לא אלכימאי, artificer.אחלה.
הזכרת שאתה אלכימאי, יש לך כיוון מכאני לדמות? מתכנן להתעסק עם חפצים אלכימיים?
בחרתי כבר טיוטת כוחות ואני נוטה לכיוון של self forged. קצת מתלבט כי סייבורג דווה נשמע קיצוני, מצד שני, זה דווקא מעניין.
לא אלכימאי, artificer.אחלה.
הזכרת שאתה אלכימאי, יש לך כיוון מכאני לדמות? מתכנן להתעסק עם חפצים אלכימיים?
בהחלט פתוח לכך שתבחר, כמובן שאני מעדיף שהרונה תהיה קשורה למקום בו היא נמצאה.רשמת שאתה מתכנן כנראה לשנות את הרונות בהתאם לכוחות שתבחר. האם תהיה פתוח לכך שאני אחליט אילו רונות מצאת? או שאתה מעדיף לשמור את השליטה בזה אצלך?
בנוסף, האם אתה תרצה למצוא רונות חדשות במשחק בעליות דרגה בהן תקבל כוח יומי חדש?
אני חושב שזה הקונפליקט הכי גדול שלו. זה מעין מצב של burnout של תקווה, אבל הוא כבר סמל גדול של תקווה והוא במעמד מוכר מדי (לא בכל העולם, בעיר הולדתו ובעוד כמה מקומות שבהם הוא עשה לעצמו שם) והוא מרגיש אחריות גדולה מדי להמשיך להיות הסמל הזה.מעניין.
האם ליגל-אור יש קונפליקט חוץ מהקונפליקט הפנימי הזה? האם יש לו מטרה?
מי הדב"ש שחיבר בינו ובין מסדר הזכוכית?
כמו שאמרתי בפרטי, אני חושב שזה מגניב יותר אם חדי הקרן לא אמורים להיות רוחות, אלא שמדובר ב"בדיחה אחרונה" של הידעוני שהעלה אותם באוב נגד רצונם.
מעבר לזה, מה המטרה של סראף? אם נגיד במאקרו הייעוד שלה הוא להסתובב בעולם ולרפא, מה המטרה שלה במיקרו? אל עבר מה היא מכוונת? מה יגרום לה להגיד "זהו, מספיק"?
אז דראופיל הוא הבן של מלאכית ושל שטן (השטן? בה' הידיעה?) שנטשו אותו כשהוא היה תינוק, אבל דראופיל הצליח לשרוד לבד איכשהו, עד שהוא אומץ ע"י מישהו. (מי?)
בשלב מסוים גם ההורים המאמצים עזבו (למה?) ואז תקפו אותו מלאכים שניסו... לגרש אותו למישור אחר?
הוא השתגר איכשהו (איך?) ליער האדום ופגש דם-דרקון הרפתקן שהתדרדר לרוע. דראופיל חיסל אותו, אבל לא את המפלצת שהוא יצר שהצליחה לברוח.
ואז הוא פגש את דארווין ברדיפה אחר המפלצת (?) והלה הציע לו להצטרף למסדר הזכוכית.
הבנתי, חשבתי על זה ואני מבין את הטענה שלך, אז נשנה את זה לצוות קטן שפועל בשדה ומור והוא טרי יחסית וחסר שם. כן, נובל היה סטודנט בתו רז במשך 4 שנים. אני חשבתי שהרוגמייג' יהיה היברידי.אחלה.
הזכרת שאתה אלכימאי, יש לך כיוון מכאני לדמות? מתכנן להתעסק עם חפצים אלכימיים?
מעניין.
האם ליגל-אור יש קונפליקט חוץ מהקונפליקט הפנימי הזה? האם יש לו מטרה?
מי הדב"ש שחיבר בינו ובין מסדר הזכוכית?
אהבתי ממש!
רשמת שאתה מתכנן כנראה לשנות את הרונות בהתאם לכוחות שתבחר. האם תהיה פתוח לכך שאני אחליט אילו רונות מצאת? או שאתה מעדיף לשמור את השליטה בזה אצלך?
