Ashardalon
פונדקאי ותיק
1. נחפור למטה יותר אם צריך.komanko אמר/ה:אשארדלון, לא אני לא יכול להביא לך עוד ציוד גם ככה יש לך יותר ציוד ממה שלכל אחד פה יש.
כולם:
אי אפשר להעביר את המכונית מתחת למקדש, כי:
1. לא הגעתם לבסיס המקדש.
2.אין שום חור בקיר.
אי אפשר לפוצץ את השער\קיר אמרתי את זה כבר.
זה לא משחק של להרוס הכל ולהכנס למקדש תחשבו קצת.
כאשר בנאדם מפרט לכם דברים תתיחסו אליהם, אל תנסו לפוצץ הכל.
2. מי ביקש חור בקיר?! אני עושה חור בקיר לבד!
אי אפשר לפוצץ את השער ואת הקיר? רגע, זה עשוי מחומר בלתי מזוהה או שפשוט לא חשבת על האפשרות שננסה להרוס את הדלת?
אתה מושך באף או שזה רק נדמה לי?
