עולם המערכה של מלסטרה זמין להורדה

עולם המערכה של מלסטרה זמין להורדה

Information
פורסם ב26 אפריל 2020
נכתב על ידי גדעון אורבך
תגיות: עולם מערכה , עברית , 43 , 13

malestra coverמלסטרה: עולם חרב למחצה; זירת קרב בין שרידיה של אימפריה מטריארכלית נוקשה לבין חסידיה של דת עתיקה ואלוהיה הכל-יכול: "האבא בעל הקרניים". לפני חמישה עשורים, בעיצומו של מרד גדול שקרע את האימפריה לשניים, העולם של מלסטרה הוכה בסדרת אסונות שנקראו בפי כל "ההתפרצות הגדולה". הרים התמוטטו; ערים נסחפו אל תוך מי האוקיאנוס; מחוזות שלמים, הפכו לתופת של יערות רעילים.

כיום מלסטרה היא עולם מסוכן ואכזרי; כוחות חדשים וישנים נאבקים על השליטה במה שנותר ממחוזות האימפריה; תרעלה ויצורים מעוותים מתפשטים בהדרגה על פני מה שנותר מארצות בני האדם ודמויי האדם ששרדו את האסון הגדול; אי שם בצפון, קם נביא גדול שקורא לחסידיו להשיב את תהילתה של הדת העתיקה על כנה, ולהלחם מלחמת חורמה בכל שריד וזכר לאימפריה ולכוהנות שלה.

החוברת מציגה לשחקנים ומנחים עולם מערכה חדש ומקורי שאפשר להתאימו בקלות לשיטות משחק שונות. היא כוללת מערכת שלמה של גזעים חדשים, היסטוריה, גיאוגרפיה ותיאולוגיה שמניעות את העולם. כל זאת, תוך התמקדות באיזור שהולם דמויות מתחיל - בקעת קיירן השלווה יחסית, שנפגעה באורח מועט יחסית בהתנפצות הגדולה.

החוברת כוללת בתוכה רקע מפורט על הישובים והכוחות השונים שחותרים לכוח ושליטה בבקעת קיירן ובמחוזות הסמוכים לה; מציעה דרכים לשילוב הרקע של דמויות שחקן חדשות בחלקים השונים של הבקעה; כמו כן, החוברת כוללת תיאורים של מפלצות, אבני חן ומתכות נדירות שמאפיינות את עולם המערכה.

להורדת החוברת

כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.