• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Drowning Planet - 4\10

OOG:
אם משהו צריך אותי, שידבר איתי במסן אני יהיה מחובר, [email protected]


IG:

ג'ק:
בוריס מצחקק ואומר "אתה לא משיג מחשבים כאלה פה, עם כמה עשרות אלפי דולרים אתה משיג אחד בארה"ב", אתה מבין שהשפה האנגלית לא זרה לו והוא שולט בא באופן מלא. אתה הולך לקירות של המקדש ומסתכל עליהם אך לא מצליח להבין שום דבר מיוחד או להבחין במשהו.(למה שלפת חרב, אתה ממש לחוץ).
אתה שולף את החרב, ומנקה אותה עד שהיא מבריקה. הנסי ניגש אליך ואומר "זאת חרב מאוד יפה, מאיפה הישגת אותה?"
 
IG: אני מציג את עצמי לי צ'אן ארכאולוג יש תואר בארכאולוגיה ויש נסיון מעבודה במצרים וחקירה על התרבות העתיקה של מצרים ואני גם יודע על תרבות יפן אני עצמי מיפן.

ומיד אומר שם הכלב שלי הוא ג'ק או ג' בקיצור.

טוב מה אפשר לעשות עכשיו אך אני יכול לעזור לכם אתם יודעים יש לי ידע על מצרים העתיקה ואני יכול גם לבדוק ביומן שלי ובמחשב אם מידע כלשהו יכול לעזור לכם אני מת להתחיל לעזור לכם טוב אני מת לגשת לעבודה ולעבוד כבר.

דרך אגב אפשר היה לדעת מה הולך פה מה כבר גיליתם ומה לא?

והאם כבר מצתם את הכניסה לפירמידה?



ניגש לג'ק יחד עם הכלב שלי ושואל אותו כמה שאלות.
ולג'ק(הבנאדם) מה אתה עושה פה? מה התחום שאתה יכול לתרום בו בהבנת הפירמידה?

לוחש לעצמי למה יש פה כומר?
 
לי:

תשאל את ג'ק בעצמך אני לא יכול לענות בשבילו.
הכומר אוכל אותך XD

IG:
הנסי אומר לך "אתה יכול לעשות המון, אם תמצע מה לעשות. אנחנו כבר פה חודשיים ועוד לא מצאנו את הכנסיה, אבל אנחנו חושבים שהמקדש קבור ברובו ולכן אנחנו לא רואים את הכניסה, הפועלים כבר כמה ימים חופרים אבל זה חסר טעם כי אנחנו לא יודעים איפה הכניסה ולכן אנחנו לא יודעים איפה לחפור."
 
komanko אמר/ה:
לי:

תשאל את ג'ק בעצמך אני לא יכול לענות בשבילו.
הכומר אוכל אותך XD

IG:
הנסי אומר לך "אתה יכול לעשות המון, אם תמצע מה לעשות. אנחנו כבר פה חודשיים ועוד לא מצאנו את הכנסיה, אבל אנחנו חושבים שהמקדש קבור ברובו ולכן אנחנו לא רואים את הכניסה, הפועלים כבר כמה ימים חופרים אבל זה חסר טעם כי אנחנו לא יודעים איפה הכניסה ולכן אנחנו לא יודעים איפה לחפור."

כן האלה הייתה מופנת לג'ק ולא לך.

IG


אוקי אני הסתכל על המה שכתוב על פירמידה והבדוק אולי זה יעזור להבין איפה הכניסה.

אתם במקרה עשיתם רשומים של ניסיונות להבין מה רשום על הפירמידה?
 
לי:

"לא,אין לנו רישומים" אומר לך בוריס, "אף אחד לא הבין מה כתוב לכן לא תרחנו לכתוב את זה איפשהו, בנוסף לכך יש יותר מידי כתוב כדי שנכתוב על הדף, על כל הקירות כתוב באותיות גדולות וקטנות". אתה יכול לחפש אם אתה רוצה.
אתה רואה שג'ק שולף את החרב והלך לכיוון המקדש, הוא נעצר ומנקה את חרבו הקצרה.
 
IG:

אני הולך לכוון המקדש ומסתכל עלו בודק אותו

OOG:

מה אני רואה אך בדיוק הכל מסודר או שבצורה מפוזרת על המקשד?

IG:

לאחר שאני בדקתי אני מוצאי מחברת ואט ומתחיל לכתוב את כל מה שאני רואה על המחברת.

הכלב לידי אניבודק ואומר לו לשבת לידי ולשמור עלי.
 
לי:

אתה הולך למקדש ומסתכל עליו, את רואה מלא סמלים בכל הגדלים והצורות, אין להם סדר מסוים, חלקם אתה מבין וחלקם אתה לא, אתה מרגיש כאילו שילבו פה אלפי תרבויות שנות בקיר אחד. אתה אומר לג' לשמור עליך. אתה מתחיל לסרטט מה שאתה רואה, אתה מצייר את המקדש ולאחר מכן את הקיר עם הסמלים, אתה עושה סיבוב מסביב למקדש ורואה שכל הקירות נראים ככה, מלא סמלים וכו'(לא אותם סמלים). אתה מסיק מהציור שהמדענים צדקו ובאמת לא כל המקדש חסוף.
אתה ממשיך לעבוד על האותיות ומצליח לגלות שיש כמה מילים שחוזרות על עצמן הרבה פעמים,
HTULCUH,YHLER,ATGNHF
.
המילים האלה לא מוקרות לך משום מקום, ואתה לא מצליח לקשר אותם לשום דבר. אתה מסיים לעבוד ומגלה להפתעתך שהכלב גבר לא לידך והוא נעלם לאנשהו, אתה קורא לו אבל הוא לא מגיעה, כבר שעת צהרים - ערב.
 
IG:

מי מה איפה הכלב שלי!

מהרגן את הציוד שלי לתוך התיק לוקח את אט החפירה שלקחתי מקודם בודק שהסכין במקום שם את התיק על הגב ומתחיל לחפש את הכלב שלי ג' בואו אלי אני קורא לו ומחפש ושאל אנשים בסביבה אם ראו את הכלב שלי ו ממשיך לחפש.
 
IG
אייאן מתמתח שולח מבט מסביב מודה לנהג חוטף את התיקים שלו והולך לקראת המבנה העתיק. סקירה מהירה אני לא מזהה שום דבר מוכר במבנה. אני הולך למה שנראה כאוהל המרכזי נעמד "בכניסה" נעמד בפיסוק קל אגרופים על המותנים על המותנים ואומר בקול וחוך רחב "פרופסר אייאן פלמינג, שלום רב, מי האחראי כאן". אני לוחץ ידים לאנשים כשאני מנסה לזכור את שמותיהם "כומר, מוסלמי ויהודיהולכים לאיבוד ביער. זה מזכיר לי בדיחה...", "יש רישומים מה גילתם עד עכשיו?". כשאני מבין שהם לא הצליחו לגלות שום דבר אני אומר "טוב אני אלך להתארגן אם תגלו משהו תקראו לי" חיוך.

אני מקים את האוהל שלי בקרבת האוהל המרכזי.
מתארגן בודק את הסכין בנידן לוקח תיק קטן שולף ממנו לוח כתיבה, סם עלי את הרובה והולך אל גק".


OOG
אייאן הוא ארכיאולוג אמריקאי מפורסם שלא מפספס הזדמנויות להופיע בטלוויזיה.
סביר להניח שמי שנמצא בתחום הארכיאולוגיה מכיר אותי ויש לו דעה לגבי.
 
