Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
למשחקי פורום, כמו למשחקים אחרים אני מעדיף להגיע עם מינימום הכנה. המנחה מתלהב מהמשחק? SHOW, DON'T TELL - תלהיב אותי ותלמד אותי על העולם והשיטה תוך כדי. גם ככה אני משחק כשאני חוזר מיום עבודה (או בין לבין במשחק פורום), אין לי כוח להכין שיעורי בית.
אישית גם נתקלתי בזה בתור מנחה, רוב השחקנים לא ממש...
מקווה שלא; ברום אחראי במידה רבה על עיצוב עולם המערכה - דנינג טרוי וטימותי בראון פיתחו את עולם המערכה סביב הציורים שלו.
אם הוא יאייר שוב את הספרים הוא יחקה את עצמו או יזריק דברים חדשים לגמרי (ואז זה לא יהיה רטרו ונוסטלגיה).
אפשר פשוט להביא את באקסה שגם אייר את ספרי המערכה.
בכנסים יש 6 סוגי אירועים שאני מסדר לפי תשומת לב ואינטרקציה עם עוברים ושבים:
הראשון והשני זה זירה ודוכני המכירות: אלו האירועים שמושכים הכי הרבה תשומת לב מבאי הכנס, דוכני המכירות זה מוקד בו יש אינטרקציה בלתי פוסקת בין עוברים ושבים ובין ה"אירוע" עצמו, כאשר ישנה זירת לארפים הרבה פעמים (למיטב ידיעתי...
על איזה לחש מדובר? למה לא טרחת לברר?
נחמד מאוד אבל ריאות זה לא open container. ובאופן כללי לחשים שלא גורמים נזק במפורש לא יכולים לגרום נזק, ולחשים שגורמים נזק לא גורמים השפעה סביבתית אלא אם כן זה מצוין במפורש.
תכלס הרעיון של לשנות את חוקי המשחק עקב אירוע פנים-משחקי נשמע מעניין..
וההרפתקה על כל 150+ עמודיה יכולה להיות שלך תמורת 10$ (באופן מעניין, POD עולה 20$ כאשר המודול המקורי נמכר ב-25$)
גם אני לא שיחקתי בדרגות האלו, ותצרף לזה את זה שאני גם רוצה לשחק מקצוע שמעולם לא שיחקתי. תכל'ס אני קצת חושש שאבנה את הדמות בצורה דפוקה. מצד שני, זה מו"ד4, הכל מגניב.
אני מתלבט בין בית-רשף, תו-רז ותל-ארונים.
מיקי, כוהן של מסדר הזכוכית הוא זה שקרא לירוסלאב. הם היו פעם שותפים להרפתקות אבל מיקי כבר הזדקן ופרש לחיי הוללות/פרישות במרום-צור.
ירוסלאב בתור דווה מתגעגע וכמה לאלוהות, זה יוצר קונפליקט בין האכזבה והחשדנות שלו כלפי האלים והדממה ובין הרצון שלו להיות עצמאי...
לא צריך טובות
אם האלים לא רוצים/יכולים לעזור לנו, נסתדר בעצמנו, עם מדע. ירוסלאב רוקח מרקחות, משמן נשקים, מרפא חולים ומתיר אסורים בלי עזרת האלים.
יש רק עניין קטן. ירוסלאב הוא דווה, והוא מתגעגע.
וולברין
חביב הקהל של אקסמן.
תכונות: זריזות ק10, חוסן ק12, כוח ק10, נפש ק8, פיקחות ק8
מיומנויות: איום ק8, אתלטיקה ק12, הבחנה ק12, הישרדות ק12, התגנבות ק10, לחימה ק10. ראו להלן.
קצב: 6; הדיפה: 8; קשיחות: 11
יכולות וקשיים:
אויב: כמעט בכל מקום יש ארגון/מאהבת לשעבר/חבר לשעבר/אויב וותיק שינסה...
ראיתי את זה הבוקר. מטורף!
כמו 97% מהפדפים שאני קונה, אני כנראה לא אפתח אף אחד מהקבצים בחיים, אבל במחיר של ספר פיזי אחד מקבלים מלא שיטות רציניות ומוכרות.
אגב, זה לא שייך לפורום הכרוז @The oldman ?
לא יודע, להכניס אזרחים לאזורי ספר, כשכל 2 פרקים יש קרב והרס של אגף בספינה נשמע לי כמו משהו שלא משפר במיוחד את המורל, שלא לומר פשע מלחמה.
והם לא חשבו לפרוק קודם את האוכלוסיה האזרחית? לא הפילו על זה את הממשלה ותלו את הגנרלים הפוך?
גם לא בספינות אנושיות בעולם האמיתי למיטב ידיעתי.
אז אחרי שהתלוננתי שניסיתי לשחק עידן הקאיג'ו עם הילדים ללא הצלחה יתרה (עולמות פראיים - נזק וקשיחות ב-עידן הדאיקאיג׳ו) אני שמח לספר על התפתחות בעלילה: השבת הילדים שלי אלתרו הרפתקת קאיג'ו לחבריהם מהשכונה. זה לא היה בדיוק לפי החוקים ולא רציני, מצד שני אפשר להגיד בדיוק אותו דבר על המשחקים שאני מנחה.
הם היו נאורים לזמנם כנראה, אבל זה לא עומד במבחן הזמן. ואין לי סיבה לסבול שתי עונות כשאני יכול לנצל את זמן המסכים שלי לסדרה טובה מלכתחילה.
אני גם אוהב את הדרך בה הם מטפלים בסוגיות, בלי להתדרדר לקלישאות או הרדדה. זה מעניין כי ההשקפה הפוליטית שלי עכשיו שונה מכאשר צפיתי בסדרה לראשונה, ובשני המקרים...
הרצתי אתמול לילדים "עידן הקאיג'ו" אבל הם העדיפו רוב הזמן להרביץ עוףפליי מאשר אינפליי 🤷♂️
בקרב הקצר שהם כן הספיקו לנהל ראיתי שהקשיחות של הדמויות במשחק ממש גבוהה, האמת שחשדתי בזה מלכתחילה והרצתי הדמיה קטנה שהרגיעה אותי אבל על השולחן היה ניכר שגלגולי הנזק נמוכים מדי. האם יש למישהו ניסיון עם זה?