• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 4] בנפול דממה - עץ הרשמה (4/4)

נושא
תוכן מה' 4 צד שלישי מאושר
אחלה.
הזכרת שאתה אלכימאי, יש לך כיוון מכאני לדמות? מתכנן להתעסק עם חפצים אלכימיים?
לא אלכימאי, artificer.
בחרתי כבר טיוטת כוחות ואני נוטה לכיוון של self forged. קצת מתלבט כי סייבורג דווה נשמע קיצוני, מצד שני, זה דווקא מעניין.
 
רשמת שאתה מתכנן כנראה לשנות את הרונות בהתאם לכוחות שתבחר. האם תהיה פתוח לכך שאני אחליט אילו רונות מצאת? או שאתה מעדיף לשמור את השליטה בזה אצלך?
בנוסף, האם אתה תרצה למצוא רונות חדשות במשחק בעליות דרגה בהן תקבל כוח יומי חדש?
בהחלט פתוח לכך שתבחר, כמובן שאני מעדיף שהרונה תהיה קשורה למקום בו היא נמצאה.

כן, אשמח למצוא רונות חדשות, ולא בהכרח רק בדרגות בהן הכוח הוא יומי. אני מדמיין את הכוחות היומיים בתור רונות "עיקריות" ששההבנה שלהן ממש משפיעה על הגוף של אשקה, עם כוחות היתקלות בתור רונות מינוריות יותר שאשקה משתמשת בדרכים אחרות (תליונים\חריטה על נשק ושריון\סתם כתיבה מהירה וכו')
 
מעניין.
האם ליגל-אור יש קונפליקט חוץ מהקונפליקט הפנימי הזה? האם יש לו מטרה?
מי הדב"ש שחיבר בינו ובין מסדר הזכוכית?
אני חושב שזה הקונפליקט הכי גדול שלו. זה מעין מצב של burnout של תקווה, אבל הוא כבר סמל גדול של תקווה והוא במעמד מוכר מדי (לא בכל העולם, בעיר הולדתו ובעוד כמה מקומות שבהם הוא עשה לעצמו שם) והוא מרגיש אחריות גדולה מדי להמשיך להיות הסמל הזה.
בנוגע לדב"ש שקישר אותו למסדר הזכוכית, אני חושב שזה יהיה המנטור השני שלו. הוא אמנם למד להיות אביר בבית רשף, אבל הוא גם הלך לספוג ידע ומיומנות בתל אורנים תקופה מסוימת. החונך שלו מאותה התקופה פנה אליו עם מעין "הצעת עבודה".
 
כמו שאמרתי בפרטי, אני חושב שזה מגניב יותר אם חדי הקרן לא אמורים להיות רוחות, אלא שמדובר ב"בדיחה אחרונה" של הידעוני שהעלה אותם באוב נגד רצונם.
מעבר לזה, מה המטרה של סראף? אם נגיד במאקרו הייעוד שלה הוא להסתובב בעולם ולרפא, מה המטרה שלה במיקרו? אל עבר מה היא מכוונת? מה יגרום לה להגיד "זהו, מספיק"?

אוקיי אז שני הדברים

1. דייקתי טיפה את הסיפור - עוד לא סגור על הפרטים הסופיים, אבל אני חושב שמה שקרה זה שהידעוני באמת החיה אותם תוך כדי הקרב והיא הייתה צריכה להרוג אותם כדי שהוא לא ינצל את הכוח שלהם לרעה - ואיך שזה קרה זה שאבי-העדר בחר בה להיות הדוהרת בראש הלהקה (בהיותו החבר היחיד בעדר שנותר חי, טכנית 'כל חברי העדר' בחרו בה), וככה היא קיבלה בוסט כזה של כוח/סמכות שאיפשר לה לנצח.

ואז בעצם גם אם מבחינת אבי העדר/הרוחות של העדר שהיא שחררה מכוחו של הידעוני, הבחירה שלה הייתה לגיטימית - היא עדיין אחראית עקיפה (ואולי ישירה, תלוי את מי שואלים) להשמדה הכמעט מוחלטת של העדר, והיא 'דוהרת בראש עדר' של עדר שכולל חד קרן אחד בלבד - מה שגורם לה להטיל ספק בלגיטימיות של עצמה, בוודאי שאחרים מטילים בה ספק