בנוסף, האם אתה תרצה למצוא רונות חדשות במשחק בעליות דרגה בהן תקבל כוח יומי חדש?
לא בטוח שהבנתי הכל.
אז דראופיל הוא הבן של מלאכית ושל שטן (השטן? בה' הידיעה?) שנטשו אותו כשהוא היה תינוק, אבל דראופיל הצליח לשרוד לבד איכשהו, עד שהוא אומץ ע"י מישהו. (מי?)
בשלב מסוים גם ההורים המאמצים עזבו (למה?) ואז תקפו אותו מלאכים שניסו... לגרש אותו למישור אחר?
הוא השתגר איכשהו (איך?) ליער האדום ופגש דם-דרקון הרפתקן שהתדרדר לרוע. דראופיל חיסל אותו, אבל לא את המפלצת שהוא יצר שהצליחה לברוח.
ואז הוא פגש את דארווין ברדיפה אחר המפלצת (?) והלה הציע לו להצטרף למסדר הזכוכית.
הבנתי נכון?
אם לא, תתקן אותי. אם כן, אשמח אם תענה על השאלות. בעיקר לא הבנתי את העניין של השיגור, כמו גם למה דראופיל כ"כ לא יודע כלום על העולם.
הרקע נחמד, אבל מרגיש נוח מדי. כאילו סה"כ נובל סיים את הסיפור שלו כבר, ועכשיו פשוט עושה טובה לורד. הייתי מעדיך להוריד את הקטע על "חלום מוחשי", ולהגיד שנובל עדיין לא מנהל ארגון אלא מנסה לפתור את הבעיות הללו בעצמו, או אולי עם קבוצה מצומצמת של אנשים.
רשמת גם שנובל העמיק את ידע הקסם שלו בתו-רז. האם הוא היה סטודנט שם? זה יכול להיות כיוון מעניין אחר.
בנוסף, אתה אומר "רוגמייג' " , הכוונה למולטי? היבריד? רק נוכל? רק אשף? משהו אחר? לא קריטי בכלל, אבל אולי יעזור לי להבין קצת יותר את הדמות.
כמו שאמרתי בפרטי, אני חושב שזה מגניב יותר אם חדי הקרן לא אמורים להיות רוחות, אלא שמדובר ב"בדיחה אחרונה" של הידעוני שהעלה אותם באוב נגד רצונם.
מעבר לזה, מה המטרה של סראף? אם נגיד במאקרו הייעוד שלה הוא להסתובב בעולם ולרפא, מה המטרה שלה במיקרו? אל עבר מה היא מכוונת? מה יגרום לה להגיד "זהו, מספיק"?
אחלה.בנוגע לדב"ש שקישר אותו למסדר הזכוכית, אני חושב שזה יהיה המנטור השני שלו. הוא אמנם למד להיות אביר בבית רשף, אבל הוא גם הלך לספוג ידע ומיומנות בתל אורנים תקופה מסוימת. החונך שלו מאותה התקופה פנה אליו עם מעין "הצעת עבודה".
אוקי.דראופיל הוא בן של שטן לא השטן הוא זד בקצרה הוא חי ברחוב שנה עד שההורים המאמצים שלו באו ואימצו אותו הוא אומץ על ידי דווה שחיו במימד שהיה בהשגחת המלאכים ההורים מתו המלאכים גירשו אותו כי הוא היה זד המלאכים ניסו והצליחו לגרש אותו הוא השתגר כי זה היה הדרך שלהם לגרש אותו הוא פגש את דארווין שרדף אחרי כי היא פגעה והרסה חלק מהכפר נווה פסגות ולכן הוא רצה להרוג אותה ואז דרווין ראה כמה דראופיל עוצמתי ולכן הוא הציע לו
מאוד נחמד. אהבתי את הפירוש של "עולם שנשאר בו רק שקרים".טוב, עברו שנים מאז שישחקתי מהדורה רביעית, אז אחרי מעבר קצר על הספרים להסיר חלודה, הנה קונספט הדמות שלי
ארז'אן מפולת-פלדה (דם דרקון לוחם)
35, ארז'אן נולד 5 שנים אחרי הדממה, שהתחילה 40 שנה לפני תחילת המשחקבן כמה ארז'אן?
