• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חבילות שהולכות לאיבוד בדרך לישראל (פוצל מ Dolmenwood)

golan2072 golan2072 אני מקווה שהם יקחו אחריות וישלחו לך חזרה,
זה משהו שאומר הרבה על חברה וגורם לך להמשיך להיות לקוח מרוצה ולחברה לשמור על שמה הטוב,
בדיוק כמו הפוסט שלי מאתמול על MM.
 
golan2072 golan2072 אני מקווה שהם יקחו אחריות וישלחו לך חזרה,
זה משהו שאומר הרבה על חברה וגורם לך להמשיך להיות לקוח מרוצה ולחברה לשמור על שמה הטוב,
בדיוק כמו הפוסט שלי מאתמול על MM.
האחריות כאן היא על חברת השילוח הישראלית, שעבדה באופן קפקאי ממש ולא רציני. קיבלה מס' טלפון שאני תמיד נותן לקיקסטארטר של 972-50-XXXXXXX שככה מתקשרים מחו"ל (וכך עבד פעמים רבות עם חברות שילוח אחרות), לא הבינה ש 50 זו הדרך שכותבים בחו"ל 050, וחשבה שמספר הטלפון "לא תקין". ולא שלחה מייל לברר (למרות שהיה לה מייל תקין לחלוטין שלי) ופשוט שלחה בחזרה לחו"ל למחרת. בלי להודיע לי בכלל. גיליתי את זה רק אחרי שביררתי במקרה מה קורה עם החבילה.
 
:(
כן, אין ספק שבמקרה הזה הפאול היה של חברת השילוח הישראלית (במקרה שלי דואר ישראל), אז אולי לא ניסחתי נכון, אני מקווה שהשולח יהיה נחמד מספיק לשלוח לך שוב את המוצר (לא בהכרח אותה חבילה, אלא אותה תשורה) למרות שאת הטעות הטיפשית עשתה חברת השילוח.
 
תתחדשו כולכם - נראה מהמם! לא כוס התה שלי אבל בהחלט מושקע בטירוף.

בקשר לשילוח, זה כן אחריות של העסק השולח - אם נתת כתובת ופרטים נכונים, הם צריכים לדאוג לזה שתקבל את המוצר.כבר יצא לי שדואר ישראל איבד חבילה מהפונדק ההוצאה לאור ושלחתי שוב על חשבוני.
לצערי אני לא טורח אפילו לנסות לקבל החזר מהדואר, שחזר להיות רקוב ומושחת - תודה למשרד התקשורת.
 
תודה! מקווה שאיכשהו כן יצא לי לגעת במוצר הזה ביותר מקריאה.
לגבי הדואר, זה באמת נמאס, כולם מתלוננים שנים ואף אחד מלמעלה לא מרים את הכפפה וחושב על שינוי כלשהו...
אדם שהזמין משהו לא אמור להיות כל הזמן במתח ואימה האם המוצר יגיע או לא, בטח לא במספרים כאלו (לא עשיתי סטטיסטיקה, אבל רואה המון בעיות עם הדואר, כל הזמן, כבר שנים).
 
זה אולי חורג מהנושא, אבל לאסוף במרכזי חלוקה שיפר את חוויית איסוף הדואר שלי אקספוננציאלית.

אני עוד זוכר את הימים של המתנה לפחות 40 דק' בסניף דואר צפוף כדי לאסוף חבילה, עם נסיונות הידחפות ועצבים.

עכשיו, אני פשוט מגיע, ממתין לכל היותר 2-5 דק' במקום קרוב יותר לבית ויוצא
 
הדואר השתפר משמעותית כשלפני שלוש שנים פיטרו 15 מתוך 17 סמנכ״לים, ומינו בעלי תפקידים שרצו לשפר את הדואר.
זה הביא שיפור בשירות וקידם אותו, כולל נקודות השירות, והדואר הפך לריווחי. מאז חזרנו לתריסר ויותר סמנכ״לים, והעיפו את היו״ר הקודם - אז חזרנו לסטגנציה ולגועל.

בסופו של דבר, לא סתם רוב העסקים הקטנים בישראל מעדיפים לעבוד עם חברות שילוח פרטיות (צ׳יטה, קארגו, ydm, ועוד). אני רואה את זה כעוסק זעיר.
לשר התקשורת זה לא משנה, כי כל הסמנכ״לים והמקורבים לשר שהוא מינה ממשיכים לקבל משכורת, נהג ומנהלת לשכה בסבסוד כספי הציבור.
 
חזרנו לסטגנציה ולגועל.
הטריק הכי ישן בספר של ממשלות ימין כלכלי: תדרדר שירות ציבורי לרמה בלתי נסבלת ואז תגיד שאין ברירה אלא להפריט אותו ואז תמכור אותו למקורבים שלך.
 
golan2072 golan2072 אני מקווה שהם יקחו אחריות וישלחו לך חזרה,
זה משהו שאומר הרבה על חברה וגורם לך להמשיך להיות לקוח מרוצה ולחברה לשמור על שמה הטוב,
בדיוק כמו הפוסט שלי מאתמול על MM.
התכתבתי איתם, כשיגיע חזרה אליהם, הם ישלחו בחזרה. אינני יודע אם תהיה עלות נוספת או לא.
 
התכתבתי איתם, כשיגיע חזרה אליהם, הם ישלחו בחזרה. אינני יודע אם תהיה עלות נוספת או לא.
נקווה לטוב! לדעתי הם לא יוסיפו עלות, או לכל היותר יוסיפו את השילוח מחדש (והמע"מ על חציית ה75$ מן הסתם).
בהצלחה!
 
מחזיק לך אצבעות!
מכיוון שזו תקלה של חברת השילוח, הם צריכים לקחת אחריות לטעמי, אפילו שהעלות מצדם תהיה גבוהה.
מה שכן, קח בחשבון שיש סיכוי שהחבילה תנדוד בעולם עוד כמה שבועות טובים עד שתחזור אליהם, אז שווה להיות ערני.

נ.ב. מכיוון שהחבילה לא נאספה, אין תשלום מע"מ על המשלוח המקורי.
 

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

תוכן מומלץ

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

theelf1244 האיש הצעיר theelf1244 כתב/ה על הפרופיל של האיש הצעיר.
לחיי המלך בצפון
בואו להשתתף במשחק הפורום שלי, הלקחנים! משחק עם מכאניקה פשוטה שמבוסס על הספר הלקחנים.
הי זוכרים אותי? הרבה זמן לא התחברתי
סשן רווי אימה מזוויעה מבית היוצר של "אימה על האוריינט אקספרס"
חזרה
Top