בדרך כלל אירועי מסע הם סצנה אחת קצרה שמעבירה אווירה אבל גם עם סיכוי לשחיקת משאבים או להזדמנות מעניינת (תלוי איך היה הגלגול שלך). יש בחוברת הצעה לסצנה מאוד אווירתית (בריכת המתים).
הנה כמה מכשולים מוכווני-פלך ממשחק שהרצתי בכנס:
קיצור דרך קוצני (מכשול למוביל)
גדר גבוהה הוקמה לאחרונה, אולי בעקבות סכסוך שכנים, והיא חוסמת את הדרך.
המוביל חייב לבחור: לפלס דרך בגדר (כל הרפתקן מפחית 1ק סיבולת) או ללכת מסביב (כל הרפתקן צובר 1ק תשישות).
כלבי שמירה ואיכר זועם (מכשול לסייר)
הסייר מחפש מקום מנוחה לאחווה ומרגיז בטעות כלבי שמירה ואיכר זועם – מרטיבר פראודפוט, שסבור בטעות כי באו לגנוב לו ירקות.
על הסייר להצליח לטפס על עץ בבדיקת אלטיקה, או להרגיע את הרוחות עם בדיקת נימוסין או שכנוע.
בכשלון, הוא מאבד 1ק סיבולת. בהצלחה נהדרת או מסחררת, האיכר מתנצל על אי ההבנה ומארח את האחווה בתור פיצוי – כולם נחים היטב ומסירים 1 תשישות.
יללות זאבים (מכשול לצייד)
הצייד שומע את הזאבים שיפגשו בדמויות בחלק הבא של ההרפתקה... עליו לטשטש את העקבות ולהיעלם!
בדיקות אתלטיקה, התגנבות, חידה, סיור, ציד ומסע יכולות להתאים, עם הצדקה טובה של השחקן.
בכשלון, ההרפתקנים יודעים שהזאבים סוגרים עליהם, וכולם מגלגלים בדיקת צל (אימה) או שיאבדו נקודת תקווה. בהצלחה, הזאבים עוכבו מספיק כדי שהאחווה תוכל לבחור את המקום והשעה של הקרב.
בהצלחה נהדרת או מסחררת, ההרפתקנים מפתיעים
את הזאבים!
מבקר לילי (מכשול לצופה)
שועל ערמומי מתגנב אל המחנה.
בהצלחה נהדרת או מסחררת בבדיקת ערנות, הצופה מבחין בשועל לפני שהספיק להגיע לתיק הצידה.
בהצלחה רגילה, השועל מתגלה כשהוא כבר מחטט בתיק האוכל, והוא נמלט עם חלק מהאוכל בפיו. האחווה צריכה להשלים יותר מזון תוך כדי הליכה, וצייד אחד של האחווה יבצע את הבדיקה שלו עם מחסר 1ק-.
בכשלון, השועל מסתלק מבלי שיבחינו בו והצייד סובל מחסר 2ק- לבדיקה.
עננה של ביש מזל (מתאים לכל תפקיד)
יום המסע מתחיל ומסתיים על רגל שמאל. לאורך כל היום, אין אחד שלא נתקל בענף, מועד במדרון, מוצא אבן במגף או ספג לשלשת עופות.
כל ההרפתקנים מגלגלים בדיקת שחיתות או מאבדים 1 תקווה בגלל הייאוש המתגבר.