- טווח גילאים
- באזור 20-30
- מיקום בארץ / פלטפורמה
- דיסקורד
- בתשלום?
- לא
אני אקבע את היום ושעה בעתיד אבל אחרי פסח אני אפתח קמפיין עם קונספט כזה
"פח האשפה של האלים"
לפעמים האלים יוצרים דברים אבל מחליטים שזה טעות ומוחקים אותם
אתם נמצאים בעולם לאגי וגליצ'י
אתם או הרגע נוצרתם (האלים יכולים להשטיל זיכרונות אז אפשר שיהיה לכם סיפור רקע) או שנוצרתם לפני מלא זמן
לא משנה מה...הרגע מחקו אותכם ונשלכתם למימד של הזרוקים
הקונספט:
אתם יוצרים איזה דמות שאתם רוצים רמה 10 עם איזה הומברו שאתם רוצים אני אבדוק את הדמויות שלכם ליפני
רק טיפה אבל הכול חייב ליהיות הומברו (לא חייב אבל עדיף כמה שיותר)
Backgrounds, Feats, Magic Items, Monsters, Monsters, Species, Spells, Subclasses,
ואם יש לכם אפשר עוד
תשלחו לי חפץ קסום 1 שתקבלו אותו בשלב מסויים של ההרפתקאה
בואו ניצור כיף וכאוס
ובהצלחה
(גם לי וגם לכם)
אני כן אגיד כמה דברים על ההומברו
1 אם יש למישו אחד "אי אפשר להסיר" ולשני יש "מסיר כל דבר" זה יעבור לגילגול קוביה של או אחד מהשניים מנצח או הם מבטלים אחד את השני
2 אם בעולם רגיל חבורה שלמה רמה 10 נלחמים נגד דרקונים ולא יודעת מה... תחשבו מה אתם תילחמו נגד...
3 תשלחו לי מה בחרתם סופי ואני אעבור על זה טיפה
4 אני כנראה אשנה דברים בהמשך כי העולם ישתנה ואתם תביאו דברים משוגעים
עולם גליצ'י ומשוגע עם הרבה הומברו והשתתפות מכם (כמו שאומרים "איך את.ה עושה את זה?" אבל בעוד מקומות)
אפשר כמה דמויות אפשר כמה שחקנים שרוצים להשתטף ואפשר להשטתף וללכת ולחזור כי אם גם ההדמויות יופיעו בסשן אחד ויעלמו בסשן אחר זה יוסיף לגליצ'יות (מוזמנים להזמין אנשים אחרים ממקומות אחרים באישור שלי...)
אני מעודדת יצירתיות וכאוס ולא לשכוח ליהיות נחמדים לשחקנים אחרים
אם יש לכם שאלות אתם חופשיים לשאול
"פח האשפה של האלים"
לפעמים האלים יוצרים דברים אבל מחליטים שזה טעות ומוחקים אותם
אתם נמצאים בעולם לאגי וגליצ'י
אתם או הרגע נוצרתם (האלים יכולים להשטיל זיכרונות אז אפשר שיהיה לכם סיפור רקע) או שנוצרתם לפני מלא זמן
לא משנה מה...הרגע מחקו אותכם ונשלכתם למימד של הזרוקים
הקונספט:
אתם יוצרים איזה דמות שאתם רוצים רמה 10 עם איזה הומברו שאתם רוצים אני אבדוק את הדמויות שלכם ליפני
רק טיפה אבל הכול חייב ליהיות הומברו (לא חייב אבל עדיף כמה שיותר)
Backgrounds, Feats, Magic Items, Monsters, Monsters, Species, Spells, Subclasses,
ואם יש לכם אפשר עוד
תשלחו לי חפץ קסום 1 שתקבלו אותו בשלב מסויים של ההרפתקאה
בואו ניצור כיף וכאוס
ובהצלחה
אני כן אגיד כמה דברים על ההומברו
1 אם יש למישו אחד "אי אפשר להסיר" ולשני יש "מסיר כל דבר" זה יעבור לגילגול קוביה של או אחד מהשניים מנצח או הם מבטלים אחד את השני
2 אם בעולם רגיל חבורה שלמה רמה 10 נלחמים נגד דרקונים ולא יודעת מה... תחשבו מה אתם תילחמו נגד...
3 תשלחו לי מה בחרתם סופי ואני אעבור על זה טיפה
4 אני כנראה אשנה דברים בהמשך כי העולם ישתנה ואתם תביאו דברים משוגעים
עולם גליצ'י ומשוגע עם הרבה הומברו והשתתפות מכם (כמו שאומרים "איך את.ה עושה את זה?" אבל בעוד מקומות)
אפשר כמה דמויות אפשר כמה שחקנים שרוצים להשתטף ואפשר להשטתף וללכת ולחזור כי אם גם ההדמויות יופיעו בסשן אחד ויעלמו בסשן אחר זה יוסיף לגליצ'יות (מוזמנים להזמין אנשים אחרים ממקומות אחרים באישור שלי...)
אני מעודדת יצירתיות וכאוס ולא לשכוח ליהיות נחמדים לשחקנים אחרים
אם יש לכם שאלות אתם חופשיים לשאול