2. אין לי בראש בהכרח מטרה מדויקת אבל גיבשתי רשימה של כמה קונפליקטים/רצונות מניעים שיש להם end goals מסוימים מבחינתה
א. כאמור, יש איזשהו היבט חזק מאוד של תסמונת מתחזה - גם כלפי פנים, היא לא מאמינה שהיא הרוויחה ביושר את הכוח שלה, היא משתמשת בו כי היא מאמינה שזה הדבר הנכון - וגם כלפי חוץ, מלבד המשפחה שלה שגדלה מחוץ ליער הקרניים, חלק גדול משאר השבט (וכנראה מהאלפים של הקרניים בכללי) נוטר לה טינה רואה בה כשלון - היא הייתה שמחה לכפר ולו במקצת על מה שעשתה, לנסות לזכות בלגיטימיות הזו
ב. הקרב עם הידעוני הוא עוד יחסית טרי, והיא עוד לא מבינה את המשמעויות המלאות של הכוחות שלה, ואת האופנים בהם להיות דוהרת בראש העדר ישפיעו עליה -.אז יש פה קצת מסע לגילוי עצמי/שליטה בכוחות מיסטיים שקצת גדולים עליה כרגע שהיא קיבלה, גם מהמקום של רצון לשלמות עצמית וגם כי תכלס היא צריכה לשלוט בהם.
ג. יש לה אחריות מנהיגותית כלפי המשפחה, גם אם זו משפחה די מפוזרת המאורגנת בצורה רופפת - היא עדיין הנציגה של כסופי הרעמה, היא רוצה וצריכה להבטיח את המשך הקיום שלהם כארגון, לוודא שהם חזקים, שמגויסים ימשיכו להגיע אליהם, שהכוח שלהם לא נעלם ושהם נותרים עצמאיים
ד. זה יותר בגדר החלומות, אבל היא הייתה מאוד שמחה להקים מחדש את העדר עצמו - היא לא יודעת איך עושים את זה, ואבי-העדר לא בדיוק נותן רמזים או עוזר (כי הוא ממזר קריפטי וזקן ו'לגלות את זה לבד זו הדרך היחידה בה זה יוכל להתבצע באמת'), אבל היא הייתה רוצה למצוא דרך להביא חדי קרן חדשים לעדר וליצור לו המשכיות.


דבר נוסף - אני לוקח את הכשרון mark of healing - הייתי שמח אם תהיה לו משמעות פלאפית כמעין 'סימן רוחות' - דרך שבה רוחות טבע חזקות מסמנות את המאמנים שלהן ויש לו משמעות גם אינוורלד - משהו שבתקוךה שהיו בה הרבה דתות מאורגנות נחשב אולי לסוג של כפירה על ידי חלקן, אבל אחרי 30 שנה בדממה הרגשות קצת יותר מעורבים
 
דראופיל הוא בן של שטן לא השטן הוא זד בקצרה הוא חי ברחוב שנה עד שההורים המאמצים שלו באו ואימצו אותו הוא אומץ על ידי דווה שחיו במימד שהיה בהשגחת המלאכים ההורים מתו המלאכים גירשו אותו כי הוא היה זד המלאכים ניסו והצליחו לגרש אותו הוא השתגר כי זה היה הדרך שלהם לגרש אותו הוא פגש את דארווין שרדף אחרי כי היא פגעה והרסה חלק מהכפר נווה פסגות ולכן הוא רצה להרוג אותה ואז דרווין ראה כמה דראופיל עוצמתי ולכן הוא הציע לו

אז דראופיל הוא הבן של מלאכית ושל שטן (השטן? בה' הידיעה?) שנטשו אותו כשהוא היה תינוק, אבל דראופיל הצליח לשרוד לבד איכשהו, עד שהוא אומץ ע"י מישהו. (מי?)
בשלב מסוים גם ההורים המאמצים עזבו (למה?) ואז תקפו אותו מלאכים שניסו... לגרש אותו למישור אחר?
הוא השתגר איכשהו (איך?) ליער האדום ופגש דם-דרקון הרפתקן שהתדרדר לרוע. דראופיל חיסל אותו, אבל לא את המפלצת שהוא יצר שהצליחה לברוח.
ואז הוא פגש את דארווין ברדיפה אחר המפלצת (?) והלה הציע לו להצטרף למסדר הזכוכית.
 
אחלה.
הזכרת שאתה אלכימאי, יש לך כיוון מכאני לדמות? מתכנן להתעסק עם חפצים אלכימיים?

