• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההודעות האחרונות של galv2

  1. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    בואו פשוט נעשה פאסט פורוורד להגעה לחוף... אלא אם כן יש למישהו משהו להגיד...
  2. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    "אני לא חושב שהשבויים האחרים יודעים יותר מהקברניט, אפשר לדלג על החקירה שלהם". OUT בואו פשוט נחכה עד שנגיע לחוף.
  3. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    "מה יש לנו לעשות?" אסט שבר שתיקה של כמה שבועות.
  4. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    "מה זה משנה?" אסט מניח את ידיו על מותניו. "דבר כבר!"
  5. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    ואולי היה לו ברדס וקראו לו לורד וולדמורט!? אל תזיין לנו בשכל, אנחנו רואים שאתה יודע יותר ממה שאתה מספר, אז דבר עכשיו, או שתצטער אחר כך.
  6. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    הודית כבר שאתה קצת קטנוני... אז למה לא להחליק על זה? תדמיין שזה ככה 1." מידע על האנשים הפעילים בספינה. שמות חשובים, תפקידים, יכולות ומטרות אישיות." 2. "קשר ל"בוס". מה אתם יודעים עליו. מה הוא. מה הקשר שלכם אישית אליו. איך נראה הארמון שלו. מהו האי שבו הוא חי. מהן מטרותיו ומהי מטרתו בעבור הספינה"...
  7. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    פשרה- ננסה לכלוא אותם ולתחקר אותם, אחד שילך נגדנו ימות. מה אתם אומרים?
  8. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    OUT אבל כדאי שנדלל קצת את הצוות, גם כדי שלא יעשו לנו צרות וגם כדי שהאחרים יראו וייראו. מה אתם אומרים? נשאיר את הקפטן ושאר האנשים הנחוצים...
  9. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    OUT אוקיי... יש בעד ונגד. מה אתם אומרים שנתחזה למלחים? נשמור את הקפטן עד שנגיע לנמל, ונהרוג אותו בסוף השייט. ניקח לכל המלחים את הבגדים ונרד כחלק מאנשי הספינה. משם פשוט נגיע לכשף אש.
  10. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    OUT למה שנעשה את הסיבוב המתיש הזה? איך זה יכול לתת לנו יתרון?
  11. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    "אין לך ממש ברירה" אסט נכנס לתמונה כדי לעורר מעט פחד מצידו של המלח תאב הבצע. עם כניסתו של אסט, הוא מטיח במלח גל אוויר שיגרום לו להתנדנד קלות.
  12. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    אמנם הקפטן ואנשיו שמעו את זוקו מדבר לכשף אוויר, אבל אסט העדיף לא להראות בזמן שהוא סורק את האזור. אסט מתגנב לסיפון, ומבלי להראות הוא צולל למים עם בועת אוויר ובודק האם נשלחו מלשנים להלשין על הפשיטה של החבורה על הספינה. לאחר שהוא מסיים לסרוק את המים, הוא טס בגובה נמוך שבו האנשים שעל הסיפון לא יוכלו...
  13. G

    מים, אדמה, אש, אוויר<חופשיטה בעולם של אווטאר> התחלנו עמ' 2!

    OUT אני מזכיר לכם שיש שני שבויים, אחד שלי ואחד של זוקו.
חזרה
Top