- טווח גילאים
- 25 ומעלה
- מיקום בארץ / פלטפורמה
- ווירטואלי
- בתשלום?
- השתתפות בהוצאות
שלום לכולם,
שמי גלעד ואני בן 34 נזכרתי לאחרונה שבתור ילד שיחקתי מבוכים ודרקונים ונהנתי מזה ועכשיו הנוסטלגיה גורמת לי לצרף את הפוסט הזה אחרי שזמינות של קבוצת החברים שאיתה אני משחק ירדה לאחרונה(החיים מסובכים).
זמינות: גמיש בערבים מסביבות השעה 19:00 בימי ראשון-חמישי
ניסיון: אני מכיר את הגרסא 3 ו-5 של 2014 אני משחק 3 שנים כשחקן וגם העברתי כמה הרפתקאות קטנות בתור שה"ם כך שאני גמיש בהתאם למה שצריך בקבוצה.
מה אני מחפש: אנשים שרוצים להקים קבוצה ולשחק באופן וורטואלי לא משנה לי באמת הניסיון בין אם מתחילים או וותיקים העיקר שיהיה אפשר להנות מהחוויה.
אם זה נשמע טוב אפשר לשלוח לי הודעה בפרטי או בפורום פה ואשתדל לענות בהקדם
שיהיה לכולם יום מהמם
שמי גלעד ואני בן 34 נזכרתי לאחרונה שבתור ילד שיחקתי מבוכים ודרקונים ונהנתי מזה ועכשיו הנוסטלגיה גורמת לי לצרף את הפוסט הזה אחרי שזמינות של קבוצת החברים שאיתה אני משחק ירדה לאחרונה(החיים מסובכים).
זמינות: גמיש בערבים מסביבות השעה 19:00 בימי ראשון-חמישי
ניסיון: אני מכיר את הגרסא 3 ו-5 של 2014 אני משחק 3 שנים כשחקן וגם העברתי כמה הרפתקאות קטנות בתור שה"ם כך שאני גמיש בהתאם למה שצריך בקבוצה.
מה אני מחפש: אנשים שרוצים להקים קבוצה ולשחק באופן וורטואלי לא משנה לי באמת הניסיון בין אם מתחילים או וותיקים העיקר שיהיה אפשר להנות מהחוויה.
אם זה נשמע טוב אפשר לשלוח לי הודעה בפרטי או בפורום פה ואשתדל לענות בהקדם
שיהיה לכולם יום מהמם