מעניין.
האם ליגל-אור יש קונפליקט חוץ מהקונפליקט הפנימי הזה? האם יש לו מטרה?
מי הדב"ש שחיבר בינו ובין מסדר הזכוכית?

אהבתי ממש!
רשמת שאתה מתכנן כנראה לשנות את הרונות בהתאם לכוחות שתבחר. האם תהיה פתוח לכך שאני אחליט אילו רונות מצאת? או שאתה מעדיף לשמור את השליטה בזה אצלך?
בנוסף, האם אתה תרצה למצוא רונות חדשות במשחק בעליות דרגה בהן תקבל כוח יומי חדש?


לא בטוח שהבנתי הכל.
אז דראופיל הוא הבן של מלאכית ושל שטן (השטן? בה' הידיעה?) שנטשו אותו כשהוא היה תינוק, אבל דראופיל הצליח לשרוד לבד איכשהו, עד שהוא אומץ ע"י מישהו. (מי?)
בשלב מסוים גם ההורים המאמצים עזבו (למה?) ואז תקפו אותו מלאכים שניסו... לגרש אותו למישור אחר?
הוא השתגר איכשהו (איך?) ליער האדום ופגש דם-דרקון הרפתקן שהתדרדר לרוע. דראופיל חיסל אותו, אבל לא את המפלצת שהוא יצר שהצליחה לברוח.
ואז הוא פגש את דארווין ברדיפה אחר המפלצת (?) והלה הציע לו להצטרף למסדר הזכוכית.

הבנתי נכון?
אם לא, תתקן אותי. אם כן, אשמח אם תענה על השאלות. בעיקר לא הבנתי את העניין של השיגור, כמו גם למה דראופיל כ"כ לא יודע כלום על העולם.

הרקע נחמד, אבל מרגיש נוח מדי. כאילו סה"כ נובל סיים את הסיפור שלו כבר, ועכשיו פשוט עושה טובה לורד. הייתי מעדיך להוריד את הקטע על "חלום מוחשי", ולהגיד שנובל עדיין לא מנהל ארגון אלא מנסה לפתור את הבעיות הללו בעצמו, או אולי עם קבוצה מצומצמת של אנשים.

רשמת גם שנובל העמיק את ידע הקסם שלו בתו-רז. האם הוא היה סטודנט שם? זה יכול להיות כיוון מעניין אחר.
בנוסף, אתה אומר "רוגמייג' " , הכוונה למולטי? היבריד? רק נוכל? רק אשף? משהו אחר? לא קריטי בכלל, אבל אולי יעזור לי להבין קצת יותר את הדמות.

כמו שאמרתי בפרטי, אני חושב שזה מגניב יותר אם חדי הקרן לא אמורים להיות רוחות, אלא שמדובר ב"בדיחה אחרונה" של הידעוני שהעלה אותם באוב נגד רצונם.
מעבר לזה, מה המטרה של סראף? אם נגיד במאקרו הייעוד שלה הוא להסתובב בעולם ולרפא, מה המטרה שלה במיקרו? אל עבר מה היא מכוונת? מה יגרום לה להגיד "זהו, מספיק"?
הבנתי, חשבתי על זה ואני מבין את הטענה שלך, אז נשנה את זה לצוות קטן שפועל בשדה ומור והוא טרי יחסית וחסר שם. כן, נובל היה סטודנט בתו רז במשך 4 שנים. אני חשבתי שהרוגמייג' יהיה היברידי.
 
בנוגע לדב"ש שקישר אותו למסדר הזכוכית, אני חושב שזה יהיה המנטור השני שלו. הוא אמנם למד להיות אביר בבית רשף, אבל הוא גם הלך לספוג ידע ומיומנות בתל אורנים תקופה מסוימת. החונך שלו מאותה התקופה פנה אליו עם מעין "הצעת עבודה".
אחלה.
אשמח למטרה, ולקצת פירוט על המנטור השני - לכל הפחות שם.

