טוב, אז מי קונה?
אני אישית עדיין מתלבט. ראיתי את ה-uPt7zghT4Ac[/MEDIA]]הפתיחה של חבילת האספנים ופתאום ממש בא לי על הספר אומנות, אבל גם במקרה הכי טוב זה יוצא 430~ שקל... גם קצת מתחשק לי ללכת להשקת חצות (יש אחת בירושלים של באג) אבל זה יוצא בערך 300 לגרסה הרגילה ו450 לגרסת האספנים... אני יודע שאם אני אתאפק עד אוגוסט יהיה לי את זה בערך ב-200 שקל (יש לי חבר שנוסע לאנגליה, כך שזה בכל מקרה יהיה אירופאי), אחרת זה סכומים ממש מטורפים (הגרסת אספנים זה פחות או יותר כל הכסף שיש לי עכשיו).
קיצר, רציתי לשאול אותכם מה אתם מתכוונים לעשות.
(דרך אגב, אפשר אחר כך להשתמש בדיון הזה להחליף שמות ב-Battle.net בשביל שנוכל למצוא שם אחד את השני).
אני אישית עדיין מתלבט. ראיתי את ה-uPt7zghT4Ac[/MEDIA]]הפתיחה של חבילת האספנים ופתאום ממש בא לי על הספר אומנות, אבל גם במקרה הכי טוב זה יוצא 430~ שקל... גם קצת מתחשק לי ללכת להשקת חצות (יש אחת בירושלים של באג) אבל זה יוצא בערך 300 לגרסה הרגילה ו450 לגרסת האספנים... אני יודע שאם אני אתאפק עד אוגוסט יהיה לי את זה בערך ב-200 שקל (יש לי חבר שנוסע לאנגליה, כך שזה בכל מקרה יהיה אירופאי), אחרת זה סכומים ממש מטורפים (הגרסת אספנים זה פחות או יותר כל הכסף שיש לי עכשיו).
קיצר, רציתי לשאול אותכם מה אתם מתכוונים לעשות.
(דרך אגב, אפשר אחר כך להשתמש בדיון הזה להחליף שמות ב-Battle.net בשביל שנוכל למצוא שם אחד את השני).

