• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /
טווח גילאים
25 ומעלה
מיקום בארץ / פלטפורמה
ווירטואלי
בתשלום?
השתתפות בהוצאות
שלום לכולם,

שמי גלעד ואני בן 34 נזכרתי לאחרונה שבתור ילד שיחקתי מבוכים ודרקונים ונהנתי מזה ועכשיו הנוסטלגיה גורמת לי לצרף את הפוסט הזה אחרי שזמינות של קבוצת החברים שאיתה אני משחק ירדה לאחרונה(החיים מסובכים).

זמינות: גמיש בערבים מסביבות השעה 19:00 בימי ראשון-חמישי

ניסיון: אני מכיר את הגרסא 3 ו-5 של 2014 אני משחק 3 שנים כשחקן וגם העברתי כמה הרפתקאות קטנות בתור שה"ם כך שאני גמיש בהתאם למה שצריך בקבוצה.

מה אני מחפש: אנשים שרוצים להקים קבוצה ולשחק באופן וורטואלי לא משנה לי באמת הניסיון בין אם מתחילים או וותיקים העיקר שיהיה אפשר להנות מהחוויה.

אם זה נשמע טוב אפשר לשלוח לי הודעה בפרטי או בפורום פה ואשתדל לענות בהקדם

שיהיה לכולם יום מהמם
 
במידה ואתה מעוניין להצטרף לקבוצה קיימת שמשחקת באופן קבוע בימי שני מהשעות 19:00-23:00 בDND 5E 2014 בקמפיין שנקרא OUT OF THE ABYSS

הקבוצה לקראת אמצע הקמפיין בנקודה שטוב להשתלב בה ומורכבת מ5 שחקנים בגילאי 22-32 (ששניים מהם במילואים לכן מחפשים חיזוק).

הקבוצה היא בתשלום של 50 ש"ח למפגש ומשחקים דרך DND BEYOND+ROLL 20+DISCORD

אם זה רלוונטי מוזמן להגיב לי כאן או בהודעה בפרטי.
 
היי גלעד,
האם מעניין אותך לנסות משחקים שהם לא מבוכים ודרקונים? כלומר, יש ערב-רב של משחקים שאפשר להתנסות בהם ואם אתה לא נעול על זה באופן ספציפי אני אשמח ליצור איתך קשר. אני מנהל קהילה קטנה שבה אנחנו משחקים משחקים מגוונים באונליין.
 
הי, אני מחפש שחקנים לקמפיינים שונים שלי. מדובר במשחקים דרך דיסקורד בשיטה ומערכת מקוריים.
הקמפיין של יום רביעי הוא יותר DARK SOULS
הקמפיין של יום שני הוא שילוב של עמק המומינים על סטרואידים ואימה whimsical
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top