- טווח גילאים
- 20-30 כזה
- מיקום בארץ / פלטפורמה
- מרכז
- בתשלום?
- לא
מה קורה?
כבר הרבה זמן שאנחנו רוצים לחזור לשחק dnd אבל לא ממש מצאנו קבוצות להצטרף אליהם.
אנחנו בני 24 ו26 מחפשים קבוצה בסביבות הגיל שלנו במרכז.
מכירים את החוקים טוב אוהבים רולפליי (מאוד עוזר אם כולם נכנסים לדמויות שלהם).
יש לנו מדפסת תלת מימד אז נוכל להדפיס מיניז וכל מיני אקססוריז למשחק אז שווה
מחפשים קבוצה נחמדה באווירה טובה וכיפית וכמובן מכבדת.
כרגע לא ממש יכולים לארח אבל אולי בהמשך נוכל
.
קיצור אם נשמע לכם מתאים דברו איתנו נשמח להכיר
כבר הרבה זמן שאנחנו רוצים לחזור לשחק dnd אבל לא ממש מצאנו קבוצות להצטרף אליהם.
אנחנו בני 24 ו26 מחפשים קבוצה בסביבות הגיל שלנו במרכז.
מכירים את החוקים טוב אוהבים רולפליי (מאוד עוזר אם כולם נכנסים לדמויות שלהם).
יש לנו מדפסת תלת מימד אז נוכל להדפיס מיניז וכל מיני אקססוריז למשחק אז שווה
מחפשים קבוצה נחמדה באווירה טובה וכיפית וכמובן מכבדת.
כרגע לא ממש יכולים לארח אבל אולי בהמשך נוכל
קיצור אם נשמע לכם מתאים דברו איתנו נשמח להכיר
