• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תוצאות חיפוש

  1. SandChicken

    כמה תהיו מוכנים להשקיע בקריאה עבור משחק פורום אם השיטה מצריכה זאת?

    למשחקי פורום, כמו למשחקים אחרים אני מעדיף להגיע עם מינימום הכנה. המנחה מתלהב מהמשחק? SHOW, DON'T TELL - תלהיב אותי ותלמד אותי על העולם והשיטה תוך כדי. גם ככה אני משחק כשאני חוזר מיום עבודה (או בין לבין במשחק פורום), אין לי כוח להכין שיעורי בית. אישית גם נתקלתי בזה בתור מנחה, רוב השחקנים לא ממש...
  2. SandChicken

    מהדורה 5 מכשפי החוף רושמים מחדש את "השמש השחורה" כסימן מסחרי

    מקווה שלא; ברום אחראי במידה רבה על עיצוב עולם המערכה - דנינג טרוי וטימותי בראון פיתחו את עולם המערכה סביב הציורים שלו. אם הוא יאייר שוב את הספרים הוא יחקה את עצמו או יזריק דברים חדשים לגמרי (ואז זה לא יהיה רטרו ונוסטלגיה). אפשר פשוט להביא את באקסה שגם אייר את ספרי המערכה.
  3. SandChicken

    השלל שלכם באייקון

    רוחב אינץ'?
  4. SandChicken

    עותק דיגיטלי - אישי או חבורתי?

    הרבה פעמים שיתפתי לשחקנים את קובץ הפדף עם הרשאת קריאה בלבד.
  5. SandChicken

    מהדורה 5 הרכבת קבוצה.

    גנבים עדיין עושים את זה? :unsure:
  6. SandChicken

    דרקוניקון אתמול!

    בכנסים יש 6 סוגי אירועים שאני מסדר לפי תשומת לב ואינטרקציה עם עוברים ושבים: הראשון והשני זה זירה ודוכני המכירות: אלו האירועים שמושכים הכי הרבה תשומת לב מבאי הכנס, דוכני המכירות זה מוקד בו יש אינטרקציה בלתי פוסקת בין עוברים ושבים ובין ה"אירוע" עצמו, כאשר ישנה זירת לארפים הרבה פעמים (למיטב ידיעתי...
  7. SandChicken

    מהדורה 5 הרכבת קבוצה.

    ברברי שירביץ מכות
  8. SandChicken

    אנשים שמתחכמים לחוקים זה פשוט דבר מעצבן

    על איזה לחש מדובר? למה לא טרחת לברר? נחמד מאוד אבל ריאות זה לא open container. ובאופן כללי לחשים שלא גורמים נזק במפורש לא יכולים לגרום נזק, ולחשים שגורמים נזק לא גורמים השפעה סביבתית אלא אם כן זה מצוין במפורש.
  9. SandChicken

    מהדורה 3/3.5 מה' ישנות / OSR היום שבו הרגו את וקנה ואת מוד"מ2?

    מוד"מ לא הייתה מלכתחילה שיטה משהו לייצג שום עולם... אבל היה כיף
  10. SandChicken

    מהדורה 3/3.5 מה' ישנות / OSR היום שבו הרגו את וקנה ואת מוד"מ2?

    תכלס הרעיון של לשנות את חוקי המשחק עקב אירוע פנים-משחקי נשמע מעניין.. וההרפתקה על כל 150+ עמודיה יכולה להיות שלך תמורת 10$ (באופן מעניין, POD עולה 20$ כאשר המודול המקורי נמכר ב-25$)
  11. SandChicken

    [מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

    תמיד אפשר לעשות דו-קרב
  12. SandChicken

    [מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

    לא אלכימאי, artificer. בחרתי כבר טיוטת כוחות ואני נוטה לכיוון של self forged. קצת מתלבט כי סייבורג דווה נשמע קיצוני, מצד שני, זה דווקא מעניין.
  13. SandChicken

    [מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

    גם אני לא שיחקתי בדרגות האלו, ותצרף לזה את זה שאני גם רוצה לשחק מקצוע שמעולם לא שיחקתי. תכל'ס אני קצת חושש שאבנה את הדמות בצורה דפוקה. מצד שני, זה מו"ד4, הכל מגניב.
  14. SandChicken

    [מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

    אני מתלבט בין בית-רשף, תו-רז ותל-ארונים. מיקי, כוהן של מסדר הזכוכית הוא זה שקרא לירוסלאב. הם היו פעם שותפים להרפתקות אבל מיקי כבר הזדקן ופרש לחיי הוללות/פרישות במרום-צור. ירוסלאב בתור דווה מתגעגע וכמה לאלוהות, זה יוצר קונפליקט בין האכזבה והחשדנות שלו כלפי האלים והדממה ובין הרצון שלו להיות עצמאי...
  15. SandChicken

