Ashardalon
פונדקאי ותיק
אתמול ושלשום ולפני זה היו כייפיים. ראיתי גם אני את Ink. היה נחמד דווקא. קניתי פגיון ספוג ואירגנתי [בעזרתם הנדיבה של שני חברים שלי שיש להם מצבור של ספוגים בבית] טורניר עם עוד כמה וכמה אנשים. הלכנו מכות וזה היה ממש ממש מטורף. עפה לי הסכין מהיד ופגעה לילד בעורף די חזק... סליחה
עשיתי טיול ארוך עד שמצאתי KFC. פעם ראשונה שאני אוכל כאלה, והם היו די מגעילולים. אז ישנתי אצל חבר וקניתי מלאאאאא קוביות. עכשיו יש לי 20 סטים, שזה 3 יותר ממה שהיו לי. קניתי גם קוביות מוזרות וכל מיני ספרי פנטזיה של הממלכות הנשכחות גרסת העבר. ישנתי צהריים על ספסל ואז הלכתי לפריק, הסתובבתי בה ארבע שעות [!] והתלבטתי האם שווה לי לפתוח בקריירה מצליחה כשחקן מג'יק. פגשתי שוב את ההוא שעיצבן אותי בפעם הקודמת [אני חושד שזה כאוסבלאק], התעלמתי ממנו ותחקרתי את אחד המוכרים [הקרח, הזה הנחמד] לגבי המון משחקי קופסה. בסוף קניתי שם מג'יק וגם הרחבה למנצ'קין [ההרחבה השישית אני חושב]...
את מי ראיתי בטוח?
1. אולדמן.
2. פסקי טייגר [סליחה!].
3. כאוסבלאק.
4. גורודין [שדי מוכר לי], ששאל אותי האם אני "מהגונדה של פבזנר". מה זה? למה מקללים אותי?
5. אודין, שאני בהחלט לא מהגונדה שלו, והחזיק הרבה דפים באותו הזמן. או ספרים.
6. נראה לי שראיתי גם את עידנש. הוא עדיין חי?
עשיתי טיול ארוך עד שמצאתי KFC. פעם ראשונה שאני אוכל כאלה, והם היו די מגעילולים. אז ישנתי אצל חבר וקניתי מלאאאאא קוביות. עכשיו יש לי 20 סטים, שזה 3 יותר ממה שהיו לי. קניתי גם קוביות מוזרות וכל מיני ספרי פנטזיה של הממלכות הנשכחות גרסת העבר. ישנתי צהריים על ספסל ואז הלכתי לפריק, הסתובבתי בה ארבע שעות [!] והתלבטתי האם שווה לי לפתוח בקריירה מצליחה כשחקן מג'יק. פגשתי שוב את ההוא שעיצבן אותי בפעם הקודמת [אני חושד שזה כאוסבלאק], התעלמתי ממנו ותחקרתי את אחד המוכרים [הקרח, הזה הנחמד] לגבי המון משחקי קופסה. בסוף קניתי שם מג'יק וגם הרחבה למנצ'קין [ההרחבה השישית אני חושב]...
את מי ראיתי בטוח?
1. אולדמן.
2. פסקי טייגר [סליחה!].
3. כאוסבלאק.
4. גורודין [שדי מוכר לי], ששאל אותי האם אני "מהגונדה של פבזנר". מה זה? למה מקללים אותי?
5. אודין, שאני בהחלט לא מהגונדה שלו, והחזיק הרבה דפים באותו הזמן. או ספרים.
6. נראה לי שראיתי גם את עידנש. הוא עדיין חי?
