• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש שחקנים קבוצה בפתח-תקווה מחפשת שחקנים

טווח גילאים
21-50
מיקום בארץ / פלטפורמה
איזור פתח-תקווה/פרונטאלי
בתשלום?
לא
שלום חברים, אנחנו ממש לקראת סיום הרפתקה, ואני רוצה לבדוק לגבי הענות להרפתקה חדשה.
עוד לא דיברנו על זה, ככה שזה די ראשוני. שחקנית אחת עוזבת לחו"ל (די בקרוב). אני בודק קודם אם תהיה פה הענות לגיוס שחקנים להמשך

*מה יש כרגע?*
שה"ם (אני), ושחקן או שניים (עדיין לא דיברנו זה, והכל עדיין בחיתולים).
גילאים: אני 37, האחרים 30 (אחד או שניים, אבל הם בערך באותו גיל)
כמה שחקנים צריך? אני די מעדיף 3 שחקנים סך הכל, מבחינת נוחות של תיאום זמנים. אז נראה לי שאחד או שניים נוספים.

*מה משחקים?*
מדובר על קמפיין הומברו לא ארוך שאבנה (אולי בסביבות 10 מפגשים?. מזכיר שהוא עדיין לא נבנה:)).
השיטה: מו"ד 5
עולם: פחות או יותר ממלכות נשכחות, אבל לא תוך הצמדות מלאה לכל דבר.
חוקים: שלושת ספרי הבסיס (עם שינויים קלים בחוקים).
קסם בעולם: יש, אבל זה לא סופר נפוץ.
רמת קושי: לא קשה מדי (זה לא אומר קל, אבל לא קשה מדי).
מה חשוב לי? קודם כל שיהיה כיף. נפגשים למו"ד כדי שקודם כל יהיה כיף :)
סגנון משחק: בגדול, הכל מהכל - סיפור, קרבות, אקספלורציה, לא מעט אינטראקציה עם דמויות אחרות בעולם, רולפליי.
ללא מיניאטורות (אם למישהו יש וממש רוצה אז לא אתנגד כמובן).

*מפגשים*
איזור: כרגע אנחנו מפ"ת, מישהו מהאיזור פחות או יותר זה סבבה לגמרי.
תדירות: אחת לשבועיים. בסביבות הערב (בערך 20:00 לסשנים של כ-3 שעות).
אמצע שבוע, כנראה רביעי, אבל פתוח לדיון. אם יש לכם קצת זמן פנוי זה בסדר.

*למי רלוונטי?*
שחקנים או שחקניות עם נסיון רב, עם נסיון בינוני, עם נסיון קל, או אפילו כלל בלי נסיון אבל עם מספיק התעניינות (אפשר ללמד כל אחד שיש לו רצון :)).
גילאים: אני מסתדר עם אנשים בטווחי גיל רחבים, אז גם טווח של 21-50 זה אחלה.
וכמובן אנשים חביבים (הכי חשוב לדעתי)

תשלום? מה פתאום! הבנתי שזה נהיה יחסית פופולארי היום, אבל מדובר בקבוצה בשביל הכיף :)
 
עריכה אחרונה:
שלום חברים, אנחנו ממש לקראת סיום הרפתקה, ואני רוצה לבדוק לגבי הענות להרפתקה חדשה.
עוד לא דיברנו על זה, ככה שזה די ראשוני. שחקנית אחת עוזבת לחו"ל (די בקרוב). אני בודק קודם אם תהיה פה הענות לגיוס שחקנים להמשך

*מה יש כרגע?*
שה"ם (אני, נמרוד), ושחקן או שניים (עדיין לא דיברנו זה, והכל עדיין בחיתולים).
גילאים: אני 37, האחרים 30 (אחד או שניים, אבל הם בערך באותו גיל)
כמה שחקנים צריך? אני די מעדיף 3 שחקנים סך הכל, מבחינת נוחות של תיאום זמנים. אז נראה לי שאחד או שניים נוספים.