דראופיל הוא בן של שטן לא השטן הוא זד בקצרה הוא חי ברחוב שנה עד שההורים המאמצים שלו באו ואימצו אותו הוא אומץ על ידי דווה שחיו במימד שהיה בהשגחת המלאכים ההורים מתו המלאכים גירשו אותו כי הוא היה זד המלאכים ניסו והצליחו לגרש אותו הוא השתגר כי זה היה הדרך שלהם לגרש אותו הוא פגש את דארווין שרדף אחרי כי היא פגעה והרסה חלק מהכפר נווה פסגות ולכן הוא רצה להרוג אותה ואז דרווין ראה כמה דראופיל עוצמתי ולכן הוא הציע לו
אוקי.
אני פחות אוהב את הרעיון של מימד אחר, במיוחד כשהמשחק לא אמור להתעסק באמת במעבר בין מימדים. אולי המלאכים פשוט רודפים אחריו, ודראופיל נמלט מהם? במקום שהם כבר תפסו אותו והוא השתגר, הוא פשוט כרגע במנוסה?
טוב, עברו שנים מאז שישחקתי מהדורה רביעית, אז אחרי מעבר קצר על הספרים להסיר חלודה, הנה קונספט הדמות שלי
ארז'אן מפולת-פלדה (דם דרקון לוחם)
מאוד נחמד. אהבתי את הפירוש של "עולם שנשאר בו רק שקרים".
בן כמה ארז'אן?
אילו עסקאות הוא עשה עם תיאודור?

לאחר מספר בקשות בפרטי, הדדליין להגשה נדחה בשבוע - עד ה7.9.
המון תודה לכולםן על ההיענות! יהיה לי מאוד קשה לבחור רק ארבעה שחקנים :)
 
בן כמה ארז'אן?
אילו עסקאות הוא עשה עם תיאודור?
35, ארז'אן נולד 5 שנים אחרי הדממה, שהתחילה 40 שנה לפני תחילת המשחק

ארז'אן ניצל את החשיבות והכוח הפוליטי של המשפחה שלו, תומך בכנסייה בכלל ובתיאודור בפרט. ובתמורה דאג שכוהנים של מסדר הזכוכית יהיו במקומות בהם הם צריכים להיות בעיר (מרפאים מחלות, ועובדים עם משמר העיר כדי להגן מנקרומנסרים)
 
יגל-אור הופתע, בלשון המעטה, כשקיבל את המכתב מאירדן (Ireden).
המורה הוותיק שלו מתל אורנים, סגן המפקד של מסדר האבירים שורש-תהילה, האחד שהביא את מיומנותו של יגל-אור בחרב לגבוהה ביותר, וחשף אותו מעט לקסם שבמוזיקה. אותו מורה לא יצר איתו קשר כבר כמעט שש שנים.
"...גונבה לאוזניי שמועה שמסדר הזכוכית מחפש אנשים טובים וראויים. כמעט מיד עלית במחשבותיי, והתחלתי לכתוב להם מכתב המלצה עליך. אתמול, נכון לכתיבת מכתב זה, קיבלתי מהם תשובה חיובית, עם הזימון המצורף למטה...".
סקרנותו של יגל-אור זינקה לפתע.
מה הם יכולים לרצות? מה פירוש הדבר?
בהרפתקאותיו הרבות, יגל-אור לא נתקל יותר מדי בכוהנים של מסדר הזכוכית.
אולי הם יודעים משהו לגבי מה שקרה לשאר האלים? אולי יש להם תשובות. ואולי, רק אולי, הם יכולים לנסוך ביגל-אור מעט תקווה, משאב שהולך ואוזל לו בתקופה האחרונה, והוא הרי כל כך חשוב...
 
קישור לסיילרה, עלמת השמש. מבחינה מכאנית, כוהנת/עותרת עם ניסיון שלי להדגיש את החלק הרכזי בה, ובילד שיהיה ממוקד ביכולות תיעול קדושה.
מאוד אהבתי.
בת כמה סיילרה?
יגל-אור הופתע, בלשון המעטה, כשקיבל את המכתב מאירדן (Ireden).
המורה הוותיק שלו מתל אורנים, סגן המפקד של מסדר האבירים שורש-תהילה, האחד שהביא את מיומנותו של יגל-אור בחרב לגבוהה ביותר, וחשף אותו מעט לקסם שבמוזיקה. אותו מורה לא יצר איתו קשר כבר כמעט שש שנים.
"...גונבה לאוזניי שמועה שמסדר הזכוכית מחפש אנשים טובים וראויים. כמעט מיד עלית במחשבותיי, והתחלתי לכתוב להם מכתב המלצה עליך. אתמול, נכון לכתיבת מכתב זה, קיבלתי מהם תשובה חיובית, עם הזימון המצורף למטה...".
סקרנותו של יגל-אור זינקה לפתע.
מה הם יכולים לרצות? מה פירוש הדבר?
בהרפתקאותיו הרבות, יגל-אור לא נתקל יותר מדי בכוהנים של מסדר הזכוכית.
אולי הם יודעים משהו לגבי מה שקרה לשאר האלים? אולי יש להם תשובות. ואולי, רק אולי, הם יכולים לנסוך ביגל-אור מעט תקווה, משאב שהולך ואוזל לו בתקופה האחרונה, והוא הרי כל כך חשוב...
נחמד. איך אתה מדמיין שיגל-אור מבטא את הקשר בין קסם למוזיקה?
האם יש סיבה שיגל-אור לא נתקל בכוהנים של מסדר הזכוכית לפני? האם הוא התרחק מהם מסיבה מסוימת?
35, ארז'אן נולד 5 שנים אחרי הדממה, שהתחילה 40 שנה לפני תחילת המשחק

