- טווח גילאים
- 21-50
- מיקום בארץ / פלטפורמה
- איזור פתח-תקווה/פרונטאלי
- בתשלום?
- לא
שלום חברים, אנחנו ממש לקראת סיום הרפתקה, ואני רוצה לבדוק לגבי הענות להרפתקה חדשה.
עוד לא דיברנו על זה, ככה שזה די ראשוני. שחקנית אחת עוזבת לחו"ל (די בקרוב). אני בודק קודם אם תהיה פה הענות לגיוס שחקנים להמשך
*מה יש כרגע?*
שה"ם (אני), ושחקן או שניים (עדיין לא דיברנו זה, והכל עדיין בחיתולים).
גילאים: אני 37, האחרים 30 (אחד או שניים, אבל הם בערך באותו גיל)
כמה שחקנים צריך? אני די מעדיף 3 שחקנים סך הכל, מבחינת נוחות של תיאום זמנים. אז נראה לי שאחד או שניים נוספים.
*מה משחקים?*
מדובר על קמפיין הומברו לא ארוך שאבנה (אולי בסביבות 10 מפגשים?. מזכיר שהוא עדיין לא נבנה
).
השיטה: מו"ד 5
עולם: פחות או יותר ממלכות נשכחות, אבל לא תוך הצמדות מלאה לכל דבר.
חוקים: שלושת ספרי הבסיס (עם שינויים קלים בחוקים).
קסם בעולם: יש, אבל זה לא סופר נפוץ.
רמת קושי: לא קשה מדי (זה לא אומר קל, אבל לא קשה מדי).
מה חשוב לי? קודם כל שיהיה כיף. נפגשים למו"ד כדי שקודם כל יהיה כיף
סגנון משחק: בגדול, הכל מהכל - סיפור, קרבות, אקספלורציה, לא מעט אינטראקציה עם דמויות אחרות בעולם, רולפליי.
ללא מיניאטורות (אם למישהו יש וממש רוצה אז לא אתנגד כמובן).
*מפגשים*
איזור: כרגע אנחנו מפ"ת, מישהו מהאיזור פחות או יותר זה סבבה לגמרי.
תדירות: אחת לשבועיים. בסביבות הערב (בערך 20:00 לסשנים של כ-3 שעות).
אמצע שבוע, כנראה רביעי, אבל פתוח לדיון. אם יש לכם קצת זמן פנוי זה בסדר.
*למי רלוונטי?*
שחקנים או שחקניות עם נסיון רב, עם נסיון בינוני, עם נסיון קל, או אפילו כלל בלי נסיון אבל עם מספיק התעניינות (אפשר ללמד כל אחד שיש לו רצון
).
גילאים: אני מסתדר עם אנשים בטווחי גיל רחבים, אז גם טווח של 21-50 זה אחלה.
וכמובן אנשים חביבים (הכי חשוב לדעתי)
תשלום? מה פתאום! הבנתי שזה נהיה יחסית פופולארי היום, אבל מדובר בקבוצה בשביל הכיף
עוד לא דיברנו על זה, ככה שזה די ראשוני. שחקנית אחת עוזבת לחו"ל (די בקרוב). אני בודק קודם אם תהיה פה הענות לגיוס שחקנים להמשך
*מה יש כרגע?*
שה"ם (אני), ושחקן או שניים (עדיין לא דיברנו זה, והכל עדיין בחיתולים).
גילאים: אני 37, האחרים 30 (אחד או שניים, אבל הם בערך באותו גיל)
כמה שחקנים צריך? אני די מעדיף 3 שחקנים סך הכל, מבחינת נוחות של תיאום זמנים. אז נראה לי שאחד או שניים נוספים.
*מה משחקים?*
מדובר על קמפיין הומברו לא ארוך שאבנה (אולי בסביבות 10 מפגשים?. מזכיר שהוא עדיין לא נבנה
השיטה: מו"ד 5
עולם: פחות או יותר ממלכות נשכחות, אבל לא תוך הצמדות מלאה לכל דבר.
חוקים: שלושת ספרי הבסיס (עם שינויים קלים בחוקים).
קסם בעולם: יש, אבל זה לא סופר נפוץ.
רמת קושי: לא קשה מדי (זה לא אומר קל, אבל לא קשה מדי).
מה חשוב לי? קודם כל שיהיה כיף. נפגשים למו"ד כדי שקודם כל יהיה כיף
סגנון משחק: בגדול, הכל מהכל - סיפור, קרבות, אקספלורציה, לא מעט אינטראקציה עם דמויות אחרות בעולם, רולפליי.
ללא מיניאטורות (אם למישהו יש וממש רוצה אז לא אתנגד כמובן).
*מפגשים*
איזור: כרגע אנחנו מפ"ת, מישהו מהאיזור פחות או יותר זה סבבה לגמרי.
תדירות: אחת לשבועיים. בסביבות הערב (בערך 20:00 לסשנים של כ-3 שעות).
אמצע שבוע, כנראה רביעי, אבל פתוח לדיון. אם יש לכם קצת זמן פנוי זה בסדר.
*למי רלוונטי?*
שחקנים או שחקניות עם נסיון רב, עם נסיון בינוני, עם נסיון קל, או אפילו כלל בלי נסיון אבל עם מספיק התעניינות (אפשר ללמד כל אחד שיש לו רצון
גילאים: אני מסתדר עם אנשים בטווחי גיל רחבים, אז גם טווח של 21-50 זה אחלה.
וכמובן אנשים חביבים (הכי חשוב לדעתי)
תשלום? מה פתאום! הבנתי שזה נהיה יחסית פופולארי היום, אבל מדובר בקבוצה בשביל הכיף
עריכה אחרונה:
