• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש שחקנים שה"מ ותיק מחפש קבוצה אונליין/ לייב (מתאים לותיקים ומתחילים)

טווח גילאים
20-30
מיקום בארץ / פלטפורמה
מרכז/ אונליין
בתשלום?
כן
היי, בן 26 DM כבר הרבה שנים ומחפש להרחיב את המעגל משחקים שלי.

מחפש קבוצת שחקנים שמעוניינת בקמפיין פעמיים בחודש (או יותר לפי הרצון של הקבוצה) דרך ROLL 20 עם שילוב של DND BEYOND

נבחר קמפיין לפי רצון הקבוצה: אני מספק את הספרים וההרפתקאה עצמה, בנוסף אם המפגשים יהיו גם פיזיים אני אספק מפות, טוקנים ( מיניאטורות) וספרים פיזיים. (בעצם לא נדרש מכם כלום, רק להיפגש ולשחק)
המפגשים מתאימים למתחילים ולותיקים.

מפגשים נעים בין 3-4 שעות ביום ושעות שנוח לקבוצה (אני בעצמי סטודנט ומבין אילוצי זמנים)

מפגש 0 ומפגש ראשון בחינם (כלומר מפגש התארגנות וחוקים ובנוסף המפגש הראשון של המשחק עצמו סך הכל 2 מפגשים)

שאר המפגשים בתשלום (תהיה הנחה במידה ומישהו מארח בבית שלו)

בנוסף פתוח ליותר מקבוצה אחת במידה ויש כמה קבוצות שמעוניינות.


שאלות נוספות מוזמנים לשאול כאן או בפרטי :)
 
עריכה אחרונה:
היי, בן 26 DM כבר הרבה שנים ומחפש להרחיב את המעגל משחקים שלי.

מחפש קבוצת שחקנים שמעוניינת בקמפיין פעמיים בחודש (או יותר לפי הרצון של הקבוצה) דרך ROLL 20 עם שילוב של DND BEYOND

נבחר קמפיין לפי רצון הקבוצה: אני מספק את הספרים וההרפתקאה עצמה, בנוסף אם המפגשים יהיו גם פיזיים אני אספק מפות, טוקנים ( מיניאטורות) וספרים פיזיים. (בעצם לא נדרש מכם כלום, רק להיפגש ולשחק)
המפגשים מתאימים למתחילים ולותיקים.

מפגשים נעים בין 3-4 שעות ביום ושעות שנוח לקבוצה (אני בעצמי סטודנט ומבין אילוצי זמנים)

מפגש 0 ומפגש ראשון בחינם (כלומר מפגש התארגנות וחוקים ובנוסף המפגש הראשון של המשחק עצמו סך הכל 2 מפגשים)

שאר המפגשים בתשלום (תהיה הנחה במידה ומישהו מארח בבית שלו)

בנוסף פתוח ליותר מקבוצה אחת במידה ויש כמה קבוצות שמעוניינות.


שאלות נוספות מוזמנים לשאול כאן או בפרטי :)
היי הייתי שמח לשחק אצלך בקמפיין 3:
מה אני צריך לעשות בשביל להצטרף?
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top