• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Drowning Planet - 4\10

komanko אמר/ה:
אשארדלון, לא אני לא יכול להביא לך עוד ציוד גם ככה יש לך יותר ציוד ממה שלכל אחד פה יש.

כולם:

אי אפשר להעביר את המכונית מתחת למקדש, כי:
1. לא הגעתם לבסיס המקדש.
2.אין שום חור בקיר.
אי אפשר לפוצץ את השער\קיר אמרתי את זה כבר.
זה לא משחק של להרוס הכל ולהכנס למקדש תחשבו קצת.
כאשר בנאדם מפרט לכם דברים תתיחסו אליהם, אל תנסו לפוצץ הכל.
1. נחפור למטה יותר אם צריך.
2. מי ביקש חור בקיר?! אני עושה חור בקיר לבד!
אי אפשר לפוצץ את השער ואת הקיר? רגע, זה עשוי מחומר בלתי מזוהה או שפשוט לא חשבת על האפשרות שננסה להרוס את הדלת?
אתה מושך באף או שזה רק נדמה לי?
 
האם הפסקנו לשחק?

אם לא
אני מוצא שלדים?
אייאן מזמין את הארכיאולוגים שבאתר לבחון את השער מקרוב ולחפש איזה דרך לפתוח את הדלת (לפני שעושים בה חור).
הוא שומר מרחק ונזהר מפני מלכודות אם צריך הוא משתמש במצלמה כתרוץ לשמור מרחק.
אייאן חושב ואומר שהסימן על הרצפה הוא סימון לסוג הקרבת הקרבונות שהיתה נהוגה כאן.

בסתר הוא חושב.
שיתכן וזו הזהרה לאופי המלכודת שיש בדלת או שצריך להוריד למישהו את הראש.
את האפשרות האחרונה אייאן לא מוכן לבצע לפחות לא כשיש כולכך הרבה עדים ולא ברור אם זה מה שצריך לעשות כדי לפתוח את השער.
 
OOC: צר לי- אבל כי אין כיוון מעניין- לא קורה שום דבר מעניין שנגיב אליו..
אז ראינו שער עם כתב מוזר- לי אין מה לומר בנידון.. אין לי איך לפעול בנידון.. אני פשוט מסתכל ורואה איך העניינים מתפתחים..
 
טוב תראו, אני לא הייתי פה כמה זמן כי לא היה לי זמן.
עכשיו בנוסף למה שקורה אם אני אומר לכם מה לעשות אז אין טעם במשחק כי אתם אמורים להבין לבד, מה לעשות.
אם לא תצליחו להבין כלום אין אעזור. המשחק כמעט חופשי לגמרי חוץ מקטעים מסוימים, אז תרגישו חופשיים לעשות מה שבה לכם, לדוגמא אתם יכולים לשאול אנשים במחנה עם זה מוקר להם מאפשהו וכו'(הסמל וכו').
 
שון הפסיק לצפות בחבריו.. הוא התקרב אל עבר המקום בעוד האנשים עובדים- מסתכל סביבו ונזהר שלא לדרוך על עצמות שהיו במקומות כאלה ואחרים- וחיפש בזוית עינו דברים מבריקים- אולי אם ימצא משהו עכשיו- יוכל לעוף מהמקום הזה מהר יותר ממה שיהיה צריך לסבול.
הייתה לו הרגשה רעה לגבי המקום- ולכן על אף אופיו הביישני- הוא החל לצעוד אל עבר החבורה הבכירה- שעזרה לשאר עובדי המקום לפענח את התגלית.
"שלום לכן- קוראים לי שון, יצא לכם למצוא אולי משהו נוצץ בסביבת המקום?"
 
IG
האם הימנים והידוגרמות על השער אומרים משהו לאייאן. אם לא,
אייאן מנסה לברר עם הארכיאולגים שאיתו בשער אם הם מבינים משהו מהסימונים על השער ובמיוחד מהציור של האיש כרות הראש.
 
מצטער שלא הגבתי אתמול פשוט אני חולה אז רק היום הרגשתי טוב יותר כדי להתחבר ולהגיב.

IG

אני מסתכל בספרים שלי על מצרים העתיקה ועל הסמלים ומנסה לברר אם יש סמלים שאני מזהה על השער עצמו אם כן אני כותב את הכל כמו משפט במחברת שלי ומפרש את כל הסמנים שאני מבין אם לא אז אני שאל אם אפשר לכנס פנימה או שצריך לחפור יותר?

דבר שני לאיזה עומק כבר חפרנו משהו מהפועלים יכול להגיד לי?

ג' איפה אתה גש מיד אלי כלב טוב שלי
 
ig

לכל הארכאולוגים שפה איתנו יש לי שאלה קטנה מי עוד פה יש ידע על מצרים העתיקה?

מה לעשות עכשיו אני פותח את המחשב נייד ומסתכל פנימה לראות אם יש לי שם מידע כלשהו שעוזר לי להבין על המקום

OOC:

הספוילר מיועד למנחה עצמו בלבד אז בבקשה אף אחד חוץ מהמנחה לא יקרה אותו.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top