• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

lego digital desighner

טוב, הצלחת לעניין אותי אז קראתי על זה בויקיפדיה.
אם מישהו מעוניין, הצורה הנכונה לאיית היא LEGO Digital Designer,
האתר הרשמי הוא http://ldd.lego.com/
והערך בויקי http://en.wikipedia.org/wiki/Lego_Digital_Designer
בויקי כתוב שגרסאות חדשות יותר מכילות יותר חלקים. הגרסה האחרונה היא מאפריל 2009, די חדש.

איך מרוויחים מזה כסף?
 
Icel אמר/ה:
זה לא מה שחשבתי. אני מכיר את הדמוגרפיה של הפורום.
הם עושים משלוחים לארץ? זה דווקא נשמע לי רעיון מקורי למתנה לבני דודים שלי.

????
אפשר להוריד את התוכנה, אבל אני לא יודע אם זאת השלמה.
מה הכוונה משלוחים? אם יש לי את הדמו, אז בטח אפשר לקנות באינטרנט.
 
השתמשתי פעם באיזה תוכנה דומה.כעיקרון בנינו רובוט ואז השתמשנו בתוכנה של הלגו בשביל להפעיל אותו,אבל משום מה היא נראית קצת שונה מזאת.
 
Shaman אמר/ה:
השתמשתי פעם באיזה תוכנה דומה.כעיקרון בנינו רובוט ואז השתמשנו בתוכנה של הלגו בשביל להפעיל אותו,אבל משום מה היא נראית קצת שונה מזאת.
כשאני הייתי בבית ספר יסודי (c. 1996-97) היה לנו שיעור בו היינו מכינים דברים מלגו ששילבו דברים כמו מנועים, נורות וחיישנים ואז משתמשים במחשב כדי "לתכנת" את המודול לעשות דברים.
 
אני מכיר את הערכה הזאת, כשהייתי בשלב ב' של האולימפידע לפני שנתיים היה איזה יום שלקחו אותנו למקום בטכנודע (או בשמו החדש והמגעיל: מדעטק) ונתנו לנו לשחק עם ערכות כאלה
זה היה דווקא די מגניב, למען האמת.
 
היה לי פעם חוג ברובוטיקה במכון ויצמן, ובנינו עם ערכות כאלה. הישנות הרבה יותר נוחות, כי לחדש יש קופסא ענקית שמונעת ממך לבנות משהו בגודל של פחות מצפרדע. בישן היית חייב לחבר את זה לחשמל, אבל היה אפשר להסתדר עם עם זה, והיה אפשר לבנות דברים הרבה יותר מגניבים.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top