אני מתקדמת לכיוון היער והאורות והרעש של הפונדק מאחורי משתתקים. זה נותן לי זמן לחשוב אבל מצד שני אין לי שום דבר נוסף שיסיח את דעתי, ואני לא ממש רוצה להתמודד עם זה עכשיו. אני הולכת כמה דקות ללא כיוון או מטרה. תחושה של חוסר מנוחה עולה בתוכי בו זמנית יחד עם הרצון פשוט לשבת ולחשוב על כל הסיטואציה המפוקפקת שאני נמצאת בה עד שאחזור להיות בשליטה על רגשות שלי.
לצערי אני מכירה את עצמי ויודעת שאם אשב עכשיו לא אקום עד הבוקר ואולי גם אז לא. אני מוציאה את המחברת ועט שלט נגעתי בהם מתחילת המשחק ופותחת את הדף האחרון. אני אסתובב ביער ואסמן במפה שלי איפה יש מקבצים של צמחים שימושיים או דברים מעניינים עד הבוקר או עד שאהיה מותשת מספיק כדי לטפס על עץ ולהירדם. אוכל אתמודד עם כל השטויות האלו בבוקר.
OUT
חוכמה:
[dice seed=1278 secure=2e944475_5]7d4[/dice]
לצערי אני מכירה את עצמי ויודעת שאם אשב עכשיו לא אקום עד הבוקר ואולי גם אז לא. אני מוציאה את המחברת ועט שלט נגעתי בהם מתחילת המשחק ופותחת את הדף האחרון. אני אסתובב ביער ואסמן במפה שלי איפה יש מקבצים של צמחים שימושיים או דברים מעניינים עד הבוקר או עד שאהיה מותשת מספיק כדי לטפס על עץ ולהירדם. אוכל אתמודד עם כל השטויות האלו בבוקר.
OUT
חוכמה:
[dice seed=1278 secure=2e944475_5]7d4[/dice]