*מה משחקים?*
מדובר על קמפיין הומברו לא ארוך שאבנה (אולי בסביבות 10 מפגשים?. מזכיר שהוא עדיין לא נבנה:)).
השיטה: מו"ד 5
עולם: פחות או יותר ממלכות נשכחות, אבל לא תוך הצמדות מלאה לכל דבר.
חוקים: שלושת ספרי הבסיס (עם שינויים קלים בחוקים).
קסם בעולם: יש, אבל זה לא סופר נפוץ.
רמת קושי: לא קשה מדי (זה לא אומר קל, אבל לא קשה מדי).
מה חשוב לי? קודם כל שיהיה כיף. נפגשים למו"ד כדי שקודם כל יהיה כיף :)
סגנון משחק: בגדול, הכל מהכל - סיפור, קרבות, אקספלורציה, לא מעט אינטראקציה עם דמויות אחרות בעולם, רולפליי.
ללא מיניאטורות (אם למישהו יש וממש רוצה אז לא אתנגד כמובן).

*מפגשים*
איזור: כרגע אנחנו מפ"ת, מישהו מהאיזור פחות או יותר זה סבבה לגמרי.
תדירות: אחת לשבועיים. בסביבות הערב (בערך 20:00 לסשנים של כ-3 שעות).
אמצע שבוע, כנראה רביעי, אבל פתוח לדיון. אם יש לכם קצת זמן פנוי זה בסדר.

*למי רלוונטי?*
שחקנים או שחקניות עם נסיון רב, עם נסיון בינוני, עם נסיון קל, או אפילו כלל בלי נסיון אבל עם מספיק התעניינות (אפשר ללמד כל אחד שיש לו רצון :)).
גילאים: אני מסתדר עם אנשים בטווחי גיל רחבים, אז גם טווח של 21-50 זה אחלה.
וכמובן אנשים חביבים (הכי חשוב לדעתי)

תשלום? מה פתאום! הבנתי שזה נהיה יחסית פופולארי היום, אבל מדובר בקבוצה בשביל הכיף :)
עדיין רלוונטי?
לי אין ניסיון בכלל, אבל כבר שנים שאני רוצה לשחק!
 
עדיין רלוונטי?
לי אין ניסיון בכלל, אבל כבר שנים שאני רוצה לשחק!

וואו ממש העלת את הפוסט מהאוב :)
בגלל המלחמה רק לא כל כך מזמן סיימנו את ההרפתקה הקודמת. יש לנו עכשיו כבר קבוצה להרפתקה החדשה שכבר מתחילה (עשינו prelude עם חלק מהשחקנים)

שנים לא הצלחת להכנס לתחביב? מה מנע ממך?
 
עריכה אחרונה:
עדיין רלוונטי?
לי אין ניסיון בכלל, אבל כבר שנים שאני רוצה לשחק!
אם את בטווח הגילאים ותל אביב זה רלוונטי, יש מקום בקבוצה
 
וואו ממש העלת את הפוסט מהאוב :)
בגלל המלחמה רק לא כל כך מזמן סיימנו את ההרפתקה הקודמת. יש לנו עכשיו כבר קבוצה להרפתקה החדשה שכבר מתחילה (עשינו prelude עם חלק מהשחקנים)

שנים לא הצלחת להכנס לתחביב? מה מנע ממך?
מה מנע ממני? לא הכרתי אנשים שמשחקים ומשום מה לא חשבתי על לחפש באינטרנט 😳😅

אם את בטווח הגילאים ותל אביב זה רלוונטי, יש מקום בקבוצה
אני בת 32.
באיזה יום זה יהיה בתל אביב? באיזה יום קבוע שהוא?
 
מה מנע ממני? לא הכרתי אנשים שמשחקים ומשום מה לא חשבתי על לחפש באינטרנט 😳😅
מי היה מאמין שיש אנשים עם כל מני תחביבים באינטרנט 😅
יש מצב ששחקן אחד יוחלף (לא בטוח עדיין). שלחתי לך הודעה
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top