• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

HELP...

LightSword

פונדקאי מהשורה
לא מבין איך לשחק מנצ'קין..
דבר ראשון- אתה מרים 4 קלפים בהתחלה- שחלק מהם קלפי מפלצת... מה אתה עושה איתם?
דבר שני שיחקתי עם שני חבר'ה וכל המפלצות שהוצאנו היו ברמה גבוהה- לא מתחת ל6- והאוצרות שהיו לנו לא הוסיפו כלום -רק דברים נגד קללות וכאלה... איך אתה יכול לנצח בקרב שהאופציות היחידות בהתחלה הם לברוח וזהו?
 
את החוקים אני לא הולך להסביר לך יותר מדי, זה כתוב בצורה מאוד מפורשת וברורה.
בכללי:
אתה שולף 4 קלפים בהתחלה. כל תור את פותח קלף דלת. אם יש מפלצת - נלחם, קללה - מופעלת עליך, משהו אחר - תלוי בקלף.
אם נלחמת, נגמר לך התור. אם לא, אתה יכול לשחק בקלף מסויים. בסוף התור אתה שולף עוד קלף דלת ליד.
כל מפלצת שאתה הורג מעלה אותך רמה, כשאתה מגיע ל10 (או משהו אחר שנקבע מראש) - נצחת.

בקשר להתחלה. אני מסכים. ההתחלה של מנצ'קין יכולה להיות מעצבנת. תמיד יש את המישהו שמקבל לוחם או חפץ שנותן בונוס ויכול לנצח מפלצות לבד ואתה נתקע ברמה 1 ולא יכול לנצח כלום בלי עזרה. אני מציע לך להתחיל עם 6 קלפים או עם 5 (אני מעדיף 6, אבל אז חייבים להניח או לזרוק אחד). אם 6 אז תיקח שלוש דלת, שלוש אוצר. אם 5 אז 2 ו3 איך שבא לך).
 
לא.. אני לא רוצה את כל החוקים למשחק.. רק דברים ספציפיים..

שוב- אם מישהו מקבל מפלצת.. מה הוא עושה איתה?
ולגבי מכירת קלפים? איך זה מתבצע.. איך אתה עוקב אחרי מאגר זהב?
 
אם אתה מרים קלף מפלצת ליד, הוא שלח. אתה יכול לשים אותה לעצמך ולהילחם או לשים אותה למישהו אחר אם יש לך קלף מיוחד מתאים.
אם מישהו שולף מפלצת בשליפה הפתוחה הוא חייב להילחם נגדה.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top