טסוקימארו- סליחה, יום ארוך ואני כבר לא שם לב למה אני כותב.
כעיקרון אני חושב שאתה לא שם, אבל ציינו קודם שאנחנו מקימים צא'ט קבוצתי לחברי הגידלה, אז אני מניח שאתה רואה את זה.
אני ואחד הישראלים הלכנו לצוד מעט באיזור, וחזרנו אם ציוד למכירה.
למקור =למכור, רשמתי שאני צריך שני חברי גילדה אם יכולת למכור את מה שהבאנו מהציד במחיר טוב.
כעיקרון אני חושב שאתה לא שם, אבל ציינו קודם שאנחנו מקימים צא'ט קבוצתי לחברי הגידלה, אז אני מניח שאתה רואה את זה.
אני ואחד הישראלים הלכנו לצוד מעט באיזור, וחזרנו אם ציוד למכירה.
למקור =למכור, רשמתי שאני צריך שני חברי גילדה אם יכולת למכור את מה שהבאנו מהציד במחיר טוב.