    [מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

    אני משער שדרגון מגזין נחשב צד ג', נכון?
  16. SandChicken

    [מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

    לא צריך טובות אם האלים לא רוצים/יכולים לעזור לנו, נסתדר בעצמנו, עם מדע. ירוסלאב רוקח מרקחות, משמן נשקים, מרפא חולים ומתיר אסורים בלי עזרת האלים. יש רק עניין קטן. ירוסלאב הוא דווה, והוא מתגעגע.
  17. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי וולברין (עו"ף)

    וולברין חביב הקהל של אקסמן. תכונות: זריזות ק10, חוסן ק12, כוח ק10, נפש ק8, פיקחות ק8 מיומנויות: איום ק8, אתלטיקה ק12, הבחנה ק12, הישרדות ק12, התגנבות ק10, לחימה ק10. ראו להלן. קצב: 6; הדיפה: 8; קשיחות: 11 יכולות וקשיים: אויב: כמעט בכל מקום יש ארגון/מאהבת לשעבר/חבר לשעבר/אויב וותיק שינסה...
  18. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי איך להתחיל לעבוד עם פאת'פיינדר פראי?

    זה עוזר לך? https://pundak.games/downloads/Savage-Worlds-Pathfinder_by_UpTo4Players.pdf
  19. SandChicken

    מגה-האמבל באנדל עם כל השיטות שתצטרכו אי פעם

    The redemption deadline is January 1, 2035 at 12:00:00 AM PST. You have 3,470 days left!
  20. SandChicken

    מגה-האמבל באנדל עם כל השיטות שתצטרכו אי פעם

    ראיתי את זה הבוקר. מטורף! כמו 97% מהפדפים שאני קונה, אני כנראה לא אפתח אף אחד מהקבצים בחיים, אבל במחיר של ספר פיזי אחד מקבלים מלא שיטות רציניות ומוכרות. אגב, זה לא שייך לפורום הכרוז @The oldman ?
  21. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי הרפתקה למתחילים

    הממ הממ גורילות לייזר
  22. SandChicken

    כמה סיפור העבר של הדמויות שלכם משנה?

    מפתיע בהתחלה ואז אתה קולט שזה המקרה הנפוץ (מי בדר"כ הופך להיות נגד משמעת?)
  23. SandChicken

    מסע בין כוכבים: חלל עמוק 9

    לא יודע, להכניס אזרחים לאזורי ספר, כשכל 2 פרקים יש קרב והרס של אגף בספינה נשמע לי כמו משהו שלא משפר במיוחד את המורל, שלא לומר פשע מלחמה. והם לא חשבו לפרוק קודם את האוכלוסיה האזרחית? לא הפילו על זה את הממשלה ותלו את הגנרלים הפוך? גם לא בספינות אנושיות בעולם האמיתי למיטב ידיעתי.
  24. SandChicken

    מכניקות מהירות להרפתקה קצרה

    היו גם כמה משחקים קטנים בעברית שפיתחת פה בפורום, לא?
  25. SandChicken

    מה תשחקו החודש? אפריל 2025

    אז אחרי שהתלוננתי שניסיתי לשחק עידן הקאיג'ו עם הילדים ללא הצלחה יתרה (עולמות פראיים - נזק וקשיחות ב-עידן הדאיקאיג׳ו) אני שמח לספר על התפתחות בעלילה: השבת הילדים שלי אלתרו הרפתקת קאיג'ו לחבריהם מהשכונה. זה לא היה בדיוק לפי החוקים ולא רציני, מצד שני אפשר להגיד בדיוק אותו דבר על המשחקים שאני מנחה.
  26. SandChicken

    מסע בין כוכבים: חלל עמוק 9

    הם היו נאורים לזמנם כנראה, אבל זה לא עומד במבחן הזמן. ואין לי סיבה לסבול שתי עונות כשאני יכול לנצל את זמן המסכים שלי לסדרה טובה מלכתחילה. אני גם אוהב את הדרך בה הם מטפלים בסוגיות, בלי להתדרדר לקלישאות או הרדדה. זה מעניין כי ההשקפה הפוליטית שלי עכשיו שונה מכאשר צפיתי בסדרה לראשונה, ובשני המקרים...
  27. SandChicken

    עולמות פראיים נזק וקשיחות ב-עידן הדאיקאיג׳ו

    הרצתי אתמול לילדים "עידן הקאיג'ו" אבל הם העדיפו רוב הזמן להרביץ עוףפליי מאשר אינפליי 🤷‍♂️ בקרב הקצר שהם כן הספיקו לנהל ראיתי שהקשיחות של הדמויות במשחק ממש גבוהה, האמת שחשדתי בזה מלכתחילה והרצתי הדמיה קטנה שהרגיעה אותי אבל על השולחן היה ניכר שגלגולי הנזק נמוכים מדי. האם יש למישהו ניסיון עם זה?
חזרה
Top