רוב מי שקורא יסכים איתי שקריאה היא תחביב יותר קשה לצריכה משאר סוגי התוכן. למוזיקה כל מה שצריך זה יוטיוב, סרטים אפשר לראות בסטרימינג או פיראטית, אבל ספרים לפעמים אני מחפש חודשים עד שאני מוצא.
כמובן שאפשר לקנות, אם כי זה השקעה מאוד גדולה של כסף לקנות עשרה ספרים בשנה. יש ספריות, למרות שגם שם אין הכל, ואי אפשר לאסוף ככה ספרים.
להרבה ממי שאני מכיר יש כמויות עצומות של ספרים בבית, סדרות שלמות וארוכות כמו כישור הזמן, מלאזן או אפילו את כל עולם הדיסק.
אני מניח גם שהרבה מאוד לא קוראים פיזית אלא בקינדל או מקשיבים באודיובוק, מה שיותר נוח אבל גם עולה כסף.
איך אתם קוראים ספרים, ואיך אתם אוספים אותם?
כמובן שאפשר לקנות, אם כי זה השקעה מאוד גדולה של כסף לקנות עשרה ספרים בשנה. יש ספריות, למרות שגם שם אין הכל, ואי אפשר לאסוף ככה ספרים.
להרבה ממי שאני מכיר יש כמויות עצומות של ספרים בבית, סדרות שלמות וארוכות כמו כישור הזמן, מלאזן או אפילו את כל עולם הדיסק.
אני מניח גם שהרבה מאוד לא קוראים פיזית אלא בקינדל או מקשיבים באודיובוק, מה שיותר נוח אבל גם עולה כסף.
איך אתם קוראים ספרים, ואיך אתם אוספים אותם?
