LightSword
פונדקאי מהשורה
לא מבין איך לשחק מנצ'קין..
דבר ראשון- אתה מרים 4 קלפים בהתחלה- שחלק מהם קלפי מפלצת... מה אתה עושה איתם?
דבר שני שיחקתי עם שני חבר'ה וכל המפלצות שהוצאנו היו ברמה גבוהה- לא מתחת ל6- והאוצרות שהיו לנו לא הוסיפו כלום -רק דברים נגד קללות וכאלה... איך אתה יכול לנצח בקרב שהאופציות היחידות בהתחלה הם לברוח וזהו?
דבר ראשון- אתה מרים 4 קלפים בהתחלה- שחלק מהם קלפי מפלצת... מה אתה עושה איתם?
דבר שני שיחקתי עם שני חבר'ה וכל המפלצות שהוצאנו היו ברמה גבוהה- לא מתחת ל6- והאוצרות שהיו לנו לא הוסיפו כלום -רק דברים נגד קללות וכאלה... איך אתה יכול לנצח בקרב שהאופציות היחידות בהתחלה הם לברוח וזהו?