אילו עסקאות הוא עשה עם תיאודור?
תמיד אפשר לעשות דו-קרבהמון תודה לכולםן על ההיענות! יהיה לי מאוד קשה לבחור רק ארבעה שחקנים![]()
מאוד אהבתי.קישור לסיילרה, עלמת השמש. מבחינה מכאנית, כוהנת/עותרת עם ניסיון שלי להדגיש את החלק הרכזי בה, ובילד שיהיה ממוקד ביכולות תיעול קדושה.
נחמד. איך אתה מדמיין שיגל-אור מבטא את הקשר בין קסם למוזיקה?יגל-אור הופתע, בלשון המעטה, כשקיבל את המכתב מאירדן (Ireden).
המורה הוותיק שלו מתל אורנים, סגן המפקד של מסדר האבירים שורש-תהילה, האחד שהביא את מיומנותו של יגל-אור בחרב לגבוהה ביותר, וחשף אותו מעט לקסם שבמוזיקה. אותו מורה לא יצר איתו קשר כבר כמעט שש שנים.
"...גונבה לאוזניי שמועה שמסדר הזכוכית מחפש אנשים טובים וראויים. כמעט מיד עלית במחשבותיי, והתחלתי לכתוב להם מכתב המלצה עליך. אתמול, נכון לכתיבת מכתב זה, קיבלתי מהם תשובה חיובית, עם הזימון המצורף למטה...".
סקרנותו של יגל-אור זינקה לפתע.
מה הם יכולים לרצות? מה פירוש הדבר?
בהרפתקאותיו הרבות, יגל-אור לא נתקל יותר מדי בכוהנים של מסדר הזכוכית.
אולי הם יודעים משהו לגבי מה שקרה לשאר האלים? אולי יש להם תשובות. ואולי, רק אולי, הם יכולים לנסוך ביגל-אור מעט תקווה, משאב שהולך ואוזל לו בתקופה האחרונה, והוא הרי כל כך חשוב...
האם לארז'אן יצא לטייל בעבר? או שהפעם הראשונה בה הוא יוצא ממעוז כנף היא כשמסדר הזכוכית קורא?35, ארז'אן נולד 5 שנים אחרי הדממה, שהתחילה 40 שנה לפני תחילת המשחק
ארז'אן ניצל את החשיבות והכוח הפוליטי של המשפחה שלו, תומך בכנסייה בכלל ובתיאודור בפרט. ובתמורה דאג שכוהנים של מסדר הזכוכית יהיו במקומות בהם הם צריכים להיות בעיר (מרפאים מחלות, ועובדים עם משמר העיר כדי להגן מנקרומנסרים)
כנראה שלא, הוא בילה את רוב חייו בנסיון להשאיר את מחוז כנף בטוחה ומתפקדת, אז אני לא רואה סיבה כלשהי שהוא עזב את סביבת העירהאם לארז'אן יצא לטייל בעבר? או שהפעם הראשונה בה הוא יוצא ממעוז כנף היא כשמסדר הזכוכית קורא?
הוא לא זמר גדול, כמובן.נחמד. איך אתה מדמיין שיגל-אור מבטא את הקשר בין קסם למוזיקה?
האם יש סיבה שיגל-אור לא נתקל בכוהנים של מסדר הזכוכית לפני? האם הוא התרחק מהם מסיבה מסוימת?
הסיפור תואם לי לגיל צעיר יותר, אבל הדרגה דורשת משהו גבוה יותר, אז בראש שלי זה משהו בסגנון 22-25. אני מאמין שאחליט סופית אם אתקבל בהתאם לסיפורים שיחברו אותי לדמויות אחרות, שהם יכולים להתרחש אחרי הרקע, ואולי יסגרו את עניין השנים ויסבירו איך היא הגיעה לדרגה 16.מאוד אהבתי.
בת כמה סיילרה?