איאן:
אתה נעמד בכניסה לאוהל ושואל "מי האחראי כאן?" 4 אנשים מסתובבים אליך, אחד מהם צועד קדימה ואומר לך אין פה אחראי, כולנו פה עובדים ביחד, האחראי היחיד שיש פה זה אחראי הפועלים. האנשים מתחילים להציג את עצמם, האיש שצעד קדימה אומר "זה בוריס הוא מהנדס מקצועי", אתה מסתכל עליו בוריס הוא בחור צנום, אין לו שרירים בכלל, הוא לובש משקפיים, שיער שחור עם גוון אפור קצת. "זה שמואל ארכיאולוג", אתה רואה אדם רגיל, מבנה גוף נורמאלי, לא יותר מידי שרירים, הוא כובש כיפה ומחייך אליך. "זה הכומר פיטר", אתה רואה אדם רזה בעל ארשת פנים חמורה, הוא מאוד רציני, לבוש בבגדים מסורתיים של כמורה, יש לו צלב תלוי על החזה ובנוסף לכך שרשרת של צלב על היד שהוא מרזיק. "אני הנסי, ואני אחד השומרים באזור", האדם בעל מבנה גוף מרשים, שרירי מאוד, לובש משקפי שמש שחורים, וחליפת מגן. אתה רואה ששמואל מסתכל עליך במבד מבקר, אתה מבין שהוא מקיר אותך ולא ממש אוהב את מה שאתה עושה.
הנסי ממשיך ומדבר "החברים שלך הלכו למקדש, הזה ששם זה ג'ק", אתה רואה את ג'ק משחיז את החרב שלו(תיאורים יש בהתחלה בדפי דמות, שבהודעה הראשית), "ולפני כמה זמן לי ישב שם וחקר את הקיר הזה, הוא בדיוק הלך לחפש את הכלב שלו שנעלם" ממשיך ואומר הנסי, "אני רואה שעדיין אין לך אוהל אני מציע שתקים אחד עכשיו, הלילות פה לא נעימים במיוחד".

לי:
אתה מתחיל לרוץ ולצעוק ברחבי המחנה, אתה שואל אנשים ואף אחד לא ראה אותו, אחרי כמה דקות של צעקות אתה שומע נביחות, אתה מתחיל לרוץ, אתה רץ מהר יותר מהר ממה שרצת אי פעם. אתה מגיעה לאזור שממנו שמעת את הנביחות, הגעת לפינה כלשהיא של המקדש ואז אתה רואה את הכלב שלך יוצא מתוך החול שבפה שלו עצם.
 
לי:
אתה מתחיל לרוץ ולצעוק ברחבי המחנה, אתה שואל אנשים ואף אחד לא ראה אותו, אחרי כמה דקות של צעקות אתה שומע נביחות, אתה מתחיל לרוץ, אתה רץ מהר יותר מהר ממה שרצת אי פעם. אתה מגיעה לאזור שממנו שמעת את הנביחות, הגעת לפינה כלשהיא של המקדש ואז אתה רואה את הכלב שלך יוצא מתוך החול שבפה שלו עצם.
[/quote]
IG:

אני אומר ל ג' תביא לי את העצם ולוקח ממנו אותה ואומר לו תראה לי איפה הבור שחפרת מיד אם אתה רוצה חביתה על המחבט לאחר שאני יודע איפה הבור אני אומר לכלב להתחיל לחפור ובעצמי מתחיל לחפור יותר עמוק.
 
אחלה רעיון לא חשבתי על זה.מעכשיו כל הודעה אתם מצטטים את ההודעה הקודמת ששלחתי לכם

לי:

אתה מתחיל לחפור ו'ג' עוזר לך, אבל אחרי כמה זמן אתה רואה שזהחסר טעם ולבד לא תגיה לשם מהר.
אתה מהר לוקח מחברת ומסמן את המקום, ואז את רואה שג' שוב נעלם ואחרי כמה דקות הוא יוצא עם עוד עצם.
אתה מבין שכנראה יש שם בית קברות מתחת או שהכניסה למקדש שם, אחרת ג' לא היה מצליח להכנס.
 
