• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה תשחקו החודש? אפריל 2025

  • מחבר/ת הנושא מחבר/ת הנושא BadBug
  • תאריך התחלה תאריך התחלה
אז אחרי שהתלוננתי שניסיתי לשחק עידן הקאיג'ו עם הילדים ללא הצלחה יתרה (עולמות פראיים - נזק וקשיחות ב-עידן הדאיקאיג׳ו) אני שמח לספר על התפתחות בעלילה: השבת הילדים שלי אלתרו הרפתקת קאיג'ו לחבריהם מהשכונה. זה לא היה בדיוק לפי החוקים ולא רציני, מצד שני אפשר להגיד בדיוק אותו דבר על המשחקים שאני מנחה.
 
אני אנצל את התגובה בעץ כדי להוסיף קצת משלי, במקום לחכות למאי. החל מסוף פברואר ועד סוף מרץ הייתי עסוק בהכנות למציאת התמחות (משפטים) ואז בשבוע הראיונות, ולאחר מכן בעבודה שדחיתי בעקבות ההכנות. הלך מצוין, אבל זה דרש ממני להתנתק כמעט לגמרי ממשחקי תפקידים ורק בשבועיים האחרונים אני מתחיל לחזור.

מנחה:
- מנחה את כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4). הקבוצה חזרה אל עיר הבירה ושחררה אותה משלטון צבאי של גנרל מורד, ומתכוננת כעת לעימות האחרון מול שני הנבלים המרכזיים במערכה: הראשון שוגון חסר לב שהרס חיים של אנשים רבים מספור, והשני אב שכול שהחבורה תנסה לגאול ולהפגיש עם בתו המנוחה. הקצב האט כאמור, עכשיו התחלנו להגיב מחדש. אנחנו קרובים מאוד לסיום והתקווה שלי היא לפרפל את העניין קדימה כדי שלא ניתקע סתם.

שחקן:
- משחק בנתיב ההרפתקאות Sky King's Tomb את Vondal "Fireaxe" Kazrak, גמלאי קשיש מהצבא הגמדי שהיה בעבר מפקד בכיר וגיבור קרב, עד שפרש לאור גילו המתקדם. כיום הוא בעיקר מתרפק על זכרונות העבר, ממתין לנכדים ומושקע הרבה יותר מדי בספורט הלאומי של עולם המערכה גולאריון, הלא הוא "בסיליסק". הוא רוצה לצאת להרפתקה גדולה אחרונה בתקווה להשיב את ימי התהילה שלו, ובעיקר כדי להוכיח לעצמו שטרם עבר זמנו. לצערי בגלל מילואים אחרי שהחסרתי מספר סשנים לאור העומס, חזרתי בשבועיים האחרונים. קיבלתי עדכון שטוראג, אל הגמדים, עושה לי אודישן כדי לראות אם אני ראוי להתעלות להיות אחד מהמלאכים שלו לאחר מותי. אכן עניין מרגש, למרות שהגמד שלי עסוק לא פחות בדחיפת אחד מחברי הקבוצה להתחתן עם הבת שלו. הוא רוצה נכדים לפני שייפרד מהעולם.

- משחק במשחק סולו את ראשיר, דם דרקון אמגוש (Warlock), בעל פטרון עתיק בדמות דרקון ג'יני שכלוא במנורת השמן שלו. המשחק היה בהשהייה זמן רב בעקבות העומס, כך שאני לא בטוח אם ומתי נחזור ואם כן באיזו תצורה. ייתכן ונחליף במשהו רענן אחר.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top