ארז'אן ניצל את החשיבות והכוח הפוליטי של המשפחה שלו, תומך בכנסייה בכלל ובתיאודור בפרט. ובתמורה דאג שכוהנים של מסדר הזכוכית יהיו במקומות בהם הם צריכים להיות בעיר (מרפאים מחלות, ועובדים עם משמר העיר כדי להגן מנקרומנסרים)
האם לארז'אן יצא לטייל בעבר? או שהפעם הראשונה בה הוא יוצא ממעוז כנף היא כשמסדר הזכוכית קורא?
 
האם לארז'אן יצא לטייל בעבר? או שהפעם הראשונה בה הוא יוצא ממעוז כנף היא כשמסדר הזכוכית קורא?
כנראה שלא, הוא בילה את רוב חייו בנסיון להשאיר את מחוז כנף בטוחה ומתפקדת, אז אני לא רואה סיבה כלשהי שהוא עזב את סביבת העיר
 
נחמד. איך אתה מדמיין שיגל-אור מבטא את הקשר בין קסם למוזיקה?
האם יש סיבה שיגל-אור לא נתקל בכוהנים של מסדר הזכוכית לפני? האם הוא התרחק מהם מסיבה מסוימת?
הוא לא זמר גדול, כמובן.
אני מדמיין את הקשר שלו למוזיקה מינורי יחסית - כמה תרגילים נחמדים, אולי איזה טריק או שניים בשרוול לעת צרה.
בגדול, אביר שמכיר מנגינות עממיות ומנגן אותן בלירה מדי פעם ברגעים של מנוחה.
אולי אפשר להעמיק את הקשר ע"י כך שהוא מכיר בעיקר מנגינות עממיות, ויש להן קשר לקסם דרואידי כלשהו...

לגבי הכוהנים - אני מניח שזה בעיקר כי רוב ההרפתקאות שלו היו במקומות פראיים/ערים נידחות, מקומות שפושעים אוהבים לברוח אליהם. לא שהוא לא פגש אותם מעולם, אלא היה רואה אותם לפרקים כשחזר לבית, וגם אז לא היה לו צורך ללכת לכנסייה שלהם. הרי אל אחד לא יכול למלא את החור הענק בלב שלו שההורים לימדו אותו שקיים אצלו.
 
מאוד אהבתי.
בת כמה סיילרה?
הסיפור תואם לי לגיל צעיר יותר, אבל הדרגה דורשת משהו גבוה יותר, אז בראש שלי זה משהו בסגנון 22-25. אני מאמין שאחליט סופית אם אתקבל בהתאם לסיפורים שיחברו אותי לדמויות אחרות, שהם יכולים להתרחש אחרי הרקע, ואולי יסגרו את עניין השנים ויסבירו איך היא הגיעה לדרגה 16.
 
תודה רבה לכל הנרשמים! אני ממש מוחמא מההיענות.
לצערי הרב, יש רק 4 מקומות במשחק. ומניסיוני רב השנים במשחקי פורום, זו הכמות המקסימלית שאני מוכן לקבל למשחק כה קראנצ'י.
זו לא הייתה בחירה קלה. הדמויות שהוגשו מצוינות, ומרחיבות על העולם בכיוונים שלא חשבתי עליהם.
אבל בסופו של דבר, המתקבלים הם:

מרתוס מרתוס עם אשקה קוראת עולם
העוג הברברי העוג הברברי עם סיילרה עלמת השמש
Y yds עם סראף עין-ירח
גרגויל גרגויל עם ארז'אן מפולת-פלדה

אנחנו נשתמש בוואטסאפ כפלטפורמה לדיוני אאוט. אני שולח לכם בפרטי קישור לקבוצה.

ושוב, המון תודה.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top