ג'ק:
בוריס מצחקק ואומר "אתה לא משיג מחשבים כאלה פה, עם כמה עשרות אלפי דולרים אתה משיג אחד בארה"ב", אתה מבין שהשפה האנגלית לא זרה לו והוא שולט בא באופן מלא. אתה הולך לקירות של המקדש ומסתכל עליהם אך לא מצליח להבין שום דבר מיוחד או להבחין במשהו.(למה שלפת חרב, אתה ממש לחוץ).
אתה שולף את החרב, ומנקה אותה עד שהיא מבריקה. הנסי ניגש אליך ואומר "זאת חרב מאוד יפה, מאיפה הישגת אותה?"

סליחה על העריכה מחדש הייתי צריך ללכת לאן שהוא וכשחזרתי לכתוב אתה כתבת באותו זמן.


IG
אייאן פונה לג'ק לייד הפרמידה ומציג את עצמו "אתה ג'ק הי אני אייאן פלמינג נעים להכיר. מה יש לך שם". מסתכל בחשדנות על החרב השלופה ומציץ בפרמידה.
 
komanko אמר/ה:
אחלה רעיון לא חשבתי על זה.מעכשיו כל הודעה אתם מצטטים את ההודעה הקודמת ששלחתי לכם

לי:

אתה מתחיל לחפור ו'ג' עוזר לך, אבל אחרי כמה זמן אתה רואה שזהחסר טעם ולבד לא תגיה לשם מהר.
אתה מהר לוקח מחברת ומסמן את המקום, ואז את רואה שג' שוב נעלם ואחרי כמה דקות הוא יוצא עם עוד עצם.
אתה מבין שכנראה יש שם בית קברות מתחת או שהכניסה למקדש שם, אחרת ג' לא היה מצליח להכנס.

IG:
הולך חזרה לחבורה ומספר להם על המקום הכלב שלי בא איתי ואני מבקש מהם לבוא לעזור לי לחפור שם כי אולי יש שם כניסה למקדש.
 
טוב,אין לי מה להגיב אני מבקש מכולם לבדוק את האשכול לפחות פעם ביום כדי לראות עם משהו דיבר איתם.

בנוסף לכך Ashardalon עם אתה לא מגיב עד מחר בלי סיבה אני אאלץ להוציא אותך.

LIGHT SWORD אתה יכול להתחיל לשחק.
 
אשרלדון כמה אנשים כבר דיברו איתך כולל שחקנים אחרים תבדוק בהודעות קודמות NWCARES אני אסיים את ההודעה שלך יותר מאוחר שהם יסימו לדבר.
 
אשרדלון אם התגובה היתה התשובה אז אני ממשיך

IG
אייאן "חרב נחמדה רק רק תכניס אותה, היא עושה אותי קצת עצבני. וחוץ מזה אני אמריקאי" ותופח על רובה הצייד שלי "לשאת נשק חם זה חובה אזרחית בארה"ב, כל אחד חייב כזה." וצוחק.
פונה ללי כשזה מגיע, הי "אז גם את בעסק נעים להכיר, בא תראה לי מה מצאת". הולך עם לי.
 
שון יוצא מהאוהל הגדול לאחר הכרות עם ארבעת חבריי הצוות העיקריים והתבונן בשלושת חברי המשלחת שהגיעו- איש איש למטרתו..
הוא התרחק אל מקום מבודד מעט משאר האוהלים- והקים שם את האוהל שלו מארבעת מוטות המתכת ויריעת העור שנשא על התיק.
הוא חשב שאחד מאנשי החבורה שהתאספו באוהל אחד מביט אליו.. הוא נופף אליו לשלום, אבל הפסיק בהיסוס כי הבחין שלא שמו לב למחווה שלו.
הוא המשיך בעיסוקיו ופיזר את הציוד- בודק שהכל שם.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top