נוטיק, זה No Tick וזה משחק מילים על טיקי? 
ולמה אתה לא נכנס מהחשבון שלך (אני משער שזה The Time)? קודם כל המנחה שלך הוא מנהל ראשי של הפורומים ויכול לסדר לך את הכל או שתשלח לי מייל ואני אדאג לזה. https://www.pundak.co.il/forums/memberlist.php?mode=contactadmin
ולמה אתה לא נכנס מהחשבון שלך (אני משער שזה The Time)? קודם כל המנחה שלך הוא מנהל ראשי של הפורומים ויכול לסדר לך את הכל או שתשלח לי מייל ואני אדאג לזה. https://www.pundak.co.il/forums/memberlist.php?mode=contactadmin
