מתקרבות אליו במהירות פתאומית,
בעוצמה של כשפות חזקה במיוחד. שישה כשפי אדמה הפעילו עליו כח רב במיוחד. לירו מנסה לעצור בכל כוחו את האבנים
הכבדות שעומדות למחוץ אותו, אך הוא מצליח לעצור רק את חלקם כאשר מספר אבנים כדולות חובטות בגופו בראשו.
לירו פולט גניחה קלה, ומנגב במהירות דם מפניו. מה אתם עושים?
 
אסט זורק את החרב על אחד מתוקפיו של לירו. בזריקתו הוא נעזר בכשפות האוויר כדי לכוון את החרב ולהגדיל את העוצמה שבה היא תפגע.
 
out:
נו, הגזמתי, אבל הבנת את העיקרון.(in:1) זה למי שמכיר תרגילים של קראטה שוטוקאן, ו (in:2) זה למי שלא.
(in:1)
לירו נכנס לעמידת קיבאדצ'י ומושיט את ידיו לפנים, הוא משנה את עמידתו בפיתאומיות לזנס, ושולח איוזוקי כלפי זה שתיאם אותם. כל אבניו נשלחות קדימה וגורמות לתרגיל שבדר"כ חסר משמעות בגלל המרחק בניהם, לתרגיל קטלני בעקבות האבנים שנשלחות קדימה.
(in:2)
לירו נכנס לפיסוק כפוף ומושיט את ידיו לפנים, הוא משנה את עמידתו בפיתאומיות לעמידה שבה הרגל הקידמית כפופה והאחורית ישרה, ושולח אגרוף כלפי זה שתיאם אותם. כל אבניו נשלחות קדימה וגורמות לתרגיל שבדר"כ חסר משמעות בגלל המרחק, לתרגיל קטלני בעקבות האבנים שנשלחות קדימה.
 
OUT:

גוג'וריו>שוטוקאן>נינג'סטו


קיבאדאצ'י= שיקודאצ'י?
זנס= זנקוץ?
איוזקי=אויצוקי?

:)


IN:

גאלאן, אתה מנסה את המתקפה, שיוצאת חלשה יותר מקודמתה בשל הפגיעה שספגת.
אתה משלח באחד המלחים את האבן המהירה, אך בעזרת כמה מחבריו הם הודפים את המתקפה לכיוונך
ביתר קלות. הפעם המתקפה מגיע ממרחק, ולכן אתה מספיק להדוף אותה בצורה מספקת למרות הכוח שמופנה נגדך.
לפתע אתם שומעים את אחד המלחים צורח בקולי קולות "קפטן! אנחנו צריכים כאן תגבורת!". מה אתם עושים?
 
זנסקוץ? מי לעזאזל שינה את השמות? (רוב האנשים מאמינים ששוטוקאן זה שיטת הקארטה הראשונה)
in:
לירו ממשיך לכשף באבנים, לא מוכן להודות בזה שהם יותר חזקים ממנו, כל פעם הוא תוקף אדם אחר ובצורה אחרת, מקווה שככה הוא יצליח להטעות אותם ולפגוע. הוא פשוט מתעלם מהפציעות שלו עד שהוא יהיה כבר מחוסר הכרה, מנסה לעייף אותם, להקשות עליהם ולהפנות את כל צומת הלב שלהם עליו, ככה שהאחרים יחסלו אותם בלי מאמץ מיותר
 
גאלאן, מי מאמין בזה, האנשים של השוטוקאן? :P
נשמע כמו בולשיט :wink:

IN:

זוקו שולף את חרבו, ורץ בקלילות מסחררת ומבלבלת תוך שינוי כיוון אל חבורת המלחים.
שני מלחים מבחינים בו וניצבים מולו. בשיתוף פעול הם שולחים את חרבותיהם בהתקפה צידי, שאמורה לסגור
זאת סוגו ולחתוך אותו משני הכיוונים, אך זוקו, מתגלגל מתחת לחרבות במהלך פנתרי במיוחד, ולמרבה
פליאתם של זוג המלחים ניצב מהצד השני של החרבות ללא פגע. הוא מסתובב במקום במהירות עצומה כאשר החרב
שלוחה קדימה, והמלחים המופתעים שלא הצליחו להתגונן לא מספיקים אפילו לצרוח, והנה הם על הרצפה חצויים
לשניים בשלולית גדולה של דם ובערימה דוחה למראה של איברים הנשפכים מהגופות.
זוקו לא עוצר לרגע ומתחיל בהסתערות על המלחים הנותרים, שמצפים לו ונמצאים בחרבות שלופות מולו.
אסט, מהצד, שחיכה עד אותו רגע לשעת כושר זורק את החרב שהשיג לאוויר, ואז בסילון עז מטיס
אותה בתנועה סיבובית היישר אל גבו החשוף של אחד המלחים. הוא פולט צרחה, ונופל מת.
המלחים המבולבלים מביטים לכמה שניות אחורה אל המלח המשופד בחרב ללא אוחז.
זוקו מנצל את שניות הבלבול הללו ומתחיל לרוץ בחרב שלופה אל החבורה. הוא מקפץ בקלילות ובזריזות
בינהם וחותך בחרבו בעוצמה ומהירות כל דבר שזז. אלמלא כמויות הדם האדירות שניתזו בכל אחת מחיתוכייו
האכזריים המהירים והמדוייקים של זוקו, היה אפשר לחשוב שהוא רוקד בחינניות בין קהל של צופים.
כעבור דקה, זוקו עוצר את ריקוד הדמים. הוא הולך כמה צעדים קדימה, ונעמד מולכם. בגדיו פניו וידיו מלאים בדם,
דם אויביו. הוא מוחה מעט דם מעיניו ופניו, ונראה שאין עליו שריטה. "וואו..." פולט אסט מבלי שהבחין.
 
