• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש שחקנים פותחת קבוצה קמפיין

מקס.

פונדקאי מהשורה
טווח גילאים
באזור 20-30
מיקום בארץ / פלטפורמה
דיסקורד
בתשלום?
לא
אני אקבע את היום ושעה בעתיד אבל אחרי פסח אני אפתח קמפיין עם קונספט כזה

"פח האשפה של האלים"
לפעמים האלים יוצרים דברים אבל מחליטים שזה טעות ומוחקים אותם
אתם נמצאים בעולם לאגי וגליצ'י
אתם או הרגע נוצרתם (האלים יכולים להשטיל זיכרונות אז אפשר שיהיה לכם סיפור רקע) או שנוצרתם לפני מלא זמן
לא משנה מה...הרגע מחקו אותכם ונשלכתם למימד של הזרוקים

הקונספט:
אתם יוצרים איזה דמות שאתם רוצים רמה 10 עם איזה הומברו שאתם רוצים אני אבדוק את הדמויות שלכם ליפני
רק טיפה אבל הכול חייב ליהיות הומברו (לא חייב אבל עדיף כמה שיותר)
Backgrounds, Feats, Magic Items, Monsters, Monsters, Species, Spells, Subclasses,
ואם יש לכם אפשר עוד

תשלחו לי חפץ קסום 1 שתקבלו אותו בשלב מסויים של ההרפתקאה

בואו ניצור כיף וכאוס
ובהצלחה 👍 💀 😂 (גם לי וגם לכם)

אני כן אגיד כמה דברים על ההומברו
1 אם יש למישו אחד "אי אפשר להסיר" ולשני יש "מסיר כל דבר" זה יעבור לגילגול קוביה של או אחד מהשניים מנצח או הם מבטלים אחד את השני
2 אם בעולם רגיל חבורה שלמה רמה 10 נלחמים נגד דרקונים ולא יודעת מה... תחשבו מה אתם תילחמו נגד...
3 תשלחו לי מה בחרתם סופי ואני אעבור על זה טיפה
4 אני כנראה אשנה דברים בהמשך כי העולם ישתנה ואתם תביאו דברים משוגעים


עולם גליצ'י ומשוגע עם הרבה הומברו והשתתפות מכם (כמו שאומרים "איך את.ה עושה את זה?" אבל בעוד מקומות)
אפשר כמה דמויות אפשר כמה שחקנים שרוצים להשתטף ואפשר להשטתף וללכת ולחזור כי אם גם ההדמויות יופיעו בסשן אחד ויעלמו בסשן אחר זה יוסיף לגליצ'יות (מוזמנים להזמין אנשים אחרים ממקומות אחרים באישור שלי...)
אני מעודדת יצירתיות וכאוס ולא לשכוח ליהיות נחמדים לשחקנים אחרים
אם יש לכם שאלות אתם חופשיים לשאול
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top