טוב, אני אמשיך כאילו אשרלדון ענה XD.
כולם:
כשאני כותב ככה זה אומר שזה משהו חשוב וחובה לקרוא.
אתם רואים את לי רץ כמו מטורף, הוא עוצר ליד האוהל מתנשם ומתנשף.
הוא מנסה להתחיל לדבר אבל לא מצליח, אין לו מספיק אוויר.
כמה שניות עוברות וכבר כל מי שבמחנה נמצא לידו.
לי ממשיך להנשם ולהתנשף והרוח הקרה עוזרת לצנן אותו, לי לוקח אוויר ובשתף מילים מהיר מאוד ואפילו קצת לא מובן בין הנשימות והנשיפות שלו אומר "כנראה... מצאתי...את...הכניסה...", הוא ממשיך להתנשם ולהתנשף, "בואו...אני...אראה...לכם...איפה..." הוא מסדר את הנשימה שלו ומתחיל ללכת בצעדים מהירים לאיפה שהוא היה קודם. אתם רואים את ג' הכלב של לי עומד עם שתי עצמות לידו ולידו בור קטן. שתי שניות של הסתכלות וכל העובדים רצים לאוהלים שלהם להביא אטי חפירה, הם מתחילים לעבוד במרץ ורוח מחודשת. ארבעת האנשים שפגשתם הולכים אל לי ואומרים לו "כל הכבוד, ואו, הצלחה מדהימה, בוא נכווה לטוב.
מה אתם עושים?
כולם:
כשאני כותב ככה זה אומר שזה משהו חשוב וחובה לקרוא.
אתם רואים את לי רץ כמו מטורף, הוא עוצר ליד האוהל מתנשם ומתנשף.
הוא מנסה להתחיל לדבר אבל לא מצליח, אין לו מספיק אוויר.
כמה שניות עוברות וכבר כל מי שבמחנה נמצא לידו.
לי ממשיך להנשם ולהתנשף והרוח הקרה עוזרת לצנן אותו, לי לוקח אוויר ובשתף מילים מהיר מאוד ואפילו קצת לא מובן בין הנשימות והנשיפות שלו אומר "כנראה... מצאתי...את...הכניסה...", הוא ממשיך להתנשם ולהתנשף, "בואו...אני...אראה...לכם...איפה..." הוא מסדר את הנשימה שלו ומתחיל ללכת בצעדים מהירים לאיפה שהוא היה קודם. אתם רואים את ג' הכלב של לי עומד עם שתי עצמות לידו ולידו בור קטן. שתי שניות של הסתכלות וכל העובדים רצים לאוהלים שלהם להביא אטי חפירה, הם מתחילים לעבוד במרץ ורוח מחודשת. ארבעת האנשים שפגשתם הולכים אל לי ואומרים לו "כל הכבוד, ואו, הצלחה מדהימה, בוא נכווה לטוב.
מה אתם עושים?