אחרי שאסט סוגר את פיו ומנגב את הריר, הוא מבין שזוקו עשה טעות. הוא מסתכל על הגופות ומבין שעכשיו אין להם את מי לחקור, ואז מבחין במלח מהזסיםון שהם שבו.
"ראית חמוד מה הלהטוטן הזה עושה?", הוא פנה אל השבוי פתאום.

"אחר כך הוא פונה לזוקו ואומר "לפחות השגנו את הנאמנות שלו..."
 
IN
"בני זונות. אני הולך דוך אל הקפטן. כולכם באים איתי, וגם השבוי. מישהו יחזיק אותו קשור והשאר יעמדו מוכנים לידי."
הנווד מכניס את החרב לנדן, קד ופונה מהם. הוא צועד במעלה המדרגות. ואז הוא מטפס בזריזות על הסיפון, נעמד על אחד מהשלבים על התורן, וצועק בקולי קולות:
"אני דורש לראות את קברניט הספינה הזו!"
 
לירונעמד ליד זוקו, ונמצא במצב הכן, ברגע שנותקף (אם נותקף) אני התקוף עם האבנים שלי, למרות שכל אדם אחר כבר היה כנראה מוותר.
out:
למעשה לא :)
הקאראטה המקורי (זה שהמציאו האלה ביפן) היה דומה מעוד לשוטוקאן, לפי עדות של ספר על אומנויות לחימה
 
OUT
עד שאני לא רואה אחד מכם מרביץ לי בסגנון שאולין קונג פו עם בובה של האנה מונטאנה, אני עדיין עליון עליכם עם סגנון הבולבול-המשתרבב שלי.

אין על נינג'יטסו.
 
זוקו יוצא מן החדר ועולה במדרגות במהירות. עוד לפני שאתה מספיק לעלות על התורן ולצעוק בקול,
אתה רואה מולך חבורה של עוד כמה מלחים חסונים, ועוד בחור נמוך וגס למראה. ברגע שהוא רואה
אותך הוא פולט "מה לעזז..", אך אתה קוטע אותו בצעקה: "אתה הקפטן?!" "בכבודו ובעצמו, אך
מי אתה לכל הרוחות והשדים?!?" הוא משיב בצעקה פראית. "ואיך אתה מעז לפלוש לספינתי ללא רשות
ועוד לשחוט את מלחי?! אני אדאג שאתה תשלם, אתה והזונות שאיתך!"
 
IN
"יאללה, תירגע, תירגע, חתיכת בן של זונה. אישתך שאין לך אוהבת לגנוח, אז אולי נשבור אותה..."
זוקו מחייך, ומסמן תנועה של הרס הספינה.
"תקשיב לי ותקשיב לי טוב. אתה לא ראית אפילו רבע ממה שאני מסוגל לעשות. ויש לי חברים שאותם לא ראית בכלל. אתה הולך לסתום את הפה כמו חמוד, להקשיב לי, או שיהיה לך גורל משעשע כמו של המלחים שלמטה. הם, אגב, סיפרו לי בדיחה. הבדיחה אמרה שאני אהבל ושאני אחכה להם. הבדיחה הרגה אותם מצחוק."
הוא שולף את החרב, מזנק אחורה ומטס בזריזות על אחד החבלים.
"אתה הקפטן, אתה תזכה לתשלום מטורף בעבור שירותיך והמלחים ההרוגים שלך, אבל קודם, אתה תביא אותנו אל הבוס. כשף אוויר! אני רוצה שתלך עכשיו ותסרוק את כל הסביבה מהאוויר, ותצלול במים עם בועת אוויר כדי לבדוק שהבחור לא שלח שליחים. השאר! אתם איתי. קפטן מזדיין שכמוך, אתה תספר לי מי הבוס, מה הוא, ואיפה הוא בדיוק. אתה תיקח אותי אליו. אתה תדריך אותי כיצד להיפגש איתו, ואתה בהחלט עומד לעבור חקירה, אתה וכל צוות המלחים לוחכי השפיך האלה. תסתום את הפה הארור שלך לפני שאני אקרע אותו לשניים בסכין, ותציית. אני והחברים שלי מסתובבים במשמרות. לא לבד אף פעם. אתה מנסה להתנקש, אתה מת. אז כוס אמך הזונה!"

הוא מסיים את הנאום.
 
אמנם הקפטן ואנשיו שמעו את זוקו מדבר לכשף אוויר, אבל אסט העדיף לא להראות בזמן שהוא סורק את האזור. אסט מתגנב לסיפון, ומבלי להראות הוא צולל למים עם בועת אוויר ובודק האם נשלחו מלשנים להלשין על הפשיטה של החבורה על הספינה. לאחר שהוא מסיים לסרוק את המים, הוא טס בגובה נמוך שבו האנשים שעל הסיפון לא יוכלו לראות אותו, ואז מתרומם במהירות וסורק דרך האוויר.

אם הוא לא גילה גכלום, הוא חוזר בשקט לאזוקר הסיפון.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top